Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
scrog ziet er mooi uit
ik had trouwens ergens gelezen dan aluminiumfolie hitte plekken kan veroorzaken door de reflectie maar daar was ergens een thread voor volgens mij wat de beste wandafwerking was
ziet er leuk uit,maar een paar zijn erg gestrekt.de growshop aarde is speciaal gemaakt voor onze planten,want een wietplant is een zuurminende plant.dus volgende keer lightmix halen,en biovoeding,deze voeding hoef je niet af te zuren.
scrog ziet er mooi uit
ik had trouwens ergens gelezen dan aluminiumfolie hitte plekken kan veroorzaken door de reflectie maar daar was ergens een thread voor volgens mij wat de beste wandafwerking was
Aluminiumfolie kan inderdaad de zogenoemde 'hotspots' veroorzaken, al is daar bij spaarlampen nauwelijks sprake van. Pas wanneer je een HPS lamp gaat gebruiken zullen dergelijke hotspots gevaarlijk zijn (ze kunnen bepaalde plekken van je plant verbranden).
De wanden (en onderkant van de kast) mat wit verven schijnt nog altijd het beste te werken. Dus geen hoogglans. Klinkt nogal onlogisch, vind ik zelf ook, maar het schijnt echt zo te zijn .
De plantjes zijn weer een maand verder. Helaas hebben 3 planten ballen gekregen. toevallig waren dit de reguliere soortjes.
Nu heb ik alleen nog maar autoflowers staan.
De AF's zien er zeker goed uit! Heb je de lampen binnen op 12/12 staan? Anders hadden de reguliere soortjes hun geslacht niet laten zien, maar hebben ze dat ook?
Op het moment zijn de dagen (buiten) net te kort om de plant te overtuigen dat zij moet groeien, maar te lang voor 12/12. Ben benieuwd wat dat met het plantje doet
De autoflowers staan nu op 18/6.
ik had ongeveer 1 maand geleden alle reguliere in de bloei gezet. nadat ik veel ballen zag heb ik deze buiten geplaatst: 20120324_143719[1].jpg20120324_143748.jpg
zoals je ziet. alle 3 plantjes met ballen en haren. kijken wat er gebeurt
zoals je ziet. alle 3 plantjes met ballen en haren. kijken wat er gebeurt .
heb je er al een bij nagedacht dat dat stuifmeel ook op je kleren en zo kan gaan zitten.
ik denk dat ik wel weet wat er gaat gebeuren met de andere plantjes
ahh. daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht..
naja dan maar ze afmaken deze week want mid april komen er 5 nieuwe planten in de volle grond.
wat was ik toch zonder jullie.
Comment