Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

schatjes

Korting op 420shop
    2012-03-14 18.38.51.jpg2012-03-14 18.39.04.jpg2012-03-14 18.39.13.jpg2012-03-14 18.39.18.jpg2012-03-14 18.39.22.jpg2012-03-14 18.39.33.jpg2012-03-14 18.39.50.jpg

Re: schatjes

Loeders zal je bedoelen.

Smookse

Comment

Comment

Als de lampen vallen dan is de grond niet beschadigd Monty!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

wa bedoell je daar mee!!

Comment

Dat je zo niet scrogt, kijk anders bij de abc of zoekfunctie scrog, mooie uitleg.
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

hier zie je hoe men scroggt
              sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Staan je schatjes al in bloei ?
                Waar staan ze onder, lamp, hok, tent, voeding, zuur je af, ventilatie, hoelang hebben ze gegroeid, wat zijn het..
                Ik wil natuurlijk wel alles weten als je een kweekverslag maakt

Scroggen heb ik ook gedaan.
                pointing_down.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja ze staan in de bloei vandaag op de dag af 4 weken en heb ze maar een weekje voor laten groeien ivm de ruimte en ga het scroggen volgende keer ook anders aanpakkeb,maar ben aant kweken onder tl duo fluor 2x80W en daar 2 van in een hok van ong 140x140x160 ik zuur niet af heb wel koolstoffilter etc ook een klein tent ventilatortje.en het soortje is white widdow feminised
                  heb best wel wat overtollig blad weg gehaald om de rest ook wat licht te geven
                  en heb ze nu 4 keer bloei voeding gegeven van Canna.tips zijn welkom
                  2012-03-28 21.14.57.jpg2012-03-28 21.15.07.jpg2012-03-28 21.15.53.jpg
                  Last edited by rolling stone; 28 March 2012, 21:45.

Comment

ziet er wel netjes uit, succes met je kweek!
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

heel erg mooi!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hey hoe hoog heb je die lamp hangen??

je bent ook best aan snoeien geweest als ik het goed bekijk.. zou ik nu toch mee ophouden nu ze net haar bloemen wil gaan maken.. btw deze dames zijn nog niet in hun 4de bloei week eerder de eerste.

afzuren is toch echt wel nodig dit kun je ook doen met een zakie groene thee.. en hoe staat het eigenlijk met je tempratuur??

groet mafferd

Comment

hee mafferd heb de lamp voor de 4e week op 12-12 staan,en mijn lampen hangen ong 10-15cm erboven.
                          en de temp ligt tussen 25-29 graden!en ga het zo eens nakijken hoe je dat doet afzuren met een zakje groene thee of jij moet zo aardig zijn om het mij te willen vertellen

ps hoe lang denk jij nog voordat ik kan gaan oogsten(ruwe schatting)

bedankt alvast mafferd

ps:die laatste kweek van je ziet er echt DODELIJK uit

Comment

Je bloeiweken tel je eigenlijk pas vanaf het moment dat je ook echt bloei ziet, als er een soort kleine pruikjes komen zeg maar.
                            Aan de foto's te zien zou ik ook zeggen dat dit de eerste week is, dus nog een weekje of 7-8 te gaan
                            De pistils lijken wat bruin op de foto, of komt dat door het gele licht ? Je sproeit ze niet toch ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok bedankt q
                              en denk dat het idd door het licht komt wat er is geen bruin te zien, heb net nog gekeken maar ziet er allemaal goed uit en nee ik sproei ze niet,heb een lekbak van een was machine en daar heb ik mijn potten in gezet.
                              geef op die manier water
                              hoe deed jij het eigenlijk met overtollig blad?haalde je het gewoon weg?

groeten

Comment

Bezig...
                              X