Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum

ik heb van voeding zo'n netel aftreksel is gebruikt en men plant bijna mee verkloot
    & voor de rest heb ik ettele keren tomate groei voeding gebruikt welisaar in de bloei
    maar in feite zit heb ik dus bijna niets gebruikt wou echt puur wietje gewoon zen gangetje laten gaan
    men plantje heeft bijna niets te kort gehad juist nu begint alles te verkleuren maar
    de blaadjes hoeven toch niet meer groen te zijn als je begint te knippen of wel soms
    dacht het dus niet

groetjes

Comment

Bwa ze ziet er lekker uit, ge zou ze kunnen laten reveggen, dan gaje wel nog voedingstoffen nodig emn, ma nu voor die enkele blaadjes kan da geen kwaad meer.(als je ze gans omkapt)

Comment

ja jongen die reveg even opgezoch heb er ooit al eens iet over gelezen maar
        ga het niet wagen blijft me te onduidelijk + dat je dan nog een toppen moet laten hangen
        & ik moet drogen in het zelfde kotje heb nog 6 zaadjes bubblegum dus ga het daar bij houden

groetjes

Comment

groot gelijk, eerst een paar oogstjes en dan kan je eventueel een experimenteren

een update? kben echt nieuwsgierig naar het resultaat
          Last edited by Apelthorn420; 30 December 2011, 12:12.

Comment

update;

de grooste blaadjes zijn verwijderd en de trichomes worden stilaan
            mooi wit schat en hoop voor zondag te kunnen starten met drogen
            heb nu ook 3 dagen geleden sapdoorstrooming wat verminder ben naam effe kwijt
            maar het helpt inderdaad wel mooi & nu das maar wachten en schatten wanneer dat ik best oogst
            met men vergrootglasje

wat foto's
            HPIM0811.jpgHPIM0810.jpgHPIM0804.jpg

Groetjes Mister Frank.

Comment

haha waw man dat zijn toch nog lekker toppen:p, kga et op dezelfde manier doen denkek. echt nice!

Comment

Comment

update;

heb men scrog netje er vanaf gehaald en ben na een verdomd moeilijke beslissing
                  maar meslist om men plantje nog een week gewoon donker te zetten
                  men trichomes zijn bijna klaar maar probleem is dat ik volgende week een weekje op vakantie ben
                  hartstikke rot dus juist nu op het belangrijkste moment
                  nu in de donker verkleuren ze nog verder en ik hoop dat dit ook werkelijk zo is
                  iemand advies!?

HPIM0814.jpg

groetjes.

Comment

Ik zou dat niet een week donker zetten. Dat gaat echt niet veel meer doen na al die mishandelingen.
                    Je hebt bijna al het blad al verwijderd en ook nog gekliefd dus een week donker geeft te veel risico op schimmels volgens mij.

En 't is ook niet zo dat je drie dagen bezig bent met knippen toch?
                    Als de trichomen al milky zijn, zou ik het plantje onderaan afknippen en in z'n geheel op z'n kop in het donker hangen.

Maar dat zou ik doen. Er zijn vast genoeg mensen die er anders over denken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oke dank je QnQ heb er ook zo al iver nagedacht aan de andere kant men pot is toch al serieus droog
                      dus die weekje donker gaat vooral men plant al gedeeltelijk drogen
                      al heb ik gelezen zoals je ze op zen kop hangen het drogen bevorderd

groetjes en dank je voor je reactie.

Comment

en hoe gaat het drogen? oh man:p kzou zo wel een topje lusten, maar aangezien het exames zijn heb ik een pauze ingelast

Comment

Haha eerlijk geen idee zit nu in ny maar zal over aantal dagen verslag en fotos vrijgeven maar het wordt volgens mij veel te lekker

groetjes

Comment

haha nice veel plezier daar,

Comment

jeps thuis juist men knopjes bekeken en lijkt eerder een echt stoned wietje maar geen probleem
                              zo meteen eentje testen ga het nog een weekje zeker verder laten curren spijtig genoeg is hij al na een weekje
                              droog en ruik ik dus nog duidelijk groen ook zijn de topjes hellemaal niet meer compact maar eerder echt fluffy
                              spijtig maar oke eerste keer voor iets volgende keer beter zolang dat het maar lekker is
                              heb het nog niet gewogen maar morgen meschien

groetjes en nog even een foto'tje.

HPIM0824.jpg

Comment

jummiee:p jup kwilt gewicht wel is weten, ziet er zeer lekker uit, have fun!

Comment

Bezig...
                                X