Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: VIDEO kweekverslag in koelbox - 3x Royal Frisian
Time-laps met elke minuut een foto= 1*60*24= per dag 1440 foto's.
Bij mij is de ervaring van zaadje naar oogst ongeveer 100 dagen = 144000 Honderdvierenveertig-duizend foto's maar
Dit waren ongeveer een stuk of 100 foto's:
Last edited by Weedjewel; 18 September 2011, 16:39.
Ja, daarom staan al die woordenboeken eronder. Ze staan nu vlak onder de lamp, maar ze worden neit te warm. Er zit wel een of ander beestje dat steeds een soort van spinnenweb op mijn plantje maakt! Wat kan dat zijn en wat meot ik ertegen doen?
Ja, daarom staan al die woordenboeken eronder. Ze staan nu vlak onder de lamp, maar ze worden neit te warm. Er zit wel een of ander beestje dat steeds een soort van spinnenweb op mijn plantje maakt! Wat kan dat zijn en wat meot ik ertegen doen?
Ooh man, ik zou heel snel kijken of er een SPIN of SPINT op je plant zit. Want bij spint kun je maar beter heeeeeeel snel handelen.
Want als je spint uit de hand laat lopen kom je er niet meer vanaf. Zoek naar witte vlekjes op de bovenkant van het blad en kijk eens in
de webben of er kleine beestjes in rondlopen. En onder de bladeren of daar niets rondloopt. Vergeet niet dat je deze beestjes bijna niet kunt zien dus je moet echt goed kijken. Succes ermee. Heb hier ook spint gehad, in de 8 keer nu al. Steeds maar spuiten, zowel preventief als als het kwaad al geschied is.
Ik heb op mijn buitenplant tegen spint gespoten met knoflookwater. Lijkt me wat minder fris om dat in een koelbox te doen, maar ik zal even heel goed kijken.
Dit kon geen fatsoenlijke micro meer worden, veel te veel gestrekt en vreselijk slap daardoor. Ik heb er nu dus 3 voor eht raam staan, en ben 2 Royal Dane x Typhoon aan het ontkiemen. De lamp gaat er vanaf het begin een stuk lager op!
Ja, ga van de weed 2 fittingen halen voor spaarlampen, maar in het begin stond het licht op een centimeter of 20 van de plant. Dat is natuurlijk wel heel erg weinig. Nu ga ik vanaf het begin de lamp(en) zo'n 5 cm ervan af hangen, temperatuur was goed zo.
Comment