Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groote pot bij micro kast van circa 2,25 m hoogte ivm lengte plant white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

groote pot bij micro kast van circa 2,25 m hoogte ivm lengte plant white widow

Korting op 420shop
    Ik ben van plan om een kast te bouwen van zo'n 1,25 m bij 1,25 en circa 2,25 m hoog voor 5 white widow plantjes.

Hierbij vraag ik me alleen af wat een verstandige keuze is qua potgroote (aantal liters)?
    Ik heb nog geen enkele ervaring misschien is er iemand die hier een antwoord op heeft.

vr groeten.

Re: groote pot bij micro kast van circa 2,25 m hoogte ivm lengte plant white widow

Hangt er vanaf wat voor lamp je hebt, met TL heb je niets aan die ruimte, met spaarlampen ook niet. Met HPS wel, dan kun je de grootst mogelijke potten pakken die passen. Als je TL neemt of spaarlampen, kun je jouw kast beter 70cm hoog laten. Maar zelfs dan heb je lichtverlies.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: groote pot bij micro kast van circa 2,25 m hoogte ivm lengte plant white widow

Dank voor je bericht, HPS is dus aan te raden. En bijv. bij het verhangen van de spaarlampen heb je dan wel wat aan 2 meter?
      of is HPS in elk geval een betere keus?

Comment

hps is the best vraag maar aan tuinders alhoewel de zon ook hoog aangeschreven word5 potten van 27 liter zouden er goed ingaan.vullen met allmix van de schop kuiltjr graven en liter lightmix in de pot,en ontkiemde zaailingen er in.en bio voeding gebruiken van bac canna of bio bizz deze voeding hoef je niet af te zuren.500 cub softbox en 700 cub filter en gaan met die banaan.

Comment

micro? huh

in een echte micro kan je spaarlampen hangen, dit is geen micro meer en dus ja HPS is enige wat nog licht genoeg geeft om van zulke hoogte iets nut te hebben.

grtn

Comment

Hartelijk bedankt allemaal, ik kan aan de slag.

Comment

Bezig...
            X