ik wil is gaan proberen om 5 plantjes onder tl te laten groeien----> maar ook bloeien....
ik weet dat de opbrengst veel minder zal zijn , dan als een goeie hps lamp....
maar na veel lezen her en der , en vooral hier!
weet ik dat het best nog wel wat kan worden
het is tenslotte gewoon voor mezelf.
ik had hier nog een tl bak liggen (compleet) waar 2 tl's in kunnen van 120cm 36w
heb er nu (voor de groei) 2 tl daglicht (voor aquarium) met redelijk wat blauw erin,
lijkt me oke toch?
voor de bloei komt er 1x 827 of 830 in en een daglicht, en miss een paar tornado lampen van phillips bij.
heb 2 pc fannetjes op de muur gemonteerd met daarachter 2 grote gaten geboord voor 'fresh air'
(fannetjes heb ik met een regelaar gemaakt) kan ze hard en zachter zetten, werkt super!
5x big bud zaadjes gekregen, en die zijn alle 5 mooi ontkiemd,
als het zover is ga ik ze fimmen en een rooster (gaas whatever) erboven hangen en een sea of green creeren.
tenminste dat hoop ik!
beetje rommelig verhaal zo, maar hier komen de 1e foto's
met dit verslag wil ik iedere week wat foto's neerzetten, van hoe het ervoor staat,
maar vooral wil ik jullie tips en ervaringen!
001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg
ik weet dat de opbrengst veel minder zal zijn , dan als een goeie hps lamp....
maar na veel lezen her en der , en vooral hier!
weet ik dat het best nog wel wat kan worden
het is tenslotte gewoon voor mezelf.
ik had hier nog een tl bak liggen (compleet) waar 2 tl's in kunnen van 120cm 36w
heb er nu (voor de groei) 2 tl daglicht (voor aquarium) met redelijk wat blauw erin,
lijkt me oke toch?
voor de bloei komt er 1x 827 of 830 in en een daglicht, en miss een paar tornado lampen van phillips bij.
heb 2 pc fannetjes op de muur gemonteerd met daarachter 2 grote gaten geboord voor 'fresh air'
(fannetjes heb ik met een regelaar gemaakt) kan ze hard en zachter zetten, werkt super!
5x big bud zaadjes gekregen, en die zijn alle 5 mooi ontkiemd,
als het zover is ga ik ze fimmen en een rooster (gaas whatever) erboven hangen en een sea of green creeren.
tenminste dat hoop ik!
beetje rommelig verhaal zo, maar hier komen de 1e foto's
met dit verslag wil ik iedere week wat foto's neerzetten, van hoe het ervoor staat,
maar vooral wil ik jullie tips en ervaringen!
001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg
Comment