Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

Korting op 420shop
    hallo mensen van JD,
    toch maar weer wat geknutseld nadat ik in een zakje van de coffeeshop een aantal zaadjes had gevonden. (13 stuks, waarvan 11 ontkiemd). Daarom is dit ook meer een pretkweekje.

Mijn kastje bestaat uit:
    43x18x41cm pc kast
    4x 23watt Philips tornado warm wit
    radiator folie
    3x pc fan

Na het een en ander uit de kast slijpen, radiatorfolie plakken en de vele rookpauzes, zit mijn kastje als volgt in elkaar;De lampen heb ik via buiten lopen, evenals de kroonsteentjes en lasdopjes, safety first.verder heb ik de pc fans aangesloten op een oude telefoonlader.overigens ben ik van plan ze direct op 12/12 te zetten, om de groei een beetje de kop in te drukken.verder geen voeding deze ronde, enkel water.tips en/of aanmerkingen altijd welkom
    grtz

IMG_0318.jpgIMG_0320.jpgIMG_0321.jpgIMG_0324.jpgIMG_0325.jpgIMG_0326.jpgIMG_0331.jpg
    Last edited by biggie; 23 February 2012, 14:52.
    So high, I can't come down.

Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

Mooi micro hokje Biggie, enkel water de gehele run dat wordt intressant ^^

grtz
    sigpic

Comment

Ben heel erg benieuwd naar het resultaat, met alleen water

Comment

Hey als je de kans ziet, even je potje wat hoger zetten! je plantje strekt nu naar het licht toe, als hij er dichter op staat (circa 5-8cm) dan wordt het niet zo'n lange dunne slungel! Mooi kastje trouwens, kunnen somigen hier nog wat van leren!
        Succes!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@LR2 Had ze eerst in een bak staan zonder lampen oid nadat ik ze had gekiemd, dus ze zijn allemaal wat gaan strekken, wilde eerst weten of ik er wat mee kon, en dat er 11 van de 13 uit zouden komen had ik niet verwacht haha. maar toch bedankt heb em nu voor ze zekerheid nog wat hoger gezet.Verder bedankt voor het compliment

ik zal trouwens vanmiddag als ik weer thuis ben ook even fotootjes schieten van hoe de kast er verder van buiten uitziet.

EDIT: extra foto's bekabeling staan in de eerste post.
          Last edited by biggie; 23 February 2012, 14:53.

Comment

hey mooi hokkie heb je al gemaakt.

Ik zou ook de plant dichter op de lamp plaatsen. Die tabak potten direct uit je hok halen tmv virus heb je veel in tabaks planten. En zie dat er nogal wat licht uit de kast komt.. dus ook in de kast kan als het er donker moet zijn. hoe ga je het aanpakken met de geur??

veel succes met de hobby en deze ronde!

Comment

tabakpot is leeg, plant zelf en aarde zit in een ander potje, de tabakpot vangt overtollig water op en zorgt tevens dat ik via een prop de pot op kan hogen, kan het dan nog kwaad? en zoals al gezegd in mn vorige post staat de plant ondertussen al hoger

Comment

ohhh ziet er mooi uit ik ga het zeker volgen
                Guerrilla: 2013
                Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                Neem een kijkje en reageer

Comment

weer even een update,
                  de andere 2 staan er inmiddels ook in, even andere potjes gehaald, en bij het verpotten de strek een beetje ingegraven, dus nu zitten ze weer op een redelijk goede hoogte en ongeveer 5 cm van de lampen. de eerste die in de kast ging laat al duidelijk zien dat de kast zn werk redelijk goed doet al met al ik ben opzich al wel blij met het tot nu toe geboekte resultaat van de shopzaadjes, en hopelijk nog veel growfun in het verschiet

(ook de tabakpot is er inmiddels uit )

IMG_0332.jpgIMG_0333.jpgIMG_0334.jpgIMG_0335.jpg

Comment

Daar gaan ze 't vast mooi naar hun zin hebben, ziet der knus uit.
                    Ga 'm in de gaten houden!
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Heeeey. Goeie tip, wist niet dat je die tierips ook gewoon door de lamp heen kon halen, leek me niet echt geschikt. Gaan we dat zometeen bij thuiskomst maar es aan elkaar prutsen.
                        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

@LR2, bedankt voor de tip, ik heb het nu zo:
                          kast+folie gat in boren, kabel erdoorheen van de fitting, aan de achterkant met een kabelklem vast en dan met ductape het een en ander vast zodat het op zijn plek blijft, die ductape zou je meer kunnen zien tegen onnodig bewegen bij de verplaatsing van de kast (ik ben lui, de kast is ergens anders gemaakt en wilde dat de kabels bij elkaar bleven ), naar wat ik merk is het stevig maar je hebt inderdaad een punt, eventjes kijken of ik iets kan knutselen erin met ijzerdraad oid om de lamp op zijn plek te houden.

Comment

Comment

@LR2 de kabels zijn wel in de fabriek al aan de fitting gemaakt (verhuisfitting kant en klaar), mijn zelf aan vast gezette kroonsteentje hangt gewoon los dus daar staat geen kracht op, maar ik dacht even he, als zon lamp er niet voor gemaakt is om aan de kabel te hangen waarom worden deze verhuisfittingen dan gebruikt om gewoon kaal een lamp aan het plafond op te hangen, hangt hier dan niet hetzelfde gewicht aan, en zou dus veilig moeten zijn?

Comment

Bezig...
                              X