Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op Studentenkamer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweken op Studentenkamer

Korting op 420shop
    Dit is het vervolg op mijn topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Studentenkamer
    Kast is nu in gebruik en heb gisteren zaadje ontkiemd

fotos en updates volgen wanneer er vorderingen komen.

see you soon

Re: Kweken op Studentenkamer

Ok, eerste updatje heb gisteren paar fotos genomen maar had niets anders in de buurt als men webcam dus de fotos zijn niet echt duidelijk
    fles.jpgsetup.jpgtrinity 2dagen.jpg

Vanaf volgende week heb ik normaal betere camera..

Heb wel wat problemen ondervonden met kast, al paar dingen opgelost maar vooral temp krijg ik moeilijk onder controle

als ik de deur van mijn kast dicht hou word het 30-31graden en snachts 18graden

als ik de deur van mijn kast op een kiertje (5-7cm) zet word het 26graden tot 17graden

LV zit rond de 40%

Heb al veel tips gehad van bramonius voorlopig staat de kast altijd op kiertje en ben ik van vandaag begonnen met een beetje water te verstuiven in kot om LV beetje omhoog te krikken in eerste stages

Voor de rest ziet plantje er nu goed uit eerste blaadjes beetje naar beneden aan het krullen en de 2 nieuwste weer een beetje naar buiten gegroeid..

gebruik momenteel zoals op foto ook te zien een fles die over men plantje staat

Als er iemand van jullie ideeen of tips heeft in verband met de warmte of iets anders mag je het me zeker laten weten

cheers

Comment

met de verstuivingsmethode kan ik wel de temp rond 24-25 krijgen met deur gesloten tot nu toe dus dat ziet er vrij goed uit, moet dan wel in de buurt zijn ...

update == toch terug deur op kiertje gezet temperatuur schiet uurtje na verschuiving weer snel naar de 30graden

tips nog steeds welkom
      Last edited by PJbelgie; 6 May 2012, 19:42.

Comment

Hou nu verstuiving en kiertje aan kom ik zo op 25graden en 50-60LV

hier fototje na 1 week van start ontkiemen
        1week.jpg

grz

Comment

Succes met je baby, hou der groen!
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

heheh daar komen de fans pj

keep em growing

Comment

SANY0010.jpg
              1weekje in potgrond nu, alles ziet er mooi uit buiten een klein bruin plekje milimetertje vanachter aan eerste blaadje maar is niet meer gegroeid dus denk niet dat ik hier problemen mee ga hebben

ben ook net gestart met voeding Sugar Royal toe te dienen vanaf vandaag

hou jullie op de hoogte

Comment

is het niet een beetje vroeg om al voeding te gaan geven?

Comment

Geen idee daarmee dat ik ook deze topic aan gemaakt heb om tips te krijgen van mensen met meer ervaring als mij.

Dit is men eerste testkweekje en heb al veel tips gekregen van bramonius, super kerel , op voedingsite stond vanaf week 2 dus dit zou nu zijn.. vond het zelf ook wel vroeg..
                  Ook een beetje door mini bruine plekje dat ik dacht dat er mss voedseltekortje was.. Zal binnen paar dagen wel zien hoe ze reageerd op de voeding

update soon

Comment

Als het de puntjes zijn die bruine plekjes krijgen zijn ze overvoed. Probeer enkel te geven wat ze vragen, let gewoon op dagbasis op. Less is more!
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

ok dan stop ik weer even met voeding wanneer zou ik die sugar royal dan kunnen beginnen toedienen?

Comment

Zou nog een weekje aankijken met af en toe water, niet te nat.

Comment

Zodra je bladeren verkleuren, donkergroen is hoog op voeding, beginnen ze iets lichtere kleuren te vertonen kun je wat voeden, en anders gewoon over een week of anderhalf beginnen met bijvoeden, mondjesmaat en dus niet de volledige dosis die op de verpakking staat. Vervolgens gewoon blijven opletten, maar dat zit denk ik wel goed Succes!

Comment

ok ik hou het in de gaten, dank

Comment

10dagen in pot.jpg

FF snel updatepic erop zetten, ze is redelijk wat bladoppervlakte bijgekomen dit weekend en bladerenzijn aan de lichte kant, geef nog beetje voeding bij water op dit moment, niet teveel

grz

Comment

Bezig...
                              X