Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek (micro)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek (micro)

1.jpg

Zo hoor je eigenlijk je diefjes te verwijderen volgens mijn informatie....

Comment

Leuke plantjes.
      Ik zie geen tekorten, wel lijken er wat bladpuntjes te verbranden? Dat zou op overvoeding kunnen wijzen. Als je echt teveel voedt wordt wateropname ook moeilijker voor een plant en blijft je aarde dus vochtiger.

Succes!
      B.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cruzie View Post

Zo hoor je eigenlijk je diefjes te verwijderen volgens mijn informatie....
        ik ben verder gegaan met het snoeien, en de diefjes verwijderd.

---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:49 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
        Leuke plantjes.
        Ik zie geen tekorten, wel lijken er wat bladpuntjes te verbranden? Dat zou op overvoeding kunnen wijzen. Als je echt teveel voedt wordt wateropname ook moeilijker voor een plant en blijft je aarde dus vochtiger.

Succes!
        B.
        dan denk ik dat overvoeding het geval is hoewel de lamp vrij laag hing.
        deze hangt sinds gisteren al hoger.
        ik had de bevochtiger op max buiten de tent staan dus de ingebouwde hygrostaat functioneeerd pas als de rest vande schuur bevochtigd is. de rets van de schuur zat op de helft van de schakelaar. wat ik alleen maar kan aanemen 50% is.
        binnenin planten niet zichtbaar geweest gedurende de hele groei fase.
        aarde werd steeds natter. hiernaast gaf ik bladvoeding in het bladwater.
        voeding nooit onder gegeven, dus de aarde zal niet opgehoopt zijn.
        wanneer het droog genoeg is gaat er regenwater doorheen, hopelijk corrigeert dit iets.

nou maar afwachten tot de dames bladeren boven het net vormen.

Comment

fotos van gisteren.

foto van het dieven
          20120421_012526.jpg20120421_012515.jpg20120421_012455.jpg
          zal in de toekomst nog wel wat nieuws tussenkomen. indien de scheuten hetnet niet redden worden deze ook verwijderd.

de dames onder licht

20120421_012417.jpg20120421_012429.jpg
          zometeen foto's van vandaag
          bio

edit: links werken volgend mij gewoon
          Last edited by biorythemz; 21 April 2012, 22:32.

Comment

verse avond foto''s licht uit, hele hok ruikt naar gist (co2 zelfbouw)
            de afzuiger staat tijdelijk uit en het hok is voorverwarmd.
            zelf zonder afzuiger word mijn temp niet te hoog in mijn schuurtje. maar blijf er wel op letten of co2 een verschil in temp uitmaakt. afzuiger gaat straks ook weer gewoon aan. co2 toevoer is constant.
            20120421_224612.jpg20120421_224622.jpg20120421_224652.jpg
            zometeen foto''s licht aan als de bladeren gedraaid zijn.

Comment

net lamp aan

20120421_230223.jpg20120421_230237.jpg

lamp wat langer aan

20120422_013317.jpg20120422_013354.jpg
              Last edited by biorythemz; 22 April 2012, 01:40.

Comment

Dat ziet er een stuk beter uit zeg! FF rust geven in de groei en je ziet verder wel wat er nog meer weg kan.

Succes!!

Comment

vandaag 1 fototje, alles met plantenklemmen effectief verzet. toppen geknakt sommige scheuten onderin nogmaals geknakt (1 dag herstel van de vorige en stond overeind), ben nu een lichtere vorm van bladvoeding aan het geven (Wegens verbrande puntjes en vochtige grond)
                  50% van de normale mest dosering maar dan met npk 7-4-6, een druppel dreft (imitatie) en wat appelstroop.
                  co2 gistbak nog even opgeschud.

ziehier de opstelling

20120422_232557.jpg

ondanks meldingen van anderen teveel gesnoeid te hebben van de nodige bladstructuur. bijna net zoveel blad weer terug al in 2 daagjes (bovenin dan) ook vandaag de grotere bladeren die scheuten in de weg zaten gewoon weggeknipt.

greetz
                  bio
                  Last edited by biorythemz; 23 April 2012, 13:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cruzie View Post
                    Dat ziet er een stuk beter uit zeg! FF rust geven in de groei en je ziet verder wel wat er nog meer weg kan.

