Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik schat dat de Shack nog een weekje moet staan, kan ook iets langer zijn.
    9 is niet het totaal he, dit zijn gewoon de zaden die al klaar waren. (Heb er gisteren weer een paar kunnen oogsten)

Comment

damn dat ziet er goed uit

Comment

is dat een topje vanonder de tl?? woooow

die zal ook wel fijns gaan smaken

Comment

Ja, gekweekt onder TL.
          Heb daarnet weer een aantal zaden geoogst van de Shack.(53)

Aantal zaden tot nu toe: 62

Peace

Comment

62 zaden van de Shack al! Gaat de goede kant op man
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Die Shack mag er inderdaad zijn zeg, en best wat zaden heb je er al van Op hoeveel gok je? Ik hoop dat mijn TS plantjes ook zo glinsteren over een paar weken.

Greetzz

Comment

Ik gok rond de 100 zaden, hoop op een 150 .
                Ik volg je TS kweek,

Peace

Comment

maaruh wat kost dat nou, als ik alle zaden koop??

zouden ze het buiten ook doen volgend jaar??

groet

Comment

Haha

Ik ben aan het twijfelen of ik de volgende ronde verder aan deze kruising ga werken. Sommige planten uit deze zaden zullen gewoon groeien en bloeien maar sommige zullen de AutoFlower(AF) eigenschap dragen en dus vanzelf beginnen met bloeien. Hoe verder ik ga met kruisen hoe hoger het AF percentage.

Deze komen btw ook bij mij op koer volgende zomer,

Peace

Comment

Ben benieuwd hoeveel daadwerkelijk de AF eigenschap zullen hebben.
                      Ik weet van school nog, dat zo'n gen sterk of zwak kon zijn. Iemand een idee of een AFgen sterk of zwak is? Ik vermoed zwak, dan heb je na deze kruising 25% kans op planten met autoflowering. (Mits mijn informatie klopt natuurlijk).

Comment

Gisterenavond had ik alvast 3 zaadjes van de Shack in een glas water gegooid om eens te kijken naar het kiem percentage. Deze middag lieten ze allemaal hun penwortel zien. (3/3 dus)

Deze zaden waren enkel om eens te kijken of ze zouden ontkiemen maar ik kon het niet laten om ze toch te planten . De kans dat er een plantje bij zit met de AutoFlower eigenschap is erg klein, maar je weet maar nooit. 1 Zaadje kan genoeg zijn.

Peace

PS: Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen!
                        Last edited by Smokey; 31 December 2008, 14:31.

Comment

Ook een gelukkig nieuwjaar, btw dit is al een mooie opbrengst.

Ik hoop dat het lukt met het autoflowersoortje

En dat de kwaliteit van je wiet er niet mag onder lijden, sommigen zeggen dat het autoflowerkweken ten nadele van de opbrengst/smaak gaat
                          Last edited by AlwaysStoned; 5 January 2009, 14:11.
                          sigpic

Comment

Idd, sommige soorten die gekruist worden met de LR zijn zwakjes.
                            Maar dit komt omdat de kwekers een soort kruisen met de LR en daarna terug blijven kruisen met de LR om het AF percentage omhoog te halen.

Dit is een snelle manier om een hoog AF percentage te bekrijgen, maar door deze manier krijg je meer LR eigenschappen. (Dus niet al te sterk en ook niet al teveel opbrengst)

Maar ik ga uit deze zaden planten zoeken die de AutoFlower eigenschap dragen en deze met elkaar kruisen, dit verhoogt het AF percentage ookwel maar een veel minder als dat ik met de LR zou kruisen.(Omdat LR 100% AF is)

Dus de eigenschappen van de Shack zullen zeker goed aanwezig zijn,

Peace

Comment

Mooi dat de kiemkracht goed is! Ondertussen al meer zaden van de shack gekomen?

Comment

Nee, ik heb er geen meer afgehaald.

Morgen of overmorgen ga ik de Shack oogsten, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik heb er tot nu toe ongeveer 70, ik gok dat het er nog 100 worden maar zo niet ben ik ook tevreden.

Peace

Comment

Bezig...
                                X