Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.S.D miniTUIN

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: L.S.D miniTUIN

Zou misschien kunnen komen doordat de plant verbrand is geweest? Dat ze zo zorgt dat er in het beschadigde deel geen zaden kunnen vormen om gezond nageslacht te garanderen.
    Ik speculeer maar wat want echt verstand heb ik er niet van :p

Het ziet er verder wel goed uit vind ik zelf. Die flink gebonsaide plantjes geven me toch elke keer dat ik dit topic bezoek weer een glimlach
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

bedankt voor jullie reacties.

@ poepzak: Denk niet dat het echt strain eigen is, heb hem al eerder gehad en toen geen last gehad. Ook bij de mede growers hier op het forum nog niet iets vergelijk baars kunnen vinden.

@ vale: dat er wat mis is kan ik dus niet vinden... de dames krijgen genoeg licht, verse lucht, temp is goed, bodem ph en ec zijn nagenoeg goed.

@ cleargreen: haar topje was idd iets verbrand in het begin van de bloei.. dus je zou wel eens een punt kunnen hebben. Ga er zeker nog naar verder zoeken! en ze lijken erg bonsai maar heb hier lang niet zoveel plezier aan als toen ik een paar plantjes in de scrog had.. ga volgende kweek hoe dan ook weer lekker scroggen. tevens al aan het kijken voor een nieuw hokkie zoiets als dit heb ik nog staan en een hoge koelkast is ook nog een optie.kast 1.jpgkast 2.jpg

wel kwam ik nog weer eens aan het denken kan dit mischien ook nog eens komen door een te warme bodem temp?? de dames staan op een verwarmings matje die wel wat warmer word dan 25 graden.. heb ondertussen daar een timer tussen gezet voor de donkeren uren gaat hij om het half uur even 10min aan.

Comment

Update week50, 7de bloeiweek

Hey growers, smokers, en geintreseerden!
        de week maar weer een bodem metingen vericht. Deze waren bijna wat het moest zijn de grootste afwijking is nog steeds bij plant c ph 6.5/ec 1.6...
        plant c is nog steeds hersteld van haar problemen... veel geel blad, en rare top vorming is haar niet vreemd. de top groeit nog steeds alleen word het heel bossig lijkt het wel.

Over plant b hoef ik weinig te melden goede meet resultaten. Ook visueel doet ze het goed haar top ontwikkeld nog steeds erg mooi en ook de zij toppen willen lekker knallen.

dan rest ons plant c nog. Deze dame merkt goed de verbeteringen op en pakt de bloem vorming weer op veel hars productie laat ze zien.
        Langzaam aan word wel duidelijk dat dit niet een hele grote opbrengst gaat brengen, en dat is ook wel te verklaren heb deze ronde eens niet getopt, het knakken op deze manier ziet er leuk uit maar geeft veel stress. en ander halve week kou zou ook wel niet echt mee geholpen hebben. maar goed is wel weer een leerzaame kweek, weet iig nu wel 100% zeker dat drie plantjes op deze opervlakte niet fijn werkt.

zo en nu eerst maar eens een jointje enjoy the pics!

enne laat ff horen wat jullie ervan vinden..

A
        a.jpga (2).jpga (3).jpga (4).jpg

B
        b.jpgb (3).jpgb (4).jpgb (7).jpgb (8).jpgb (12).jpgb (9).jpg

C
        c (4).jpgc.jpgc (2).jpg
        Attached Files

Comment

die ene rare top heeft toch wel wat
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Yep, 'luchtigheid', lol..
            Ziet eruit alsof ze wat goeie genen gemist heeft of wat N teveel.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mafferd ik heb precies het zelfde gehad met mijn Amnesia x Unknown sativa.. bij mij kwam het denk ik door overvoeding en dan niet een beetje maar heeeeel erg veel :p. De plant kan je in princiepe net zo goed weg gooien want stoned/high word je er niet van.

Comment

mmmz dat doe ik nog niet zit ook wel wat wiet aan wat er wel gewoon goed uitziet.. staat er nu toch eenmaal laat haar er gewoon nog even lekker bij tenzij ze ook nog eens dik herma wordt ofzow dan gaat ze eruit.

toch bedankt voor je reactie!

Comment

nou als je het over de duvel hebt, zag zojuist ballen aan mijn lelijke eendje.(ik) Denk dat deze dame er maar uit moet... heb geen zin in dat ze me de rest ook nog gaat verneuken. Zo krijgen de andere twee dames ook nog even wat meer ruimte. zit nu op 8 weken bloei en nog zeker week a twee te gaan.

Zag dat de topjes al wel wat milky vertoonde dus ga die paar kleine topjes die wat potentie hebben toch maar droogen maar veel verwacht ik daar niet van. Hooguit een upper weedje.

Ook ben ik al hard aan het klussen aan mijn nieuwe kweek kastje. wederom niet een al te ruim hok. maar roer gaat wel even vlink om. heb wel het 1 en andere opgestoken van mijn kweekjes in het keukenkastje. maar zal hier even een topic over starten in micro kweekruimte.

Comment

Mss daarmee dat ze lelijk was, twas een verdoken man
                    sigpic

Comment

een ladyboy?xp

Comment

achja het zij zo kan er weinig meer aan veranderen. heb haar/hem eruit gegooid paar kleine topjes die mooi leken liggen nu te droog.

Comment

vaag plantje hopelijk gaan die andere 2 beter en houde ze de balle binne
                          Guerrilla: 2013
                          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                          Neem een kijkje en reageer

Comment

Goede avond growers, smokers en geintreseerden!

Het einde is in zicht voor de laatste twee dames. Zojuist
                            de trichomen weer eens bekeken en heb al aardig wat amber.
                            Ze stonden al 3 dagen op een voeding loos dieet en gaan
                            morgen en overmorgen gespoeld worden. om vervolgens nog
                            een dag of twee in het donker te staan. Dan gaat de schaar erin.
                            Maar zou ook wel eens tijd worden ook, ze staan naar mijn weten
                            al zon 11 weken te bloeien.

Durfde plant b al bijna niet meer
                            uit het kastje te nemen. Aangezien haar top best zwaar is nu kan
                            ze het niet meer op eigen kracht redden en moet ik haar ook
                            ondersteunen. De top van plant a is ook lang niet zo zwaar als die
                            plant b lijkt wel of ze nergens geen last van heeft gehad niet
                            van de koude of alle stress omtrend het nogal heftig buigen.
                            terwijl plant a nu nog steeds wat klauwend blad heeft wat ik denk
                            dat komt door te hoge temp net onder de lampen.

zo en nu wat fotos, laat maar horen wat jullie der weer van vinden! kallem
                            (krijg helaas de fotos niet anders.. best wel vreemd..)

Plant B

Plant A

b.jpgb (2).jpgb (3).jpgb (4).jpgb (5).jpgb (6).jpg

Comment

vandaag de schaar erin gezet. weekie drogen en roken maar laat jullie het droog gewicht nog weten. fotos volgen nog

greetz

Comment

ziet er mooi uit man
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                                X