Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.S.D miniTUIN

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: L.S.D miniTUIN

De dames zijn zich hard aan het herstellen de topjes beginnen weer rustig aan te dikken. Ook eindelijk weer nieuwe pistels, en sneeuw op de bladeren.

Dit weekend weer wat fotos, met hopelijk weer zichtbare resultaten. Zie zelf al wel dat de roode steeltjes bijna weer weg zijn en hoop dat het betekend dat ze weer lekker in hun vel zitten.

Greetzz,

Comment

Update week 46: back on track,

Zoals beloofd weer een update van mijn tuintje.
      Gelukkig weer wat zichtbare resultaten.
      We zijn ondertussen in de 4de week bloei,
      C2.jpg

Maar dit lijkt niet helemaal geval als je naar de planten kijkt. Ik zelf vind dat dame A en C een week achterstand hebben. dit door de zeer koude tempraturen die ze hebben gehad 3-4 graden...

ondertussen een betere locatie en het hokie beter geisoleerd nu lijkt het allemaal weer wat beter te gaan.

plant A
      A1.jpgA2.jpgA3.jpgA4.jpgA5.jpg

Plant B
      B1.jpgB2.jpgB3.jpgB4.jpgB5.jpg Hier een blad probleem vraag me af of ik me der erg zorgen over
      moet maken hoor daar graag jullie mening over.

Ook moet ik nu de voeding per plant gaan
      afstellen, aangezien er in blad kleur al een verschil
      zichtbaar is heb ik dame C de ec naar 1,65 op
      geschroefd en nu even afwachten hoe ze dat vindt.
      Plant C
      C1.jpgC3.jpgC4.jpgC5.jpg

hoor heel graag weer wat jullie der van vinden en tips opmerkingen zijn zeker welkom!

foto filmpje;

groeten mafferd!
      Last edited by mafferd; 21 November 2011, 00:10.

Comment

Volgens mij hebben ze last van een te hoge bodem PH en een overmaat aan N ten opzichte van je P en K.

Comment

Monty, wat raad je me aan om te ondernemen?

Comment

Ik denk ook een te hoge Ph in de bodem, en daardoor eeen blokkade, meet je bodem PH, en begin deze bij te stellen met eerst alleen water op de juiste afstemming.

Comment

Bodem PH eens meten en je water afzuren om rond PH 6 uit te komen.M.a.w. als je grond PH 6.4 meet.. dan zuur je het giftwater af tot PH 5.6, om binnen je medium op ongeveer 6 uit te komen.

Comment

@krassi @monty oke dat is inderdaad een goed idee,

ik zal vandaag even monsters nemen. Wat ik erbij moet zeggen dat ik wel altijd afzuur met ph- bloei. en ik ijk de meters na drie meet beurten. ph 6.3 mischien dat dit ook niet helemaal juiste waarden is voor deze strain.. ga ik mij vandaag eens inverdiepen.

zodra ik meet rusultaten heb zal ik ze even posten, zal vanavond worden op zijn vroegst want dan gaan de lampies weer an.

Comment

kwam vandaag dit nog tegen

Barneys Farm - L.S.D.
                  Strain Lineage / Genealogy / Family Tree

L.S.D.
                  Known Phenotypes:

1.: short, stretched, fastly blossoming, indica-dominant Phenotype
                  2.: short, compact, slowly blossoming, indica-dominant Phenotype
                  3.: long, stretched, fastly blossoming, sativa-dominant Phenotype #1
                  4.: short, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #2
                  5.: long, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #3

ook vind ik veel over verschillende phenotypes al is me tot nu toe nog niets duidelijk geworden welke ik zelf heb.

Last edited by Jointjedraaien; 27 February 2013, 03:23.

Comment

Goeden avond allen die dit projectje volgen,

Heb op aanraden de bodem ph en ec gemeten. Gisteren monsters genomen van elke plant. De monsters heb ik verzameld van die drie plaatsen onder/midden/boven aan de pot. Dit in maatbekertjes met gedst. water net zoveel als ik aarde had genomen. Dit mengels af en toe geroerd en +/- 24uur laten staan vervolgens 2-3 keer door een filter gehaald, en toen gemeten.

