Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dsv's minikweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dsv's minikweekje

Idd, mooi scrognetje zo, en leuke kast ook, ben benieuwd wat het gaat brengen, succes en hf
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

scrog ziet er mooi uit
      ik had trouwens ergens gelezen dan aluminiumfolie hitte plekken kan veroorzaken door de reflectie maar daar was ergens een thread voor volgens mij wat de beste wandafwerking was
      Guerrilla: 2013
      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
      Neem een kijkje en reageer

Comment

ziet er leuk uit,maar een paar zijn erg gestrekt.de growshop aarde is speciaal gemaakt voor onze planten,want een wietplant is een zuurminende plant.dus volgende keer lightmix halen,en biovoeding,deze voeding hoef je niet af te zuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arie123321 View Post
          scrog ziet er mooi uit
          ik had trouwens ergens gelezen dan aluminiumfolie hitte plekken kan veroorzaken door de reflectie maar daar was ergens een thread voor volgens mij wat de beste wandafwerking was
          Aluminiumfolie kan inderdaad de zogenoemde 'hotspots' veroorzaken, al is daar bij spaarlampen nauwelijks sprake van. Pas wanneer je een HPS lamp gaat gebruiken zullen dergelijke hotspots gevaarlijk zijn (ze kunnen bepaalde plekken van je plant verbranden).

De wanden (en onderkant van de kast) mat wit verven schijnt nog altijd het beste te werken. Dus geen hoogglans. Klinkt nogal onlogisch, vind ik zelf ook, maar het schijnt echt zo te zijn .
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

20120217_153645[1].jpg

Comment

Groen als gras.

Mooie korte nodes.

Suc6.
              sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

high.

De plantjes zijn weer een maand verder. Helaas hebben 3 planten ballen gekregen. toevallig waren dit de reguliere soortjes.
                Nu heb ik alleen nog maar autoflowers staan.

ik heb er 4 Sour60's bij geplant.

20120323_170601.jpg

20120323_170657.jpg20120323_170627.jpg

De mannetjes heb ik buiten neergezet. en gekeken of ze Hermafrodiet konden worden.

Met succes staan er nu 3 hermafrodieten in de mooie zon. eens even kijken wat ze doen.

Comment

De AF's zien er zeker goed uit! Heb je de lampen binnen op 12/12 staan? Anders hadden de reguliere soortjes hun geslacht niet laten zien, maar hebben ze dat ook?

Op het moment zijn de dagen (buiten) net te kort om de plant te overtuigen dat zij moet groeien, maar te lang voor 12/12. Ben benieuwd wat dat met het plantje doet

Comment

De autoflowers staan nu op 18/6.
                    ik had ongeveer 1 maand geleden alle reguliere in de bloei gezet. nadat ik veel ballen zag heb ik deze buiten geplaatst:
                    20120324_143719[1].jpg20120324_143748.jpg

zoals je ziet. alle 3 plantjes met ballen en haren. kijken wat er gebeurt

Comment

Leuk voor je buurt dat herma stuifmeel. Hoop dat je ver weg van me woont.

Comment

Van mij hoef je ze ook niet te bewaren omdat ik wellicht dicht bij je in de buurt woon

Wat wil je met de herma's gaan doen?

Comment

zoals je ziet. alle 3 plantjes met ballen en haren. kijken wat er gebeurt .
                          heb je er al een bij nagedacht dat dat stuifmeel ook op je kleren en zo kan gaan zitten.
                          ik denk dat ik wel weet wat er gaat gebeuren met de andere plantjes

Comment

ahh. daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht..
                            naja dan maar ze afmaken deze week want mid april komen er 5 nieuwe planten in de volle grond.
                            wat was ik toch zonder jullie.

Comment

You made my day Dsv haha.

Comment

high again.

Even weer wat nieuws over het kastje.
                                ik heb nu die autoflower geoogst. gedroogd en ook al geproefd.

ook heb ik nu 4 sour60's staan. 4vrouwen

de lowryder2 ben ik heel erg tevree mee. Lekker zacht in de keel en werd er al gauw stoned van
                                foto-tjes:

20120418_211113.jpg20120426_224604.jpg20120426_224629.jpg20120426_224639.jpg

Comment

Bezig...
                                X