Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led Monty See The Light

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Led Monty See The Light

Oorspronkelijk geplaatst door kitefreak View Post
    Weet je het golflengtegebied v/d kleuren??
    [ATTACH=CONFIG]124969[/ATTACH]

Greetz Kitefreak
    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
    Blow it and you'll know it!!

Comment

Exacte golflengtes geven ze niet prijs.

Tabelletje van je was ik wel al eens eerder tegen gekomen.

Comment

Mooi Monty! hehe ja zodra jij een topic opstart moet iedereen toch eens een kijkje gaan nemen. Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum maar ik weet wel dat jij een wandelende planten-encyclopedie bent, en ik heb wel respect voor die kennis dus doe zo voort man, je inspireert veel mensen hier! Succes met deze ronde, ik zet mij der ook alvast bij.

Comment

*zoekt nog een lege stoel* overtuig me om dit ook of juist niet te proberen
          succes

Theo

Comment

Interessant, ik geloof niet dat het kan tippen aan 400hpslampie.
            We zullen zien want ik schuif mee aan.

Groetjes wamy

Comment

Als het stroomverbruik max. 167W is mag je er twee ophangen en verbruik je nog steeds minder dan een 400W hps.
              Ik denk dat ze zich moeten kunnen meten met een 250W hps, dan is het interessant.
              Dat de led een groter oppervlak kan bestrijken lijkt me wel wat optimistisch.

Maarre...monty, je weet toch dat dat niet past, zoveel plantjes in je tentje ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waar een wil is , is ruimtegebrek.

Benieuwd wat je dr mee gaat halen Mont.

Suc6 en doordraaien

Comment

Ik weed dat het niet past idd. Maar is allemaal regzaden en ik wip er eruit die een slechte start hebben.

Momenteel al 2 santhajamaica's eruit gewipt omdat die niet goed uit de zaadhoes kwamen en een beetje stilstonden. Bedoeling is om in de voorste 2 bakken uiteindelijk 1 plant per bak over te houden.

In de andere bak zijn momenteel enkel nog de twee euforia's gekiemd en een dame blanche. rest laat nog op zich wachten.

Ik heb alles zo onvoorgekiemd in de opgewaardeerde grond gestopt. Ja ik weed ontkiemen doe je in zaai en stekgrond maar ik wilde eens kijken hoe het in wel bemeste grond gaat en diegene die erdoor komen mogen verder. Of de rest nog ontkiemd is dus maar de grote vraag.

Ik heb de luxe dat ik over vele zaden beschik en kan het me veroorloven om er een paar te laten uitvallen.
                  Last edited by monty; 1 June 2012, 14:14.

Comment

nice nice M wanneer beschuit eten

mooi verslagje maar we zijn ook niet anders gewent van u

super

keep it green m8
                    sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Leuk deze ga ik volgen deftige lampen kap
                      God was never on your side..

Comment

3x65liter micro
                        Maar zeker interessant om te zien. Andere succesvolle LEDtopics bieden toch ook altijd fraaie kiekjes, dus ben benieuwd!
                        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ik zou die santa jamaicanen okk wel eend willen proberen :p lijkt me leuk soortje. Ik hoop dit jaar mijn Lemon Skunk te bestuiven met jamaicaans stuifmeel en misschien ook de autoflower blueberry

Verstuurd via Tapatalk
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

P1090018.jpg

High again,

Maar weer eens even bijkletsen. Niet dat er nu zo vreselijk veel spectaculair is gebeurt de laatste week.

P1090020.jpg2O2 (waterstofperoxide) oplossing te weken gelegd. Je weekt ze eerst voor een 20 minuten in de 3%
                            H2O2P1090016.jpgHet zaad voorweken in 3% H2O2 heeft als effect dat de zaadhoes zachter en soepel word en er later dan ook heel gemakkelijk vanafkomt.
                            Het maakt het sluitvliesje wat doorlatender (oxyderen) waardoor er makkelijker water doorheen kan.
                            Verder zorgt waterstofperoxide ervoor dat er "abscisic acid" (ABA) word afgebroken. Het abscisic acid is verantwoordelijk voor de kiemrust en deze word dus, mids nog aanwezig, dan ook meteen doorbroken. Tevens zit het water natuurlijk boordevol zuurstof!
                            Heel oude zaden kunnen een erg harde zaadhoes hebben en heel jonge zaden zitten vaak nog in de kiemrust omdat ze nog geen kouperiode hebben gehad. In beide gevallen is het dus zinvol om ze in H2O2 te ontkiemen.

P1090017.jpg

Grtz.
                            Last edited by monty; 8 June 2012, 21:36.

Comment

nice ... is deze led verlichting duur in aankoop ?

veel growsterkte !

Comment

Gefeliciteerd met de jongsters.
                                Ik ben erg benieuwd naar je resultaat .

Ga je wanneer je die peroxideregen laat vallen ook de donder en bliksem nabootsen Mont ?? lol man ,maar als je het niet probeert weet je ook nooit of het helpt .Dus ga vooral lekker door met experimenteren ,daar kunnen we allemaal iets van leren.
                                Ik heb inmiddels ook maar plaats genomen op de tribune
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X