Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL DUO FLUOR 2X80W met fotos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

TL DUO FLUOR 2X80W met fotos

Korting op 420shop
    hey hallo medekwekers!
    dit is mijn 1e kweek ,het soortje is white widdow feminised 4stuks.maar 1 week voor laten groeien,toen op 12-12gezet.
    ze staan nu 3 weekjes in de bloei (denk ik).heb ze nu iets meer dan een week top booster gegeven van het merk aptus.vind ze er zelf wel goed bij staan
    denk dat ze nog een week of 3-4moeten.heb er ook een paar fotos bij gedaan.

graag aan of opmerkingen

smookseSAM_0125.jpg

hallo medekwekers
    hier zijn weer een paar fotos! ik denk en hoop zelf dat ik binnen 2 a 3 weken wel kan gaan oogsten.
    Vind ze er wel goed bij staan,ben ze al een week geen voeding meer aan het geven,alleen maar water nu.
    heb hier op het forum al een aantal keer gelezen,dat mensen ongeveer 1 week voordat ze gaan oogsten de planten 3 dagen donker laten staan.en dat de toppen dan extra thc aan maken,overweeg wel dat te gaan doen.

tips zijn welkom smookseSAM_0345.jpgSAM_0347.jpgSAM_0350.jpgSAM_0351.jpgSAM_0352.jpg
    Attached Files
    Last edited by rolling stone; 7 May 2012, 19:55.

Re: TL DUO FLUOR 2X80W met fotos

ziet er mooi uit man! Zeker foto 3, jammie! Alleen wat zijn die dunne witte haartjes? lijkt wel of er spinnen een webje aan het spannen zijn of kattenharen ha ha

Comment

ik dacht ook al katten haren te zien ziet er verder goed uit lekker donker groen!

Comment

klopt heb 2 kattenbeesten zijn aan het verharen,heb ze gelijk allemaal weg gehaald!
        meer fotos volgen

greetzz

Comment

De haren of de katten?

Comment

Bezig...
          X