Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.S.D miniTUIN

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

L.S.D miniTUIN

Korting op 420shop
    Hier zijn we dan weer met een ronde in het keukenkastje!
    150w sl
    3x pc fan
    verwarmingsmat
    House&Garden

Dit maal weer 3x l.s.d van barneys farm. Ze zijn nu drie weken oud, direct op 12/12 gezet. Eerst lightmix gehad onder tussen overgepot naar voorbemeste aarde.

de fotos:
    samen.jpg
    b1.jpgb2.jpg
    w1.jpgw2.jpg
    a1.jpga2.jpg

Snel zullen er weer foto filmpjes komen! en weekelijkse updates.

Re: L.S.D miniTUIN

Ziet er goed uit, ik ben ook van plan om deze te gaan kweken, het effect lijkt me erg nice.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

effect is erg nice best wel heftige wiet!

Comment

ben hem nu aan het roken
        half jointje en dan ff wegleggen want is erg sterk/lekker wietje
        sigpic

Comment

Je hebt vast niet nog paar zaadjes te ruil ervan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
            Je hebt vast niet nog paar zaadjes te ruil ervan?
            kep nog wel stuk of 15 amnesia zaadjes of t wat is weet k nog niet .....k heb er 3 stuks 1 weekje staan...
            sigpic

Comment

Ik was eigenlijk specifiek op zoek naar LSD zaadjes, maar ik zal kijken of ik nog iets te ruil heb

Comment

*Update week 41

Het gaat de dames goed, al hebben ze het wat koud gehad deze week. Maar onder tussen de verwarming weer ingebouwd. Verder is de eerste voorbloei gespot, heb geprobeert het op de foto te krijgen. Ook is plantje B deze week in de lamp gegroeid twee bladeren hebben wat schade op gelopen. Heb de dames ditmaal niet getopt gezien hun lengte nu als deze nog verdubbeld kan ik hem houden qua hoogte en wou ze niet te breed laten worden aangezien met z`n drien best krap is op 30x50x70.

En dan nu de fotos.

De dames samen

samen.jpg

A
                A1.jpgA2.jpgA3.jpg

B
                B1.jpgB2.jpgB3.jpgB4.jpg

W
                W1.jpgW2.jpgW3.jpg

Hoor graag weer, wat jullie er van vinden! Greetzz mafferd

Comment

Hee tijdje terug maar ik zie dat het je nog steeds goed afgaat
                  Het dwarfen (direct op 12/12) bevalt wel goed in een keukenkastje he?!

Veel succes met je kweek..
                  Je hebt in ieder geval het lekkerste soortje uitgekozen naar mijn smaak
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

thanks! leuk dat je er weer bij bent.

wtb het dwarven tot dusver bevalt het, maar vindt het zelf nog steeds een raar idee.

We zullen zien wat het gaat doen.. hoop wat beter dan met de autoflowers (blueberry, lablancka)die ik ook geprobeert heb 1 wou niet in de bloei wat ik ook deed... En de blueberry had een beetje misvormd blad maar wel erg klein net 20cm en bijna 28 gram droog.. die ga ik nog wel weer een keer zetten was erg leker wietje en echt snel klaar 8weken vanaf zaad.

greetz

Comment

Direct op 12/12 is toch geen dwarfen/dwarven ?
                      Misschien dat het met AF's werkt, maar met normaal zaad worden de planten net zo groot als met een weekje voorgroei.

@mafferd: Mooie plantjes, mooi gedrongen door de spaarlampen.
                      Ik ben altijd erg tevreden over Barneys Farm.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QnQ:
                        Wat betreft het dwarfen: Dwarfen-en-Auto-Flowering
                        Dat planten met dwarfen beduidend kleiner blijven weet ik wel zeker, met twee weken voorgroei vanaf zaad kon ik ze niet meer in mn kastje houden zonder veelvuldig te knakken. Bij het dwarfen had ik precies genoeg aan mijn hoogte
                        Met een weekje voorgroei vanaf zaad durf ik verder niet te zeggen, dat probeer ik nu toevallig uit.. (2e dag voorgroei)

Comment

Wie heeft die naam "dwarfen" dan gegeven, want voor regulier zaad klopt dat gewoon niet.
                          De plant zal gewoon zijn groeifase doorlopen en pas boven de 6 of 7e node bloeiverschijnselen gaan krijgen.

Het is eerder een totaalplaatje van omstandigheden, want een regulier zaadje meteen op 12/12 zetten onder voldoende licht en optimaal klimaat zal nog steeds groot worden.
                          zaad12-12.JPG (van swim)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ daar ben ik het niet mee eens, kijk maar eens naar mijn kweekverslag van de ROyal Frisians

Comment

En ook ik heb met dwarfen en regulier zaad mijn planten niet groter gehad als 30cm.
                              Het soortje was Santa Maria welke toch bekend staat als een wilde groeier.

Comment

Bezig...
                              X