Plant A: Ph 6,4
                    ec 1,6

Plant B: Ph 6,3
                    ec 1,5

Plant C: Ph 6,7
                    ec 1,6

onder tussen de Ph en de ec afgesteld per plant zodat we de ph weer gaan verlagen. Heb de voeding gelaten wat het was 1,5.

Ook heb ik contact gehad met een amerikaan, die deze strain nu al zon 2,5 jaar kweekt. Hij kon me wel het 1 en ander vertellen. Hij kon mij vertellen dat ik de indica-dominant Phenotype heb en dat deze soort erg gevoelig is voor kou, en bij fem zaad zijn ze erg gevoelig om herma`s te worden als de temp boven de 28 komt. De ph laag houden 5,9/6,0 en ook uit kijken met voeding liefst onder 1,8 houden. Ze zouden niet ziekte gevoelig zijn, en vaak groote side buds maken. Ook hij vond na het zien van wat fotos net als de heren hier boven dat de bodem ph wel eens te hoog kon zijn..

dit allemaal weer wijzer te zijn geworden gaan we weer vrolijk verder en proberen m`n best te doen de dames te voorzien van datgene wat graag willen, Groeten1

Comment

Zet hem op, je kan het. Mooie info die je daar hebt gekregen. Die ervaring van die man is natuurlijk heel veel waard. Zo heel extreem hoog is die bodem PH niet maar schijnbaar heeft ze er dus snel last van. Ik ben benieuwd hoe ze er nu op gaan reageren. Al die verschillende pheno's maakt het natuurlijk ook een moeilijk te voorspellen lady. Tja voor wat hoort wat , hihi, ze stelt je op de proef.

Comment

*thanks monty

hey allen, hier weer een update van mijn kant!

Na wat moeilijkheden de afgelopen weken lijkt het weer wat beter
                        te gaan. Alle drie de dames laten vooruitgang zien, de blad problemen
                        zijn afgenomen. Ondertussen ook meer sneeuw op de bladeren en
                        toppen(jes) die dikker worden. Tempratuur schommeling tussen
                        dag/nacht is nu niet meer dan 5 graden.

xtra.jpg

Plant A
                        Ben redelijk tevreden over deze dame ze vecht hard om bij te blijven. Blad is mooi
                        groen van kleur. Ze begint aan haar 7de week bloei ze hoort er normaal 9-10 te doen.
                        Hoop dat ze nog genoeg tijd heeft om aan te dikken aangezien ik haar topjes nog best
                        mager vindt.

online1.jpg

Plant B
                        Deze dame maakt het helemaal goed met haar dikke hoofdbud die zeker een gram of 20 droog op gaat leveren.
                        Ze groeit
                        online3.jpg

plant c
                        ook zij is aardig bij getrokken. Maar nog steeds blad problemen hier. Ook iets wat ik niet begrijp is dat ze op sommige toppen geen pistels heeft...
                        online2.jpg

hoor graag wat jullie er van vinden!
                        Attached Files

Comment

mooie fotos en goede info van die amerikaan
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hey growers,

ben er nog steeds niet uit hoe het kan dat bij plant c geen pistels op de hoger gelegen toppen heb.. al tallozemalen gezocht maar geen antwoord kunnen vinden.

iemand hier een idee over??

IMG_3558.jpgIMG_3559.jpgIMG_3560.jpgIMG_3562.jpgIMG_3563.jpg

gr mafferd

Comment

Ziet er inderdaad vreemd uit... Misschien is het wel typerend voor die strain?
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Als ik zo naar de vorm en staat van je bladeren kijk, zit er iets niet goed bij C.
                                Dus denk eerder aan een plant gebonden oorzaak dan aan een strain gebonden probleem.

Comment

Bezig...
                                X