Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.
Re: 1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.
Royal frisian is een semi autoflower die buiten begint te bloeien in juni volgens mij, bij zaaien in april. Dus reken maar uit! Je kunt je licturen manipuleren zodat het eerder gaat, maar verzekeren kan ik je niets. Toch raad ik je aan om eens over het buigen na te denken. twee is toch lekkerder dan een Succes!
1 van de 2 is waarschijnlijk een man. Als ik deze laat staan krijg ik dan bij de man normale zaden (Royal Frisian) en bij de Auto-AK47 Feminized Auto-Ak47 en 0,1 gram wiet?
De vrouw is de enige die zaden maakt, feminised zaden ontstaan als een (stress)hermafrodiet zichzelf bestuift. Als een man een vrouw bestuift, krijgt ze zowel mannelijke als vrouwelijke zaden.
Die zaden zijn iets wat je eigenlijk niet moet hebben.. Tenzij je een kruising wilt maken tussen Ak47 en je royal frisian, zou een interessant soortje worden! Ik zou echter snel beslissen, zodra er een balletje open knapt, is je ak zo goed als meteen bevrucht. zaden van een man+vrouw worden zowel man als vrouw. Zaden van een vrouw+vrouw worden vrouwelijk. Denk aan de biologieles: xy maal xx= xy en xx en yx en xx. en xx maal xx=xx en xx en xx. Dus snel kiezen: zaad of rookwaar. Een gulden middenweg is er helaas niet. hoewel je van een zaadplant ook wel kunt roken, maar dat is natuurlijk weinig. Succes!
feminised zaden ontstaan als een (stress)hermafrodiet zichzelf bestuift
Herma-zaden bedoel je.
Feminised zaden worden gemaakt met een vrouwtje dat in eerste instantie door 'normale' stress juist geen herma-verschijnselen krijgt.
Die 3e foto is van een andere plant denk ik ?
Zo ja, lijkt het me een gewone man, dus krijg je regulier zaad.
Sorry dat ik zo lang niet heb geupdate, ik had het erg druk en eigenlijk had ik ook even geen zin om foto's te maken etc.
Zoals je in de foto's ziet zie je al bruine haren, maar er zijn nog amper topjes. Hoe kan dit? En wanneer kan ik de zaden zien? Ik heb bijna al het stuifmeel van de mannelijke plant op de vrouw gegooit en de man is nu uit het hok en staat als kamerplant :p.
Nog een week of drie voordat je zaden rijp zijn gok ik. Wanneer ze bruin zijn en uit het 'zakje' hangen, kun je ze veilig plukken. Of je hele plant omhalen. Maar voor die tijd gewoon lekker afwachten.
Hoe het komt dat je toppen zo klein zijn? Dat is heel simpel: licht.
Comment