Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kamerkweekje (5x big bud onder tl)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kamerkweekje (5x big bud onder tl)

Oorspronkelijk geplaatst door Arie123321 View Post
    ohhhhh oelalala dat ziet er wel heel lekker uit succes nog met de laatste loodjes
    thanks arie!

ben blij dat het vriezen buiten afgelopen is... de temp. in me kamertje is weer 23a25 gr. de aarde is weer 18a19gr, met die strenge vorst was het maar een graad of 14!

dus heb de fannetjes weer lekker draaien! de toppen zijn ook weer wat voller geworden gelukkig006.jpg008.jpg valt me tot nu toe niet tegen onder tl bloeien... zitten wel wat lekkere toppies tussen en ruiken heerlijk zoet
    ze moeten nog een week of 2-3 denk ik, ff afwachten nog tegen die tijd...was van plan om een week voor oogst te gaan klieven.

geef ze steeds (biologische) groene thee, tot hoelang moet ik hier mee doorgaan?
    of moet ik NU beginnen met alleen nog water geven, en een week voor oogst niks meer geven?

012.jpg
    Last edited by skunkert; 16 February 2012, 20:43.

Comment

de toppen worden aardig groot en dik!
      hier weer wat foto's, ik geef hem nog een week of 2001.jpg004.jpg008.jpg en dat voor tl...
      ga ik zeker vaker proberen...

Comment

Netjes hoor! En vette laatste foto
        Succes met de laatste loodjes, wordt een mooie oogst lijkt me!
        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Zeker heel netjes voor tl. Zien er erggoed uit.

Gr. JFF
          Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

thanks!

hier net 1 van de 2 geoogst! (de minste plant) 001 (8).jpg014.jpg ze ruiken goed !
            zit wel een goed rokertje aan hehe een goeie boterhamzak vol! ze hangen nu te drogen.

de andere plant gaat meer geven... daar zitten een aantal fikse toppen tussen, maar die is nog niet zover...

tot volgende week

Comment

zo net de andere plant omgehaald!
              zaten een paar mooie toppen tussen waaronder deze008.jpgen nog een paar goeie ...

ik heb echt heel wat wiet van die 2 TL planten gehaald, de rest is nog aan het drogen.

dus volgende week zal ik is een foto maken van de berg wiet wat ik eraf heb gehaald, en wegen natuurlijk...

ik ga ZEKER verder kweken met tl, en steeds weer dingen verbeteren, er liggen nu weer 5 zaadjes te ontkiemen...
              voor de volgende ronde

maar ik zal hier geen verslag meer van neerzetten, (ben niet zo'n goede schrijver/typer

next week de laatste foto's

Comment

Ziet er heeel mooi uit! Je zou er trek van krijgen :p

Comment

@w0rst .haaha idd ! maar jij hebt ook geen klagen! ook mooie opbrengst toch? al gerookt?

ik heb gisteravond van de gedroogte toppies geproefd , een lekker stoned wietje, nog ff maandje verder rijpen en het word vast nog wat beter

Comment

Comment

Bezig...
                    X