Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geel + scheurtje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geel + scheurtje

Korting op 420shop
    Hi,

Heb 5 WW plantjes staan, nu zo'n 4 daagjes oud. 4 gaan er prima, zien er gezond uit, maar bij 1 begint 1 van de ronde blaadjes geel te worden en heeft ook een klein scheurtje in het blad..

IMG_1639.jpg

Het gaat om het meest rechtse plantje..

Greetz

Re: Geel + scheurtje

Hey Duke,
    Je linker 3 plantjes zien er ckr gezond uit,
    1:Zijn er enige verschillen geweest bij het zaaien? (bijv: extreme tocht/tempratuur, of vocht verschillen)
    2:Wat voor aarde gebruik je?
    sigpic

Comment

Ik gebruik zaai en stek grond + klein beetje extra voeding potgrond en kalk. Niet heel veel bijzonders. Wil bij de volgede waterbeurt wortelstimulator meegeven..

Geen extreme wisselingen, ik zet alleen 1,5 uur m'n fans uit per 24uur om in slaap te komen (kast staat op m'n slaapkamer..)

Comment

Zal wel een achterlopertje zijn.
        Een bevriend kweker vertelde mij eens dat hij juist alleen wortelstimulatoren gebruikte bij de zaailingen die geel zien.
        Volgens hem is dit vaak te wijzen aan een slechtere beginworteling. Van een tekort in je medium is dus geen sprake.
        Wat ik denk is dat je plant wel weer zal bijtrekken na 1/2 waterbeurten (tussenin lekker droog houden).

GROENTEN
        sigpic

Comment

Ik moet er gewoon om lachen
          je baby's zien er goed uit en nu nog veel te jong om te spreken over goed of slecht.
          Die ronde blaadjes zijn de voedings bronnen voor het plantje voor zijn start te maken nu maakt jou plantje nieuwe bladeren aan
          en heeft hij die kleine niet echt meer nodig , alle voeding uit de eerste blaadjes heeft hij op gemaakt daar om worden ze geel.
          Gewoon laten zitten niks aan doen je plantjes zien er goed uit hoor

P.s geen voeding geven dit plantje zijn wortels zij n nog veel te klein en zwak voor voeding
          God was never on your side..

Comment

Bedankt voor jullie antwoorden!

Zou ik al wel wortelstimulator kunnen geven?

Groet!

Comment

Ja, maar zijn wortels groeien vanzelf ook al.. Dus het geven kun je doen, maar als je het niet doet maakt het ook weinig uit.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik ben worstelstimulator gaan geven vanaf het moment dat het zaadje in de grond zat, en ik geef ze 3 weken lang worstelstimulator, dan pas ga ik over op mijn voeding.

Comment

Een plantje maakt zelf wortels aan, tenminste de mijne hier wel.

Een stimulator?
                  Ik heb een andere gedachte bij dat woord en dat heeft niks met wiet te maken...ik vind het onnodig.

Comment

OK. Ik heb een pakket gekocht van plagron, daar zat het bij in, dus het staat hier sowieso. Kijk het nog ff aan, ze gaan eigenlijk prima

Comment

Je bent dus zo te zien begonnen met de kweek, ga je nog een echt kweekverslag houden? Ben benieuwd!

Comment

Algemeen bekend:
                        Stress bij een kweek.
                        De plant doet zijn ding en het baasje gaat over de rooie
                        Succes ermee!

Comment

Bezig...
                        X