Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.S.D miniTUIN

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: L.S.D miniTUIN

hehe het hebt nog een naam ook.. lst

thanks monty

Comment

looks nice mafferd

Comment

online.jpg

update week 44:

de dames hebben het wat te warm gehad afgelopen twee dagen, valt wel te zien op te fotos.. beetje gespeeld met de ventilatie aangezien het in nachtelijke uren vlink koud word op de kweek locatie +/- 5 graden. de potten staan op het verwarmingsmatje maar ben nog aan het zoeken om de inblaasende lucht te kunnen verwarmen ofzow.. hoor graag als jullie ideen of suggesties hebben maar ben niet van plan er een 2kw elektrisch kachel voor te zetten! past ook niet..

ook valt me op dat er 1 echt een sprint neemt vergeleken met de andere twee dames kan het zelf niet echt verklaren.. maar lijkt zowat een week verschil tussen te zitten..

hoorg graag wat jullie ervan vinden! en of jullie nog ideen hebben mbt de verwarming.

ec 1.5
        ph 6.3

IMG_20111106_181331.jpg IMG_20111106_181448.jpg IMG_20111106_180732.jpg IMG_20111106_181224.jpg

IMG_20111106_180706.jpg IMG_20111106_180713.jpg IMG_20111106_180912.jpg

IMG_20111106_181248.jpg IMG_20111106_181401.jpg IMG_20111106_180929.jpg
        IMG_20111106_181131.jpg IMG_20111106_181153.jpg IMG_20111106_181204.jpg
        Attached Files

Comment

de max temp is weer helemaal goed nu 27graden, maar houd nog steeds gekrulde bladpunten... iemand een idee wat dit kan zijn??

Comment

Misschien overvoeding?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

lijkt me niet ec 1,5 ph6.3 geijkte meters..

Comment

het begint langzamerhand minder te worden hoop dat ze hun zelf goed herstellen

Comment

Wellicht komt het door het warmte-kou verschil..?
                  Als ze van 5 naar 27 graden gaan kan ik me voorstellen dat ze het even moeilijk hebben..
                  Een oplossing weet ik zo ook niet voor je, tenzij je het kastje 's nachts op een warmere plek kan zetten?

Aangezien we het in dit topic er ook al over hebben gehad kom ik er nog even op terug.
                  Dwarfen of 7 dagen groei, maakt het verschil?

Aan de hand van mijn testje zeg ik JA!!!!!!
                  De planten die voorgroei hebben gehad kan ik nou al bijna niet meer in de kast houden.
                  Ik heb ze al moeten toppen en het ziet er naar uit dat ze ook geknakt moeten worden in de toekomst.
                  Het plantje dat direct op 12/12 is gegaan blijft daarentegen tot dusver mooi klein.
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

ja je hebt wel wat gelijk, de tempratuur schommelt teveel lamp aan/uit 26/12 graden. ben dus ook nog steeds hard opzoek naar een oplossing.. denk ook dat dwarfen echt wel gunstig voor ons is, ze zijn allemaal kleiner gebleven ook bij mij gezien mijn vorige kweek met l.s.d.

Vraag me wel af of de temp schommeling mijn twee planten afremd qua groei terwijl die andere echt lekker ontwikkeld. en juist die plant staat met haar pot pal voor de (koude)lucht inlaat. de dames staan wel op een verwarmings matje..

maar eens zoeken naar een mini kacheltje of toch maar keramische lampen ofzow...

Comment

Een 5 ribs mini olie radiator van 500 wat is misschien een oplossing. Kost natuurlijk wel weer een boel meer stroom.

Comment

thanks monty, heb zelf ook even wat research gedaan en kwam zelf dit tegen dugoshop.nl/Miniverwarmer200Watt_detail.htm

het is een 200w heater met een thermostaat erin en ook van klein formaat die ik zou kunnen plaatsen in het hokkie.

Tevens heb ik oog laten vallen op een andere ruimte om het kastje te plaatsen, hier heb ik vanacht en vandaag een max/min temp gehangen en had een goed resultaat op z`n kouds word het er 17 graden en waar het hokje nu staat word het gewoon de buiten tempratuur en dat was vanacht al tegen het vries punt.. moet nu enkel nog kijken of het kastje er kan staan dan verhuist die daar vanavond of morgen naar toe en hoop ik weer een gewenste tempratuur te kunnen behalen in mijn hokkie. mocht dit dan nog niet zo zijn dan komt er een kacheltje in.

greetzz
                        Last edited by Jointjedraaien; 24 February 2013, 03:59.

Comment

Ik zelf heb hier mijn tentje op een slaapkamertje staan die niet in gebruik is. Klapraam staat op kiepen altijd open. Onder het raam hangt een kleine radiator van de centrale verwarming. Ik blaas actief in met een badkamer afzuiger van 160 m3/h. Als de lampen aan zijn hang is de slang met afzuiger voor het kiepraam waardoor er verse koele lucht word aangezogen (mijn lampen branden van 21:00 tot 9:00 uur. Als de lampen uit gaan verhang ik de aanzuigbuis zodat deze de verwarmde lucht van die radiator inzuigt en zo mijn tentje een beetje warm houd. In combinatie met een fancontroler werkt dit uitstekend. Enigste nadeel is dat ik dus wel die slang steeds een metertje hoger of lager moet hangen.

Omdat mijn tentje nogal klein en laag is en ik weinig ruimte heb om de coolfilter en afzuiger in de tent te hangen heb ik de afzuiger bovenop me tent staan en daar direct de koolfilter op waar ik door uitblaas, direct in de ruimte waar de tent zelf staat.

Werkt eigenlijk prima ik heb een max temp van 26 graden en een min temp van 20 tot 22 graden. De LV schiet na lampen uit ook niet zo drastisch omhoog omdat ik dan droge warme lucht van de radiator naar binnen breng en het temperatuur verschil klein blijft.

Comment

De kast is verplaatst, de lucht inlaat staat nu pal naast twee cv buizen. De tempratuur loopt weer mooi op na 27graden de afzuig fans gaan nu eindelijk weeraan. Het is nu even afwachten hoe het zich ontwikkeld. En of deze ruimte genoeg geventileerd is.

Comment

Update week 45:

Een week vol stress en kou, ondertussen steken er wat bladproblemen de kop op. Ook nog een twijvel of ik ballen in de boom heb. ik laat de fotos verder maar voor zich spreken. ondertussen de temp problemen weer aardig onder controlle op in de donkere uren op zijn kouds 17 graden met de potten op een verwarmings matje. op z`n warmst 27 graden.

hoop van jullie te horen,

33333333.jpg22222.jpg2222.jpg222.jpg
                              22.jpg22222222.jpg2222222.jpg222222.jpg
                              3333.jpg333.jpg33.jpg3.jpg
                              3333333.jpg333333.jpg33333.jpg

Comment

Bezig...
                              X