Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.
Re: 1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.
Nee de mannelijke plant staat nu voor het raam kamerplant te zijn haha. Ik heb hier weer wat foto's en wou graag weten hoe ik het beste mijn trichomen kan bekijken zonder een fortuin uit te geven en wanneer ik ongeveer kan oogsten met een bevruchte vrouw. Hier zijn de foto's iig. Hoelang nog denken jullie? En de trichomen?
Op de eerste foto kun je redelijk zien welke kleur je trichomen hebben! Die zijn nog wit. Sowieso moet je wachten met oogsten tot je zaden rijp zijn als je wat met die zaden wilt gaan doen. Dat duurt zo te zien nog wel even.
Heb net ff foto's gemaakt van toen de lamp net uit ging en dacht paar dage gelede dat ik toen al had ge-update... Ik heb de trichomen met een microscoop bekeken en die waren bijna nog helemaal clear. Ik bekijk ze morgen ofzo wel weer eens. Hier zijn paar foto's toen de lamp net uit was.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De trichomen zijn nog bijna helemaal clear, sommige zijn al milky en op de bladeren bij de toppen zag ik ze al een beetje amber worden.
Weten jullie ook hoe je kunt zien wanneer de zaden klaar zijn? Bedankt!
Nog een week of drie voordat je zaden rijp zijn gok ik. Wanneer ze bruin zijn en uit het 'zakje' hangen, kun je ze veilig plukken. Of je hele plant omhalen. Maar voor die tijd gewoon lekker afwachten.
Hoe het komt dat je toppen zo klein zijn? Dat is heel simpel: licht.
Sorry voor geen updates heb erg weinig tijd en mijn slaap-leef ritme is naar de klote dus als ik wakker ben staat die lamp al uit of ik ben op school oid. Ik zal binnenkort beloofd weer wat foto's maken, de trichomen zijn ook al milky aan het worden en de zaden hangen er al half uit. Een vriend zei dat ik over een weekje ofzo een stokje door de stam moest steken (Ik weet niet meer hoe die heet, ff geen zin om op te zoeke ) en dan 3 dagen in het donker moest zetten voordat ik oogst? Is dit goed of maakt dit niet uit omdat ik toch al weinig opbrengst heb, ookal kan proberen natuurlijk geen kwaad.
Ik zou toch echt wachten tot je zaden rijp zijn voordat je de stam doorhakt. Groene zaden zijn nog niet rijp, ze moeten (donker)bruin zijn. Wanneer dat zo is, en je plant begint te sterven, kun je die stok door de stam rammen en hem in het donker knallen. Die dagen donker zorgen voor extra thc-productie. Maar voor die tijd gewoon lekker laten staan. Het zou jammer zijn als je straks een zadenruil doet met zaden die niet werken.
Ik zou toch echt wachten tot je zaden rijp zijn voordat je de stam doorhakt. Groene zaden zijn nog niet rijp, ze moeten (donker)bruin zijn. Wanneer dat zo is, en je plant begint te sterven, kun je die stok door de stam rammen en hem in het donker knallen. Die dagen donker zorgen voor extra thc-productie. Maar voor die tijd gewoon lekker laten staan. Het zou jammer zijn als je straks een zadenruil doet met zaden die niet werken.
Snap ik, de zaden zijn al aan het bruinen (als dat een woord is ) en ik denk dat ze in een weekje wel klaar zijn. Is dit niet het geval dan gooi ik geen stok door m'n stam. Bedankt.
ze groeien mooi maar toch is het niet goed zene heb al veel gekweekt maar is nu ook eerste keer binnen
eerst en voor al je licht gangt te hoog en ze hebben te weinig licht en je geeft ze veel te veel water je mag maar een keer per week water geven en moest je zien dat de blaatjes naar beneden gangen wil dat zeggen dat ze te veel hebben en kijken ze naar boven met de blaatjes ben je goed bezig en die folie dat je rond je plantjes doet is ook niet goed ze kunnen daar door verbranden door de licht stalen en als je plantje van zaad tot juist boven de grond komt dan haal je dat niet meer uit jou aarde e zo maken ze allemaal te veel stres mee en zo wilt je plantje niet meer groeien en wilt de bloei er niet helemaal door komen
als je dat nog een mee maakt dat ze te lang komen steek ze dan in een grote pot en dan wel wat dieper dan te voren en je kon gemakelijker een stuk of 10 plantjes hebben met een lengte van 50 tot 60cm lengte en breete verandert toch dus zoals je kan lezen wil dat zeggen koop een hps lamp van 400w gang die 50cm van je potje en steek je zaad in het potje met aarde en wacht 7dagen af en je zal een heel andere kweek uitzetten en maak een kamer van 2.20meter hoog en 1.30meter breete rondom en kijk voor een ventilator voor de verse lucht en doe dat allemaal en je volgende plantjes zullen grotere planten zijn heb je nog vragen of uitleg nodig vraag het maar en kijk anders maar eens naar mijn 10xbig bang en 10x green o matic en het zijn autoflowers mss wil je het zo doen binnen een paar maanden en het zal je zeker lukken je 2de kweek is altijd beter yowwww
BIGaddictedJUNK
Kun je misschien wat punten gebruiken hier en daar? Zo wordt het wat leesbaarder. Als je zelf goed gelezen had, had je gezien dat deze grower om zijn eigen redenen op zijn manier kweekt. Die tips die je geeft, die zijn al gegeven en er is niets mee gedaan. Vlrs heeft uigelegd waarom, op de eerste pagina's.
Bedankt LR2, nu hoef ik 't niet meer te zeggen. Zoals je aan de tijd dat ik nu post ziet is mijn dag-leef ritme nog steeds helemaal naar de klote. Sorry dat ik geen foto's heb geplaatst, ik probeer het zo snel mogelijk te doen. En trouwens de bladeren beginnen geel te worden aan de zijkant en de zaden zijn al helemaal bruin. Tijd om de stok door de stam te gooien, 3 daagjes te wachten en te oogsten?
Comment