Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek - Little Cheese

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste kweek - Little Cheese

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik heb al heel wat opgezocht hier maar het lijkt me wel handig om mijn eerste kweekje hier te delen en op die manier nog zo veel mogelijk bij te leren
    Ik kom uit Belgie en tijdens een bezoekje aan Amsterdam( I Like) heb ik daar 5zaadjes little cheese gekocht bij Barney's Farm. http://barneysfarm.com/?l=en&i=16DSC00065.jpgDSC00068.jpg

    Ik heb nog heel wat foto's maar het uploaden lukt hier niet zo goed, vanavond zal ik de rest er bij zetten
    Grtz!

    #2
    Re: 1ste kweek - Little Cheese

    Bang voor wietgeur en dan neem je de meest extreme stinkplant cheese!?!?
    Net zo lekker om te roken als om te ruiken
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment


      #3
      Re: 1ste kweek - Little Cheese

      Ja misschien niet de slimste zet, maar ik heb ze eigenlijk spontaan gekocht toen ik nogal high was Ik ben van plan om met de andere 4 zaadjes een guerrilla-kweek te doen deze zomer, dus als deze te veel zou stinken kan ik al meteen buiten beginnen oefenen. En als het zo'n lekker weer blijft, moet dat wel lukken

      Hier zijn de andere foto's, tips en opmerkingen altijd welkom! DSC00102.jpgDSC00104.jpgDSC00071.jpgDSC00084.jpg
      Zoals jullie zien,zijn de grote blaadjes nogal golvend en krom.. Ik vraag me af of dit kwaad kan? Of is dat normaal bij sommige wietjes? Er komt ook al een wortel uit het potje komt dus ik ben van plan om morgen over te potten naar een 8liter-pot..
      Grtz

      Comment


        #4
        Re: 1ste kweek - Little Cheese

        wel een mooi plantje wil dit soortje ook graag gaan buiten zetten deze zomer

        Comment


          #5
          Re: 1ste kweek - Little Cheese

          Het werd dringend tijd voor een update! Ik heb weinig problemen gehad, enkel vorige week was ik 4dagen weg en m'n plant is tegen mijn lampen aangegroeid.. Er zijn dus wel enkele blaadjes verbrand maar de schade valt eigenlijk nog mee. Sinds 2weken geef ik bloeivoeding en de plant blijft nog altijd groeien. Op de site van Barney'sfarm stond er dat ze 40-50cm groot worden maar ondertussen zitten we toch al aan zo'n 80cm.. M'n plant staat onder 3spaarlampen, 1x23W en 2x11W.
          Hier enkele foto's, tips en advies altijd welkom!
          Good01.JPGGood02.JPGGood03.jpgGood04.JPG
          Good05.JPGGood06.JPGGood07.JPGGood08.JPGGood09.JPG

          Comment

          Bezig...
          X