Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW & Critical 2 x 36W T-neon eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: WW & Critical 2 x 36W T-neon eerste kweek

yo ganjafarmer !

Leuk kastje heb je gebouwd mooi dat je ook gaat scroggen in je eerste kweek dat gaat je opbrengst een boost geven .
    Ondanks je kleine afmetingen ga je op die manier toch mooie opbrengst hebben.
    Hoe ga je de afzuiging en koolstoffilter aanpakken ?

Ik heb 4 kweken gedaan in ongeveer de zelfde kleine opp. als jij , ik heb nu wel een beetje heimwee naar mijn omgebouwde frigo
    De wiet die je zelf kweekt overklast ALLE shopwiet neem dat maar van me aan vriend !
    k heb gezien dat je een microscoop hebt besteld voor trichomen te spotten super zo voorkom je de vaak voorkomende beginnersfout van te vroeg te oogsten.
    Nu heb ik enkel een guerilla projectje lopen , smaak is minder maar opbrengst wel meer

veel sccs nog

Comment

thx moriskeu!

dat koolstoffiltertje maak ik zelf zoals er hier 1 op het forum staat, maar hoe ik het eraan ga monteren weet ik nog niet goed :p
      Ik weet al wel dat ik het langs de buitenkant erop ga monteren om geen plaats in m'n kast te verliezen.

Heb ook al gedacht aan guerilla maar ik weet niet echt een plek, grote stad hier met niet zo veel groen en woon aan de kust dus zit ook met nogal veel harde wind :p.
      Verhuis wel binnen iets meer dan 2 maand, ben op zoek naar een huis met tuintje zodat ik eventueel wel eentje buiten zou kunnen zetten.

Nog succes met je guerillakweek!
      If we all had a bong, we'd all get along

Comment

DAG 25

De grootste is flink gegroeid de laatste dagen, het toppen is ook gelukt.
        Heb wel wat stijgingen in temperatuur gehad met het warme weer de afgelopen dagen.
        LV nog wel in orde.

SANY0069.jpgSANY0071.jpgSANY0073.jpgSANY0072.jpg
        SANY0076.jpgSANY0077.jpgSANY0075.jpg
        SANY0074.jpgSANY0078.jpg
        SANY0079.jpg

Comment

De grootste begint serieuze groeischeuten te krijgen :o. is vandaag tegen de lamp gegroeid en ze was er toch nog een paar cm vanaf deze morgen.
          De andere 2 groeien niet zo snel als de andere maar komt wel goed.

Nog een paar schakels vd ketting omhoog de komende dagen en kan m'n netje hangen.

Comment

Heb vandaag het zelfgemaakt koolstoffiltertje erop gemonteerd en nu word het veels te warm.. tot wel boven 34 graden..

Wat kan ik nu best doen?
            Ik was aan het denken aan een buisventilator + koolstoffilter + dimmer set maar ik zou ook willen weten hoe groot dit nu juist is dat het niet 1/4de van de wand van m'n kastje inneemt :p.

Zou het helpen als ik een extra luchtinvoer maak?

Alle tips zijn meer dan welkom!

Comment

Comment

IK heb zelf een extra fan onder me armaturen gehangen scheelt echt enorm in temp als er goede luchtcirculatie onder is .

Comment

Er hangt al een extra PC-fannetje in de hoek van mijn kasje om de warmte van de lamp wat weg te blazen..
                  Zal straks eens kijken of ik het wat beter kan richten of aan de lamp kan hangen ofzo.

Het probleem is dat ik zonder dat koolstoffiltertje men temp maar net onder controle kan houden, met het filtertje eraan stijgt het tot boven de 34 graden..

En mijn kasje staat in de koelste ruimte van het huis.

Alvast bedankt voor de tips!
                  Indien er nog anderen zijn, alle advies is welkom!

Comment

Dan een grotere afzuiging er op! evt invoer aanpassen. De lucht doorvoer moet sneller denk ik. laat je zelfgemaakte filter wel genoeg lucht door?

Comment

Ik ga morgen eens naar de gamma en anders bestel ik wel wat online.

Ja hij laat genoeg lucht door kan het zeker niet aan liggen

Comment

afzuiging en filter zijn besteld :

Comment

Heb 2 dagen geleden ook even het scrognetje gehangen.
                          Water geven is wel wat lastig zo :p ga volgende kweek of mss nog deze kweek een blumat systeem aanschaffen.

Zo staan de lady's er nu bij
                          SANY0083.jpgSANY0084.jpgSANY0085.jpgSANY0087.jpgSANY0088.jpg

Comment

lekker hoor !
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjafarmer8400 View Post
                              Water geven is wel wat lastig zo :p ga volgende kweek of mss nog deze kweek een blumat systeem aanschaffen
                              Hij wordt helemaal pro

Ziet er goed uit in je hokje

Comment

DAG 30

De dames zijn vandaag 1 maand oud
                                De kleinste niet weet niet juist hoe oud die is.

De grootste zie je echt met de dag groeien,
                                De middelgrootste is nu ook al wat harder aan het gaan, ben toch nog verrast hoe zij zich toch terug heeft kunnen recupereren, het zijn nu 2 stevige hoofdtakken.
                                De kleinste blijft wat achter.

Bij de grootste waren ook de eerste haartjes te zien ! ik heb geprobeerd er een foto van te nemen maar je ziet het bijna niet.
                                Moet ik nu al de bloeilampen erin draaien of wacht ik tot ze allemaal bloeiverschijnselen laten zien?

Heb daarstraks ook nog even een thermometer met een sensortje bijgekocht, dan kan ik zien hoe warm het exact is aan de top van de plant.

Pica's :

SANY0087.jpgSANY0089.jpgSANY0088.jpgSANY0091.jpgSANY0093.jpgSANY0099.jpgSANY0100.jpg

Keep 'm green!

Comment

Bezig...
                                X