Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poepzak's Jamaicaantjes + Auto AK47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Poepzak's Jamaicaantjes + Auto AK47

Dit is al een betere dan eerst he, geeft veeeeeel meer licht. Die autoflower strekt totaal niet, die haze is gewoon veel te veel gestresst en gestrekt in de tijd dat ik er niet was
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dit viel mij op in je kweekverslag: We geven je tips, je komt met een verklaring. We geven meer tips, je geeft toe, komt met nog een verklaring en je zegt dat je iig blij bent met je autoflower die (naar jouw mening) niet strekt. Ik begrijp heus waar dat je lekker simpel wilt kweken en het niet erg vind om een schamele oogst te trekken. Maar ik vind dit erg zonde om te zien..
      Je hebt hier drie planten staan, van verschillende soorten/hybrides en die vragen allemaal een eigen type behandeling omdat ze andere kenmerken hebben (groei, vertakkingen, snelheid van groei, gevoelligheid voor strek en stress, zelfs voedingsschema's) onder dezelfde conditie.

Kun je voor het bedrag dat je kwijt bent aan kweken, niet gewoon beter naar de shop gaan? Dat brengt nog meer gram/euro op en scheelt de moeite!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

LR2 ik ben het voor een gedeelte wel met je eens, ik vind het alleen een beetje overdreven uitgedrukt. Anyway, dit heeft me ten eerste niet eens zon veel gekost, wiet zou duurder zijn. Ten tweede is dit echt hobby, doe het voor het plezier van het kweken. Ten derde: vind je die autoflower echt niet mooi?

Comment

ik ben het wel met lr2 eens maar ja het is jou hobby en je hebt er plezier in het kweken en daar gaat het natuurlijk om en iedereen moet leergeld betalen maar poepzak neem het wel wat serieuzer de mensen doen wel de moeite voor jou om raad te geven

Comment

Heb daarom ook al andere lamp aangeschaft
            Als ik weer wat rijker ben zal ik weer een betere bestellen.

Comment

jama doe dan ff wa ik voorstel, kwas vorige keer ff vergeten welke gedachte erachter zat
              als je nog 3 fittingen (kapotte lichtarmaturen) vindt en 3 spaarlampen bijhangt is er meer lichtdruk, nu moeten ze alle3 naar die ene lamp zien te groeien waardoor ze strekken ernaar (ze willen elkaar voorzijn)
              als er meerdere lichtpunten zijn focussen ze zich niet zo op die ene lamp (wat trouwens een mooie aankoop is -een complimentje op zen tijd mag ook wel vind ik persoonlijk-)
              de kleurcode is van minder belang zelfs, als je natuurlijk toch lampen moet kopen koop dan gelijk juiste kleur, heb je er liggen pak je gewoon die je ebt liggen

PAS WEL OP, die afgedankte armaturen zijn met een rede afgedankt, ga altijd eventjes heel geconcentreerd het snoer langs om te checken op scheuren of breuken, beste is zelfs om indien je het kan gewoon een nieuw snoertje aan te zetten!
              PS ik heb hier zelfs mss nog een verhuisfitting die je mag hebben! kijk ook es op zolder/kelder!!

Laat ze is een poepie ruiken of laat ze poepies weed maar is ruiken haha

Comment

haha ja ik heb nog wel 2 verhuisfittingen liggen, maar het probleem is dat ik geen snoeren heb.. Ik wil ze best kopen, maar waar krijg ik snoeren van anderhalve meter of iets dergelijks voor een neit te hoge prijs?

---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

en eh,, iemand een idee waarom die jamaicaan gewoon stil staat?

Comment

Gamma/praxis/formido? :p heb je voor 2 euro ofzo een 1.5m kabel met aan/uit schakelaar haha.
                  Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

ah mooi ga ik daar eens langs

Comment

pff en ni luisteren e
                      CONTAINERPARK!!! ofwel in de kelder/schuur een afgedankt elektrisch apparaat en daar het snoer afhalen?
                      ik had bijvoorbeeld nog een oude videorecorder staan en een veroeste waterkoker, die snoeren worden er altijd afgehaald
                      Kzou zeggen kstuur ze je samen op met de zaadjes maar dan betaal ik meer verzendkost dan dat jij ze nieuw gaat kopen
                      2 SL van 18w kunnen gerust aan 1 snoer hangen denk ik?

Comment

Hoe doe je dat dan? En ik heb de garage al leeggehaald, zat niks tussen
                        Containerpark, ik haal liever iets nieuws als het toch maar 2 euro is

Comment

en eh,, iemand een idee waarom die Jamaicaan gewoon stil staat?
                          Overdag maakt ze van licht energie dat ze meteen verbruikt voor de groei en wat ze over heeft slaat ze op als suikers. Deze suikers gebruikt ze dan s, nachts als energie voor de bloei. Planten slapen niet maar werken keihard door tijdens de donkerfase. Zonder voldoende boterhammen (lees licht) gaat het werktempo drastisch omlaag.. Als ze overdag maar net genoeg energie kan produceren om zich in stand te houden heeft ze s, nachts honger en vermagerd! Groei stagneert en de pant kan zelfs doordat ze groter en groter is geworden en nog steeds te weinig lichtaanbod heeft in een negatieve energie balans komen waardoor ze letterlijk verhongert.

Comment

poep, als je jezelf die vraag stelt raad ik je af om ze beide op 1 snoer te zetten
                            gewoon 2 snoeren dan in een stekkerblok

(voor de mensen met basiskennis die dit lezen, kroonsteentje, blauw allemaal aan elkaar en bruin allemaal aan elkaar)

Comment

Bedankt monty en kevin, ik heb wel de basiskennis maar wist niet dat je die zomaar aan elkaar kon maken
                              Monty, ik ga dr meteen zo dicht mogelijk op de lamp zetten, dan moet het wel lukken denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                                2 SL van 18w kunnen gerust aan 1 snoer hangen denk ik?
                                Ik heb atm 2x32w aan 1 kabel hangen... wordt niet warm bij kroonsteentje ofzo dus zal wel goed gaan.
                                De derde lamp ga ik echter op een aparte kabel hangen, toch prettiger gevoel.. Maar in theorie als je kijkt wat een CRT monitor pakt(e).. ca 90watt, ook zonder adapter whatsoever, beetje dikkere kabel. Moeten 2 SLs zeker aan 1 kabel kunnen, en waarschijnlijk die derde ook nog wel maja.
                                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Bezig...
                                X