Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW & Critical 2 x 36W T-neon eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 10:24 ----------

Slecht nieuws
    kwam daarnet aan in m'n woonkamer en m'n kasje stond open, ik dacht huh? ik ging kijken en de grootste plant die stond vanvoor maar was omvergevallen en m'n hond heeft 'm getopt . Volledige 2de internode en 1 blad van de eerste internode zijn afgebeten en ook 1 lobblad.

Zal maar een ander zaadje te kiemen leggen dan..

Zo trof ik haar aan

SANY0358.jpg

Laat haar er nog instaan tot het ander zaadje ontkiemt is wie weet komt ze er toch nog door maar die kans is heel miniem denk ik :p
    Last edited by Ganjafarmer8400; 8 June 2012, 15:02.
    If we all had a bong, we'd all get along

Comment

Re: WW & Critical 2 x 36W T-neon eerste kweek

Stoute hond! haha balen man. Snel een nieuwe te kiemen leggen dan!

Comment

ha, die plant is gefimt echt perfect man wordt nog een mooi plantje meschien

Comment

Who let the dog out!? Balen maar beter nu als over een paar weken. Slotje op je kast dan.

Comment

jep heb er gisteren al een slotje aangehangen :p.

Maar er is nog hoop! ik keek net eens goed en zag dat er al 3 nieuwe scheuten aan het groeien zijn en het blad dat nog over was ziet er nog altijd heel goed uit.
            ander plantje doet het ook nog goed, heb alleen moeite met de LV hoog genoeg te krijgen.. ligt nu een nat washandje en een natte handdoek in

Hier is de schuldige en het plantje in betere tijden :p

SANY0349.jpg

ander zaadje is intussen al ontkiemt maar de wortel is nog maar 1 mm ofzo dus laat het nog even liggen

nu tijd voor

Comment

Het lijkt er echt op dat ze erdoor gaat komen!

Is zich nu heel raar verder aan het ontwikkelen, zal er straks een foto van proberen maken maar nu eerst naar het EK kijken en

Laterrrrr

Comment

foto's DAG 8

SANY0371.jpgSANY0372.jpg Ik vind het er raar uitzien, ben eens benieuwd wat het nog gaat worden.
                SANY0375.jpgSANY0376.jpgSANY0377.jpg Deze dame ziet er goed uit

Ander zaadje ook ontkiemd dus nu 3 plante in men kasje maar heb er eigelijk niet genoeg plaats voor..
                Ik ga zien wat die afgebeten plant nog doet en dan zie ik wel.
                Last edited by Ganjafarmer8400; 11 June 2012, 14:42.

Comment

Zo te zien gaat ze verder met leven en probeert ze zich wat te herstellen. Of het wat wordt zal de tijd leren.
                  Gelukkig is het zomer en kun je overwegen eentje naar buiten te doen als er plaatsgebrek komt. Beide kunnen het goed doen in ons klimaat met hun relatief korte bloeitijd. Welk van je planten is eigenlijk aangevreten? Zijn het autoflowers?

Comment

nee het zijn geen autoflowers, het is white widdow en critical, had indoor mix van RQS gekocht maar weet niet welke de ww en welke de critical is, kunnen evengoed 2 criticals of 2 ww's zijn.

Buiten gaat niet echt , zit op de onderste verdieping van een appartement , heb wel een klein tuintje maar ik heb inkijk van de mensen van hierboven en hiernaast,
                    en de honden zitten ook veel buiten..

Ik weet het nog niet, mss dat ik hem weggeef en een deel van de oogst opeis :p

Ik zie nog wel

---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:28 ----------

mss dat ik hem wel naar buiten kan doen en kan afschermen op 1 of andere manier maar daar moet ik nog is over nadenken

Comment

Dag 9

[ATTACH=CONFIG]127591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]127592[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]127593[/ATTACH]

Comment

net thuisgekomen en kastje stond weer open, hond heeft slotje er gewoon van getrokken en weer aan de planten gevreten, nu zit ik hier met 2 gehandicapte planten..

Pff zie het nu toch even niet meer zitten hoor..
                        zou ik ze de kans geven om te herstellen of meteen nieuwe planten?

m'n bestelling van desjop is inmiddels ook aangekome.

Even laten bedaren en straks foto's nemen, en morgen een bench halen voor de hond want godverdomme..

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffff

Comment

afhankelijk van hoe erg je plantje er aan toe is, maar zou eerst eens zorgen voor een echt goed slot, en slot moet namelijk stevig zijn en oja vast doen is ook belangrijk, zo gemakkelijk kan een hond een slot toch niet afbreken lijkt mij allezins, kreeg het zelf amper open (forceren) toen ik zo slim was om men sleutel in de kast te laten liggen

Comment

Niet ontmoedigd raken. Beter jou hond als een hasjhond die je plantjes vind hehe. Doe je trouwe viervoeter een plezier en koop geen bench. Misschien is hij gewoon een beetje jaloers. Een degelijk slot voor je kasje kopen jij blij, plantjes blij en je hond blij omdat jij blij bent met hem. Blije boel Wordt wel een special kweek met die gehandicapte plantjes. Succes man!
                            Oja, als het niet in de tuin kan misschien is een guerilla kweek het overwegen waard.
                            Last edited by JiMBR0wsKi; 12 June 2012, 20:10.

Comment

DAG 10

Thanx jonges! had die post geschreven vlak na ik het ontdekt had dus was wel in een kleine driftbui haha, maar na een jointje ging het weer beter en zag ik het al terug zitten, tenslotte is het mijn eigen schuld dat ik er geen steviger slot heb opgezet.

Morge naar de gamme voor een steviger slot

guerilla gaat bijna niet omdat ik in een stad woon aan de kust, dus niet zoveel bos of akkergrond hier waar ik het kan verbergen.

Hier foto' van de gedane schade en de kiem die komt piepen.

SANY0384.jpgSANY0385.jpgSANY0386.jpgSANY0389.jpgSANY0391.jpg

zoals je ziet richt van de grootste plant het overgebleven blad zich omhoog, heb de ketting 1 schakel moeten verhogen of ze zat tegen de lamp

Heb daarstraks met alle 3 wortelstimulator van Plagron meegegeven.

Comment

Hahahaha Shiva toch!

Comment

Bezig...
                                X