Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x AK47 Autoflower & 1x Royal Frisian in een zelgemaakte (houten) kist.

Je blaadjes worden geel omdat de herfst in je plant zit
    Dat zaadje ziet er gezond uit, op deze afstand.. Maar ik durf niet te zeggen of het wat doet..
    En die bruine vlekken in je toppen, voel daar eens aan. Als het een soort slijmerige massa is en gewoon uit elkaar valt, heb je rot. Zo te zien heb je daar je zaadje afgebroken? Waarschijnlijk heeft dat een wondje achtergelaten die een infectie is geworden. MAAR! Ik kan het niet heel goed zien, het kan natuurlijk dat 't iets anders is.

Die bruine zaadjes met mooie tijgerstrepen, zien er oogstrijp uit. Maar wacht even tot je ziet wat die ene doet die je al geoogst hebt.

Wel rot: Dan kun je 'm nu beter laten staan, wachten tot de zaadjes rijp zijn, zaadjes oogsten en er niet van roken. Jammer om te zien. Geduld is, nogmaals, een schone zaak
    Geen rot: idem, idem, idem en wel van roken, gelukkig dat ik het mis had
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Volgensmij is er geen sprake van rot hoor, ik heb er trouwens een stok doorheengejaagd en hij staat in het donker.
      40% van de trichomen was al amber op mijn microscoop en de zaden hingen helemaal mooi blij uit hun zakjes.
      Over 3 dagen ga ik oogsten en zal ik wel ff foto's maken. Ben nu het kabeltje kwijt had vanmiddag ook foto's gemaakt.
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

En? Hoe staat het er mee?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ze zijn aan het drogen, sorry voor dit slechte kweekverslag dat ik amper bijhoud. Mijn zomer kweek zal regelmatiger zijn. En mijn plantje hangt te drogen, had laatst al een x via mn mobiel proberen dat te posten maar dat lukte niet. Hij hangt nu zo'n 2/3 dagen te drogen zal over een weekje het eindresultaat posten. Leuk dat je nieuwsgierig bent trouwens
          Last edited by vlrs; 12 April 2012, 21:58. Reden: nieUws
          Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Bezig...
          X