Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BlueBerry White klerenkast kweek 2x PHILIPS TORNADO 2x PHILIPS TL COOL WHITE

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

BlueBerry White klerenkast kweek 2x PHILIPS TORNADO 2x PHILIPS TL COOL WHITE

Korting op 420shop
    Hallo mensen,
    Graag wil ik mijn kleine kweekje met jullie delen. Op mijn kamer heb ik een klerenkast een beetje omgebouwt tot een kweekruimte. Hierin ben 2x Blueberry aan het groeien ze staan onder 2 tornado's en aan de deur heb ik nog een TL bak bevestigt. onderaan de kast heb ik een PC-fannetje gezet en bovenin heb ik een ventilatie gat gemaakt.Het PC ventilatortje heb ik gevoed door een Nokia oplader door te knippen en deze als voeding gebruikt. Zo krijgt hij 5volt gelijkspanning en kan hij fijn ronddraaien.Ik ben van plan om er nog 2 bij te plaatsen.
    Foto's volgen

DSCN0533.jpgDSCN0534.jpgDSCN0535.jpgDSCN0538.jpgDSCN0539.jpgDSCN0540.jpgDSCN0541.jpgDSCN0542.jpg

Mijn zaadjes heb ik laten ontkiemen in een glas lauw water, de dag erna heb ik ze in nat keukenrol gelegd en in een boterhamzakje gestopt en op een warme donkere plek gelegd.
    Na een dag in het boterhamzakje zag ik al het kleine witte worteltje eruitkomen maar heb hem nog water langer laten worden.
    dag 3 heb ik ze in CACTUS GROND gestopt.
    ik moet zeggen die cactus grond is een aanrader het is een hele fijn grondsoort ideaal voor een slap worteltje te laten bewegen.
    Toen ze uit waren gekomen heb ik ze anderhalve week in de kleine potjes cactusgrond heb laten staan was het tijd om mijn moeder te vragen om ze me om te potten in de 12 literpotten.
    Mijn moeder heeft er gewoon feeling voor!
    Ik heb ze nu in ROYALTY-MIX van Plagron staan.
    Ik heb ze meteen water gegeven en de eerste keer de wortelboost toegepast.
    3 dagen later heb ik ze per pot een liter water met wortelboost en groeimiddel gegeven.
    Hiervoor gebruik ik Plagron ALGA-GROW.

DAG 14

DSCN0536.jpgDSCN0537.jpgDSCN0543.jpgDSCN0544.jpgDSCN0545.jpg

De eerste geurtjes heb ik al waargenomen, een heerlijk zoete met die typische planten geurtje

Ondertussen heb ik nu 3x White Widow zaadjes geplant. Ze staan nu zonder grapje te maken in de oven!
    Redelijk warme en donkere plek.
    Je kan de oven een beetje opwarmen als de grond te koud is. Maar blijf er wel constant bij !!!!!!!!!!!
    Deze keer ga ik NIET voor het ontkiemen in water ik stop de gelijk de grond in.

Volgende update wanneer mijn white widows ontkiemt zijn.

*NIET LETTEN OP DE TIJDEN VAN DE FOTOS TE LUI OM DE CAMERA IN TE STELLEN*
    Last edited by Cannabinator; 24 September 2011, 19:31.

Re: BlueBerry White klerenkast kweek 2x PHILIPS TORNADO 2x PHILIPS TL COOL WHITE

leuk gedaan da kastje.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

Comment

Re: BlueBerry White klerenkast kweek 2x PHILIPS TORNADO 2x PHILIPS TL COOL WHITE

dankje. Heb joun installatie ook eens bekeken. Mooie toppen !Ik heb nog eens goed naar mn plantjes gekeken en de rechter heeft een redelijke achterstand van met het maken van bladeren.Denk dat hij een beetje gestrest is geweest met het ompotten?Maar ik denk dat er niks aan de hand is gewoon zijn gangetje laten gaan lijkt mij het beste.

Comment

Zo even een update. Mijn white widows zijn ontkiemt en heb ze nog 2 dagen voor mn raam laten staan voor wat zonlicht. dit groeit echter sneller dan dat ik ze onder mijn lampen laat staan na de ontkieming...Miss een tip.Ik heb ze vandaag onder de lampen bij de Blueberrys gezet.
        Ik ben aan het sparen voor 2 nieuwe ventilatoren, en een 125 watt lamp.
        Ik ga het rechter gedeelte voor de bloei gebruiken.
        Attached Files

Comment

Hallo ik ben weer een dikke week verder tijd voor een update!

DSCN0562.jpgDSCN0563.jpgDSCN0564.jpgDSCN0565.jpgDSCN0566.jpg

Zoals je op de derde foto misschien kan zien heb ik de linker gedieft en de rechter heb ik gewoon zijn gang laten gaan.
          Dit heb ik gedaan om te zien wat de beste opbrengst zal leveren. Aldus dit mijn eerste kweek is.
          Over enkele dagen ga ik de BlueBerry's in de bloei zetten.
          Updates volgen. groetjes !

Comment

Oke eventjes een update na een lange tijd...alles is lekker aant bloeien.ondertussen hebben een vriend en ik een zaadje ontdekt tussen de toppen van hem zijn buitenplanten.dat zaadje hebben we er maar bij gegooit en staat ook meteen op 12.12na 2 weken lijkt het erop dat hij de White Widows al heeft ingehaald qua lengte !!Even een vraagje, een van de 2 BlueBerry's is kapotgegaan. ik weet niet hoe dat komt maar onder het bloeien begonnen de bladeren opeens uit te drogen en de hoofdtop was gewoon uit zichzelf aant drogen. Nu zou je zeggen, te weinig water, maar dat is bij deze niet het geval !HELP HELPHELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!groetjes

Comment

Waarschijnlijk overvoed. Een te hoge EC ontrekt water aan je plant. Omgekeerde osmose.

Comment

Komen er nog foto's offe...?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X