Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

hey worst, die plantjes zien er gezond uit! ik zou zeker gaan buigen! tl`s komen niet veel dieper dan 15cm max qua licht afstraling daaronder wordt bijna alles fluf..

tornados kun je gewon bij de bouwmarkt halen. kosten iets van 6-8 euro 23w is meestal de zwaarste die ze hebben. kleur 827(bloei)

en met tl, en spaarlamp moet je qua opbrengst denken aan 0.5gram per watt bij jou wordt dat dus 18w x 6=106w totaal dus gram of 53 kun je beetje van uit gaan..

veel kweekplezier! gr

Comment

ik zou er een paar tornado's tussen hangen, dat kan mooi in jou tent..
      ikzelf had 2 van deze gebruikt http://spaarlampenhuis.nl/spaarlampe...g/tornado.html maar een paar lampen meer is wel beter natuurlijk

deze vond ik net ook nog http://www.alternate.nl/html/product...40_E27/413203/ een 45w 4000k lijkt me ook wel wat

die vorige plant (waarvan ik die foto plaatste) had ik maar met 2 tornado's gekweekt.
      en dit g.jpg kwam er vanaf... niet veel maar toch nog een aardig toppie hoor!
      heb er goed van

nou succes verder met je planten! en ben benieuwd hoeveel je er vanaf haalt
      blijf je volgen

Comment

Nu ben ik helemaal overtuigd Nog ff nadenken over of ik die goedkope of duurdere neem, en kijken of ik genoeg centjes heb
        Dat ik ze nu met een klik op de knop kan bestellen (dus geen ritje naar Gamma, me kapot zoeken naar een lamp, en in de rij staan tussen zweterige bouwvakkers) is het al helemaal aanlokkelijk

Zaterdag 7 Januari 2012: (Dag 33 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 53 dagen boven de grond, jongste 50 dagen)

Gisteren heb ik geen kans gehad om de plantjes water te geven of de lampen te verhangen. Hier zie je het resultaat dus na 2 dagen 'niks doen'.
        Het eerste filmpje is hoe ik ze aantrof, het tweede is na het verlagen van de 2 voorste potten:

Last edited by tha w0rst; 7 January 2012, 11:40.

Comment

Ziet er goed uit man! Ik zou wel beginnen met buigen, scheelt toch in de opbrengst. En als je eerlijk bent, daar doen we het toch wel een beetje voor he?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Nja, ik ga nog heel even voor 'gemak' ipv 'moeite doen' :p En zo veel ruimte om te buigen heb ik toch niet.
            Die 3 achterste plantjes, daar gaat het me om. Die 2 voorste had ik al bijna weggedaan. Nu laat ik ze gewoon staan, elk grammetje dat er vanaf komt is meegenomen, anders jammer dan

Comment

Gaat hier ook goed zo te zien
              Ga zo door en dan komt het helemaal goed. Gelukkig ook helemaal niks verbrand tijdens het in de lampen groeien zo te zien
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Maandag 9 Januari: (Dag 35 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 55 dagen boven de grond, jongste 52 dagen)

WEERSVERWACHTING:
                Last edited by tha w0rst; 9 January 2012, 16:07.

Comment

Vrijdag 13 Januari: (Dag 39 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 59 dagen boven de grond, jongste 56 dagen)

Comment

ha worst

knakken en buigen zorgt voor een beter verdeeld veld met uiteindelijk meer..... (helemaal met TL is dit van belang)
                    suc6 ermee
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Van een worstebroodje ken je geen knakworst maken mito, ghehe

Comment

Maandag 16 Januari: (Dag 42 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 62 dagen boven de grond, jongste 59 dagen)
                        Last edited by tha w0rst; 18 January 2012, 19:13.

Comment

Hahahaha holy shit! Die heeft even een sprintje getrokken! Ik blijf bij mijn vorige tips Zo'n touwtje binden is echt tien minuten werk hooguit, als je vlugge vingers hebt nog geen 3 minuten.. En het zal zich lonen!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als ze voorbij de lamp zijn zullen ze enkel nog meer gaan strekken, op zoek naar licht. Gewoon knakken of desnoods nu terugtoppen. dan worden die budjes onderaan misschien nog iets.

Comment

Misschien is flink buigen een optie?

|
                              |
                              |
                              \ ___
                              ........\
                              .........|
                              .........|
                              .........|
                              ...\ __ |__ /
                              ....\........./
                              .....\____/
                              Zoiets, of nog wat extremer zelfs zoals een sifon bv.

Sorry was even te lui om paint te openen :p
                              Al vermoed ik dat Monty's advies wat makkelijker is en minder kans heeft op het slopen van je plant.
                              Last edited by Cleargreen; 17 January 2012, 13:03.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
                                knakken en buigen zorgt voor een beter verdeeld veld met uiteindelijk meer.....
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Bezig...
                                X