Toch nog mooie topjes
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mijn eerste kweek kan van start!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
qua voeding gebruik ik eigenlijk alleen bcuzz aarde voeding component 1 en thats it bloei bevorderend staat er nog op..
is volgens mij gewoon basis aarde voeding met een hoog pk gehalte waardoor pk13/14 overbodig was, aldus de growshop verkoper.
heb de dosis langzaam opgebouwd in 3 weken tot een lichte overdosis voor een week lang,(vonden ze ook wel lekker geloof ik) en ben het nu weer langzaam af aan het bouwen om vervolgens over een week +- de laatste paar weken enkel nog zuiver water te geven.
maargoed dit is mijn eerste kweekje en weet eigenlijk nog niet zoveel van voeding af, dit werd mij geadviseerd in de growshop en ik heb nog niks vergeljkbaars om te kunnen zeggen dat het goed spul is..
wel kan ik zeggen dat de planten zelf goed op de voeding reageren en je duidelijk aan de bladeren en de kleur kan zien wanneer de plant zonder zit en naar meer voeding verlangt..
meer tips&tricks op en aanmerkingen over voeding zijn bij deze altijd welkom
groetLast edited by hobbyist; 31 December 2008, 21:47.
Comment
-
zou iemand mij misschien kunnen zeggen of deze kleine topjes op de foto al oogstkaar zijn? het aandikken is wel een beetje gebeurt en ze staan nu al wel 10 weken op 12/12.
ik wil deze white widow zowiezo met melkachtige trichombes oogsten en voor zover ik het kan zien zijn ze bij de white whidow allemaal l wel melkachtig, bij de kleinere topjes zijn 90% van de stamperhaartjes al wel bruin gekleurd, bij de hoofdtop is dat nog niet het geval...
ik wou dus ook vast 2 of 3 kleine topjes oogsten om eens te proeven en de rest nog even laten staan.
klopt en kan alles wat ik denk of wil? en heeft iemand tips en trick of een linkje over het gehele droogproces?
alvast bedank
groet
Comment
-
je kan het bekijken door middel naar de trichomes te bekijken ..
door middel met een vergrootglas of een hele goeie digitale camara met close up
dus als je een topje ziet dat melkachtige trichomes heeft dan kan je die gewoon al plukken in principe
trichomes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
hier droog proces:http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ogen-t189.html
Comment
-
nou ik heb nu de eerste topjes te drogen hangen dus die kan ik over een kleine 2 weken wel roken denk ik
ik denk dat ik over +-2 dagen de rest van de white widow ga
bij nadere inspectie van de 2 top44's blijkt dat die ook al zo goed als oogst klaar zijn ik denk dat ik bij die planten nog +- een weekje wacht tot de oogst, die wil ik da meer "stoned" gaan oogsten
groet
Comment
-
jaja het is zover, gister van de ww al een paar kleine topjes , en nu de hoofdtop van de ww ook ze zagen er goed uit en ik konnie meer wachten
toen ik daardoor de top44 ook wat beter kon bekijken zag die er ook al oogst klaar uit en nu echt al keihardere topjes heeft, bij nader inzien doen de top 44 dames het toch nog best goed
@ ijscoman
voor mijn gevoel lijkt de ontwikelling langzamer te gaan dan met hps, maar na mijn volgende kweek (hps) kan ik vergelijken , dan word dit kastje mijn voorgroei hok
groet
Comment
Comment