Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L.S.D miniTUIN

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: L.S.D miniTUIN

Ik ben benieuwd man, het waren leuke plantjes iig
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Re: L.S.D miniTUIN

Goeden avond allen,

Het zaakie is droog.. een kleine 6 dagen had het nodig. Het droog gewicht van plant A viel wat tegen slechts 16 gram. Maar toen plant B gewogen werd werd de dag weer gered, ze was goed voor 29gram.

totaal: 45,7gram

IMG_20120114_102034.jpgIMG_20120114_102057.jpgIMG_20120114_102117.jpgIMG_20120114_102305.jpg

Helaas heb ik deze ronde maar twee van de drie planten kunnen oogsten aangezien plant c vlink de ballen eraan had aantal weken terug. Maar goed wat wil je ook met vrieskou en dan net op het belangrijke moment, toen de toppen gingen vormen. Dus rendement van deze kweek valt wat tegen 140w voor 45gram wiet staat gelijk aan 0,32gram per watt.

Maar zojuist een jointje gerookt en het was weer lekker smullen van deze nogal heftige wiet met zijn 23% thc gehalte. Ook ditmaal was de licht fruitige haze invloed weer goed proefbaar. Al rokende wordt je eerst wat high wat vervolgens overuled wordt door het zware indica buzz feeling. Heb nu dus ook echt geen reet zit meer om maar uit de bank te komen..

ik wil alle mensen bedanken die met soms een lach op hun gezicht hebben meegekeken, of even een berichtje hebben achter gelaten. Dit zal voorlopig het laatste rondje in het keuken kastje zijn. Maar zeker niet mijn laatste verslag het nieuwe hokie is zowat klaar om te gaan beginnen. Als deze me gaat bevallen komt het keuken kastje nog van pas om te drogen en mischien ook nog wat voorgroei voor buiten.

hoop jullie weer enigzins vermaakt te hebben met m`n l.s.d kweek(je)

tot een volgende ronde! groeten mafferd.

Comment

Bezig...
      X