Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

    Klopt, maar dat zijn natuurlijk lampen aan een plafond die stil hangen. Waar je na montage niet meer aan komt tot je een nieuwe lamp installeert. Een bewegende/verschuivende kast met daaronder plantjes die aandacht krijgen en handen en andere dingen die er weleens tegenaan stoten is dat opeens een ander verhaal dan rustig aan het plafond hangen. Hoewel beide veilig zouden moeten zijn, zou ik het risico zoveel mogelijk beperken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

      heb ze ondertussen doormiddel van een oude gitaarsnaar door de lengte aan de voorkant opgehangen, nu steunen de lampen achter op de kabel (let wel steunen niet hangen) en aan de andere kant hangen de lampen aan de snaar die ik door de tornado's heb gelust.
      ookal had ik toch het idee dat ze het zouden houden heb ik het toch maar gedaan omdat ik er gelijk weer een stuk extra ruimte bij kreeg, had hier beter gelijk aan kunnen denken
      So high, I can't come down.

      Comment


        #18
        Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

        zo na 7 daagjes de kast draaiende te hebben is het weer tijd voor een update.

        IMG_0349.jpg Dit is plantje 1, deze staat nu 7 dagen onder de lamp, ben al best blij met zijn groei.
        IMG_0350.jpg plantje 2 ziet er verder gezond uit, mooie kleur groen en staat er nu 5 dagen in samen met plantje 3.
        IMG_0351.jpg en als laatste plantje 3, sinds pas gooit hij zijn blaadjes de lucht in zoals op de foto, verder geen andere omstandigheden als de andere plantjes en ook gewoon evenveel water en zelfde afstand lamp etc, waarom is dit en kan dit kwaad?

        al met al lijkt het erop dat ze het goed naar hun zin hebben in het hokkie

        Grtz B
        So high, I can't come down.

        Comment


          #19
          Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

          Gaat goed daar ze zien er mooi uit

          Je pc kast doet het goed
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            #20
            Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

            Ziet er goed uit joh! Kan geen kwaad dat die ene achterblijft. Het zijn immers verschillende plantjes uit verschillende zaadjes (niet de soorten, dat weet ik) en die gedragen zich allemaal anders.
            Een beetje eigenwijs zijn en blijven ze wel. Maar daar doe je niets tegen!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #21
              Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

              hier weer wat nieuwe foto's, ze gaan behoorlijk goed vind ik zelf, ben nog geen problemen tegengekomen tot dusver, maar we zijn pas net bezig dus toch maar even afkloppen. ze blijven mooi compact nu en strekken niet meer, ook zie ik onderaan de potjes intussen de wortels ook komen.

              Verder is de grond qua vochtigheid in orde, al moet ik zeggen dat wel als ik er water ingiet het er vrijwel direct beneden weer uitstroomt, toch misschien iets te weinig gegeven en de grond om zeep geholpen waardoor de plant niet meer fatsoenlijk de stoffen in de grond op kan nemen, of hoef ik me hier geen zorgen om te maken zolang ze het gewoon goed doen?
              Feedback is welkom

              IMG_0479.jpgIMG_0474.jpg
              IMG_0480.jpgIMG_0484.jpg
              IMG_0482.jpgIMG_0483.jpg
              So high, I can't come down.

              Comment


                #22
                Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                Mooi hokje heb je gemaakt, maar ik zou inderdaad wel gaan scroggen!
                Vrees dat je anders echt in de knoei komt met de hoogte.

                Veel plezier iig met de kweek!

                Comment


                  #23
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                    ben bekend met beide methodes, denk dat ik dan maar voor het gemak de lst gebruik.
                    vanaf wanneer kan dit eigenlijk? (omdat ik nu met een micro zit is het toch anders, ook omdat hij al vanaf dag 1 onder 12/12 staat)

                    grtz B
                    So high, I can't come down.

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                      Check anders deze post even Biggie.

                      Heel heel nuttig.

                      Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!


                      Suc6 met je bloemen.
                      sigpic

                      Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                        hm okay, vanaf internode 3 dus, ongeveer hetzelfde moment als dat je kan toppen (al gedaan bij 1 plant).
                        Maakt het veel uit als ik nu de LST toepas, aangezien hij al onder 12/12 staat?

                        EDIT: ondertussen zag ik ook dat intussen plantje 3 een licht verbrand blaadje heeft van tegen de lamp aanzitten.
                        ik voorzag geen hoogte probleem maar dit plantje blijft zijn blaadjes omhoog gooien, maar dan ook bijna recht omhoog, hierdoor dus een stuk extra cm's aan de plant en dus verbranding...
                        Is dit gedrag van de plant te verklaren, heb al een en ander rondgezocht (mss niet ver genoeg?) maar kom er nog niet achter, iemand idee?
                        (zal morgen even foto's posten, inmiddels is de kast uit)

                        Grtz B
                        Last edited by biggie; 10 March 2012, 21:35.
                        So high, I can't come down.

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                          hier zijn dan de foto's, zoals je kunt zien ben ik nu bezig de LST toe te passen.
                          verder zie je ook op de laatste foto dat plantje 3 verbrand is.
                          Ook zag ik dat sommige blaadjes geel worden en slap worden, denk dat het tekort aan voeding nu parten begint te spelen.
                          IMG_0485.jpgIMG_0488.jpg
                          IMG_0486.jpg
                          IMG_0487.jpg
                          So high, I can't come down.

                          Comment


                            #28
                            Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                            Waar groeien planten naartoe? Waarom zouden die blaadjes dan omhoog wijzen? Ideetje
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29
                              Re: eerste Micro kweek, PC kast 3x White widow

                              je kastje is toch veel te klein zal ik eerlijk zeggen. Met mijn vorige pc grow (62 hoog) had ik het al moeilijk voor 2 autoflowers in te zetten die maar 40 hoog werden.
                              leuk geknutseld maar ik denk dat je het nog moeilijk zal krijgen met ze klein te houden.

                              Comment

                              Bezig...
                              X