Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Sensi Seeds Big Bud feminised autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hey allemaal.

    Hier weer een keer een update, heeft lang geduurd maar zoveel spectaculairs is er niet gebeurd.
    Behalve dan dat kwik in de kliko is beland haha.
    Kwek en kwak zien er best mooi uit maar ik heb t idee dat ze heel erg achterlopen. (Gepot op 12 oktober)
    Miss toch weer teveel water gegeven?

    uploadfromtaptalk1323186915191.jpg

    Ps. Ik kan nog steeds maar 1 foto per post plaatsen helaas. Iemand ervaring met tapatalk?
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: 3 x Sensi Seeds Big Bud feminised autoflower

      Behalve dan dat kwik in de kliko is beland haha.

      Hoezo?
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #33
        Haha kwik is vanaf t begin al een achterblijvertje geweest. De plant bleef erg iel, kleine blaadjes en tig vertakkingen. Vandaar dus

        Ohhhh w8 ik zeg t verkeerd haha t was kwak die een duik in de kliko heeft genomen.
        Last edited by ceBep; 6 December 2011, 18:50. Reden: dubbelposten, gebruik de bewerk functie indien je na je eigen post op korte termijn nog iets wilt bijvoegen.
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: 3 x Sensi Seeds Big Bud feminised autoflower

          Volgens mij zien ze er goed uit toch, 't is niet 100% goed te zien met dat hps-licht erbij.
          Staan ze al op 12/12 ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            @ QnQ is geen hps maar super sized spaarlamp haha. T zijn autoflowers dus staan op 18/6 (meest ideale volgens wietzaadjes.nl)
            De reden dat ik denk dat ze achterlopen is omdat ze al bijna 2 maanden zijn en volgens sensi seeds zou de bloeitijd 8-9 weken zijn. Ik zie die planten nog niet in de komende 5 weken helemaal uitgebloeid
            Is niet erg verder heb alle tijd maar k vroeg t me gewoon af.
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: 3 x Sensi Seeds Big Bud feminised autoflower

              Ja ik zie het. Die titel is ook niet zo duidelijk en dik gedrukt..lol

              Die staan al 2 maanden en dan nog geen bloei ?
              Hmm...da's apart. Misschien is de autoflower-eigenschap niet zo goed meegekomen ?

              Misschien Sensi, of Wietzaadjes eens mailen of ze advies hebben ?
              Ik ben niet zo van de autoflowers, dus ik zeg waarschijnlijk iets doms, maar als er geen bloei komt, zou ik toch de lichtperiode eens iets korter maken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Hahaha ze staan al wel in bloei hoor gelukkig, was echt in de verontstelling dat k dat getypt had lol.
                Ong 2 weken bloei nu, ze beginnen ook een beetje te geuren.
                Ik heb in het begin wel veel te veel water weer gegeven maar dat is nu in orde.
                Misschien volgende keer toch maar geen autoflower
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Send from my GT-I9100 White
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Zal morgen eens kijken of k een berere foto kan maken.
                    sigpic

                    Comment


                      #40
                      Re: 3 x Sensi Seeds Big Bud feminised autoflower

                      Daar is t dus niet meer van gekomen.. 1 tip voor iedereen die dit nog leest..

                      Neem als beginnende kweker nooit de autoflower big bud zaadjes van sensi seeds.. Ze zijn intussen allemaal de mist in gegaan.
                      (of de zaadjes die ik had waren niet goed)

                      Andere soortjes zoals little dwarf en silver haze heb k intussen met goed resultaat kunnen kweken
                      sigpic

                      Comment

                      Bezig...
                      X