yeeep iedereen
ik heb al 2 mislukkingen na de rug en het is m'n eigen schuld
ik heb nu heel de forum goed doornomen en heb jullie hulp zeker kunnen gebruiken
ik ben nu gestart met m'n eigen kast 60x60 hoogte 1.20m om 3whitewidows te kweken .
die zijn momenteel ontkiemt en zullen weldra in de kast vliegen .
het materiaal dat ik zal gaan gebruiken :
3 pc fans 1 die lucht naar binnen haalt 2 die ze trg uitlaat
1 grotere ventilator om de warmte af te koelen mss heb ik er 2 nodig dat zie ik dan wel .
qua licht wist ik ng niet zeker heb nu een hallogeen lamp voor de bloei met witlicht 205watt en een rodelamp 250 watt voor de groei .
2 potten van 11liter ofwel 1 grote van 32liter
khad gedacht aan een filter maar omdat ik er toch maar 3 kweek zal ik die niet gaan gebruiken
hier enkele voorbeelden van de kast en materiaal
IMG_1160.jpgkweekruimte 60X60 op 1.20
het gat bovenaan word nog licht dicht gemaakt
IMG_1161.jpgIMG_1162.jpg1pc fan die lucht inlaat beneden 2 pc fans die lucht uilaten
IMG_1155.jpgIMG_1159.jpgde rode gebruik ik voor de groei zoals foto hieronder dit is al na 10 dagen .
de hallogeen ging ik gebruiken bij de bloei heb er ng geen ervaring mee !
IMG_1097.jpg
dit is dus het begin als alles in goede banen loopt plaats ik verdere info en foto's
reactie zijn altijd welkom kan natuurlijk niet alles weten
alvast bedankt kwekers mvg Lacodi3
ik heb al 2 mislukkingen na de rug en het is m'n eigen schuld
ik heb nu heel de forum goed doornomen en heb jullie hulp zeker kunnen gebruiken
ik ben nu gestart met m'n eigen kast 60x60 hoogte 1.20m om 3whitewidows te kweken .
die zijn momenteel ontkiemt en zullen weldra in de kast vliegen .
het materiaal dat ik zal gaan gebruiken :
3 pc fans 1 die lucht naar binnen haalt 2 die ze trg uitlaat
1 grotere ventilator om de warmte af te koelen mss heb ik er 2 nodig dat zie ik dan wel .
qua licht wist ik ng niet zeker heb nu een hallogeen lamp voor de bloei met witlicht 205watt en een rodelamp 250 watt voor de groei .
2 potten van 11liter ofwel 1 grote van 32liter
khad gedacht aan een filter maar omdat ik er toch maar 3 kweek zal ik die niet gaan gebruiken
hier enkele voorbeelden van de kast en materiaal
IMG_1160.jpgkweekruimte 60X60 op 1.20
het gat bovenaan word nog licht dicht gemaakt
IMG_1161.jpgIMG_1162.jpg1pc fan die lucht inlaat beneden 2 pc fans die lucht uilaten
IMG_1155.jpgIMG_1159.jpgde rode gebruik ik voor de groei zoals foto hieronder dit is al na 10 dagen .
de hallogeen ging ik gebruiken bij de bloei heb er ng geen ervaring mee !
IMG_1097.jpg
dit is dus het begin als alles in goede banen loopt plaats ik verdere info en foto's
reactie zijn altijd welkom kan natuurlijk niet alles weten
alvast bedankt kwekers mvg Lacodi3
Comment