Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thnx man allemaal, ik ben tot nu toe ook nog heel blij met het resultaat, de 2 top 44 dames krijgen ook al lekker veel haartjes. alleen zijn bijde top 44 dames (die een kleine week jonger zijn) al wel 10 cm groter als de white widow dame.
heb nog 20 cm in de kast over. als dat maar goed gaat
de white widow is nu 6 weken en de top44's zijn nu 5 weken.. de top 44 waarvan ik dacht dat ik ze goed klein kon houden blijven groeien. 1 ervan heeft nog 10 cm en dan is de kast vol
en de white widow plant blijft juist lekker klein en heeft veel topvorming. ideale micro kweek plant, die white widow
nog weinig kristallen te zien,, is dat normaal?? wanneer komen de kristallekes? kan iemand me vertellen of ik op schema lig?
EDIT: bij nadere inspectie toch al redelijk wat kristallen op en rond de toppen te vinden,
t word dit keer een klein teasertje want ik heb vrij weinig tiijd de laatste tijd
wel verneem ik dat mijn dames nu toch wel een beetje langzaam gaan en ik denk in deze fase een fijn hps lampje wel missen met het afbloeien, maarja wel al mooie kristalvorming, en voor mijn eerste plantjes blijft het een mooie ervaring
Leuke foto! Daar komen je kristallen al Welke is dit de WW of Top44?
Ziet er fijn uit in ieder geval. Is je kast al vol of zijn ze gestopt met groeien? Keep it up!
ja dat kan best wel is zijn het verschilt qua soortje wat je de volgende keer kan doen als je bijf top44 heb dat je ze gaat toppen dan gaan ze meer de breedte in en niet de hoogte
jah zat ik ook al aan te denken, dat toppen. maar ik kweek (nu nog ) meer omdat ik de plant mooi vind en het leuk vind om te zien hoe het groeit wat ik rook..
en omdat top44 vaak weinig vertakkingen heeft en 1 grote dikke hoofdtop maakt rond de stam had ik ook die soort gekozen, leek me wel leip, 1 zo'n dikke en lange top
maargoed rond kerst en nieuwjaar verwacht ik dat ik deze plantjes kan oogsten en gebruik ik dit kastje enkel om plantjes voor te groeien,
sinterklaas heeft hier namelijk een complete homebox xl set in mijn schoen proberen te proppen , dus die ligt hier nu netjes nieuw in doos verstopt te wachten om het nieuwe jaar weer eens goed te beginnen
en t word zowiezo weer white widow denk ik, als dat die echte ouderwetse smaak en effect heeft is dat zowiezo mijn favoriet en ze zie er zowiezo zwaar mooi uit
ff klein teasertje van mijn lievelingetje die ziet er toch echt wel lekker uit vind ik zelf, ze plakt al lekker rond de topjes en t riekt ook al geweldig , ik haal ook weleens de afvoer van het raam af en laat het dan lekker de bovenverdieping opstromen, heerlijk als je dan na je werk thuis komt en je boven door zo'n warme walm van een vers wietje in de maak wandelt
donderdag zal ik de top44's ook weer ff op de foto zetten..
Comment