Gegroet iedereen!
ik heb paar maand terug zaadjes gekregen van een kameraad,
na het nadenken aangezien ik alleen woon enz niet het geld heb om het erin te steken maar ben ik toch aan de slag gegaan.
ik heb een oude kleerkast van de ikea genomen en heb er vier fittings in gehangen met 4 gloeilampen 40watt.
heb onderaan een vierkantje uitgezaagd en boven daar komt de luchtinvoer van de ventilator door en vanonder eruit.
Deze staan nu in potjes met gewone aarde uit de tuinwinkel.
Nu zag ik ze groeien wel maar weinig bladeren, ik weet ook niet welke soort dit is!
uiteindelijk wil ik deze posten om dit toch tot een goed eind te brengen!
ik heb er 2 getopt helaas van een een zij blaadje meegetrokken
nu zijn er nog 2 laat blijvers maar zien er zwak uit wat doe ik hiermee?
en wat zijn nu mijn volgende stappen die ik moet doen? ze hebben nu al denk ik bijna 5weken 18/6 licht weet niet meer juist wanneer ik ze geplant hebt komt door het roken
Alvast bedankt om jullie hulp
IMG_0581.jpgIMG_0582.jpgIMG_0583.jpgIMG_0584.jpgIMG_0585.jpgIMG_0586.jpgIMG_0587.jpg
ik heb paar maand terug zaadjes gekregen van een kameraad,
na het nadenken aangezien ik alleen woon enz niet het geld heb om het erin te steken maar ben ik toch aan de slag gegaan.
ik heb een oude kleerkast van de ikea genomen en heb er vier fittings in gehangen met 4 gloeilampen 40watt.
heb onderaan een vierkantje uitgezaagd en boven daar komt de luchtinvoer van de ventilator door en vanonder eruit.
Deze staan nu in potjes met gewone aarde uit de tuinwinkel.
Nu zag ik ze groeien wel maar weinig bladeren, ik weet ook niet welke soort dit is!
uiteindelijk wil ik deze posten om dit toch tot een goed eind te brengen!
ik heb er 2 getopt helaas van een een zij blaadje meegetrokken
nu zijn er nog 2 laat blijvers maar zien er zwak uit wat doe ik hiermee?
en wat zijn nu mijn volgende stappen die ik moet doen? ze hebben nu al denk ik bijna 5weken 18/6 licht weet niet meer juist wanneer ik ze geplant hebt komt door het roken
Alvast bedankt om jullie hulp
IMG_0581.jpgIMG_0582.jpgIMG_0583.jpgIMG_0584.jpgIMG_0585.jpgIMG_0586.jpgIMG_0587.jpg
Comment