Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Grow Box 4x23w Tornado

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PC Grow Box 4x23w Tornado

Hallo allemaal,

Week 6-7 waarvan 4 met voeding.

Ik ben net terug van vakantie en het is tijd voor een update! Mijn OMA heeft zolang op de plantjes gepast en ik was verrast te zien dat ze flink gegroeid waren en genoeg water hadden.

Een week voor mijn vakantie(4 week terug) begonnen met het geven van Pokon Palm Voeding (zie foto) Deze heeft een N.P.K. van 6-6-6 wat precies goed is volgens mij.

Ze groeien hard vind ik, maar of ze verder gezond zijn laat ik aan jullie ervaring over dus hoor het graag!
    Attached Files

Comment

Hmm heb ergens gelezen dat je van pokon hoofdpijn krijgt als je juh wietje gaat roken... Denk dat je beter speciale voeding kan gebruiken voor wietplanten

Comment

Ik rook zelf geen wiet, dit is echt alleen maar voor de hobby...uit interesse voor het kweken Maar bedankt voor de tip, ik zal het uitzoeken!

Comment

hoe staat het er voor ?

Comment

Ik had de lampen een dag uitgehad(per ongeluk). Al het blad begon toen bruin te worden en ik heb voor nood alle toppen eraf moeten halen.

Al met al is er nog een 7 gram af gekomen, lekker wietje...geproefd en heb het weggeven:d

Nu Northern Lights Fem. Autoflower buiten proberen in een kas. 5 stuks en zijn al gekiemd.

Comment

Hallo allemaal, mijn pc is vanaf heden te koop. Email me even als je interesse hebt. reneaukema@hotmail.com

Comment

Upje, Hallo allemaal, mijn pc is vanaf heden te koop. Email me even als je interesse hebt. reneaukema@hotmail.com

Comment

Bezig...
                X