Succes!!
                    bednakt voor je reactie, ze staan in de bloei...

Comment

het is weer eens tijd voor een update.wegens het mooie weer kon ik ivm werk geen updates plaatsen.hierbij nu dan fotos van de dames van 3 dagen geleden.... helaas werkt de knop manage attachements niet. overigens de chat ook niet...word vervolgdbio

Comment

mijn 1 plant omgekapt en opgehangen. na enkele dagen de slappe fan leaves eraf geknipt en het nu droge verlengde van de steel.gelijk plant 2 en 3 omgekapt en opgehangen.enkele dagen later alle blaadjes netjes bij de steel ertussenuit geknipt, toppen van de shop zijn bij lange niet zo netjes als deze.na ong 2 weekjes plant 1 droog. met deze plant had ik getest of toppen verplaatsen tijdens de bloei om licht aan de zijkanten te geven meer opbrengst zou geven. dit is bij de oogst de kleinste plant geweest. (kan ook door andere factoren komen)heb 21 gram droog en en ongeveer (geschat op 2e meting 7 gram al gerookt en uitgedeeld) (lang leve de magnetron. hoewel de 1e week er wel een plantsmaak aan zat)plantje 2 en 3 samen geoogst en opgehangen. volgende update deze 2 samen op de weegschaal.deze zijn groter en naar schatting denk ik dat deze samen op 60 - 70 gram zullen staan.ik had meer gewicht verwacht vanwege het formaat van sommige toppen.en dat terwijl ze stevig en compact aanvoelen. wellciht te weinig olie ontwikkeld o.i.d.een stel toppen die kwa formaat vanuit de shop 5 gram zouden wegen komt hier op 2-3 gram (weegschaal gaat tot de gram...)van bladafval een blokje hash gemaakt. kwam erg weinig vanaf.heb de ijswater methode gebruikt en vervolgens zwaartekracht de kristallen laten zakken naar de bodem (ik heb nog geen zeef)van de 3 plantjes maar een gram of 2.alles ruikt en smaakt goed.volgende rondje staat in de groei. 4 plantjes deze keer. scrog net al geplaatst. wou de planten deze keer boven het net uit laten komen gezien ik de keer ervoor op 12/12 ging toen het net bereikt was. ben van plan alle stelen eerst een 15 -20 cm uit het net te laten groeien. dan nogmaals toppen en gelijk pk 13/14 erbij te doen. om de bloei te beginnen.ik hoop hiermee takken te krijgen met meer toppen per tak.vond het een leerzame ervaring. en ben van mening dat een groeiende plant prima verbogen gebroken verdraaid of verplaatst kan worden maar dit in de bloei geen optie is. zal de stelen wel twisten tijdens de bloei op de uitgeprobeerde takken heeft dit zin gehad.bio
                        Last edited by biorythemz; 6 July 2012, 16:10.

Comment

2 overige planten droog en gewogen op 74 gram.boven mijn schatting dus. wat mijn totaal op 102 gram heeft gebracht. gezien mijn doel was een ons te behalen is deze kweek een succes geweest.volgende ronde zal ik langer in de groei laten om de scheuten wat hoger boven het net te laten komen en enkele zijtakken te ontwikkelen.restanten van planten overgelaten om banaantjes te groeien om zaad te maken. blijf in afwachting gezien ik ze niet zie verschijnen. zitten al in week 10 of meer.biode overige nog bloeiende toppen zouden ongeveer 5 gram moeten wegen. 107 totaal

Comment

Bezig...
                          X