Re: WW & Critical 2 x 36W T-neon eerste kweek
Heb idd veel problemen gehad met de temperatuur, door het warme weer heb ik heel wat verbrande opkrullende bladeren..
Ben voor de zekerheid toch ook al 2 weken gestopt met voeding, ga bijna terug beginnen met voorzichtig wat voeding te geven en de topbooster.
Voor de rest alles nog hetzelfde.. toppen zijn al aardig gegroeid.
De hond heeft er gelukkig ook niet meer aangezeten :p
En ze zuipen ongelooflijk hard, heb al een paar keer gehad dat ik thuis kwam en dat ze helemaal slap hongen van te droog te staan..
Het begint te korten nu, ben heeeeeeeel benieuwd hoe het gaat smaken en naar het effect.
En thanks voor de tip mafferd! vanaf nu zal ik dat proberen.
Zal proberen vanavond nog foto's te posten maar kan niets beloven, het zijn drukke tijden tegenwoordig :p
Ben toch blij dat er mensen m'n kweekje nog altijd een beetje volgen ^^
More info soon!
Groene groetjes
Heb idd veel problemen gehad met de temperatuur, door het warme weer heb ik heel wat verbrande opkrullende bladeren..
Ben voor de zekerheid toch ook al 2 weken gestopt met voeding, ga bijna terug beginnen met voorzichtig wat voeding te geven en de topbooster.
Voor de rest alles nog hetzelfde.. toppen zijn al aardig gegroeid.
De hond heeft er gelukkig ook niet meer aangezeten :p
En ze zuipen ongelooflijk hard, heb al een paar keer gehad dat ik thuis kwam en dat ze helemaal slap hongen van te droog te staan..
Het begint te korten nu, ben heeeeeeeel benieuwd hoe het gaat smaken en naar het effect.
En thanks voor de tip mafferd! vanaf nu zal ik dat proberen.
Zal proberen vanavond nog foto's te posten maar kan niets beloven, het zijn drukke tijden tegenwoordig :p
Ben toch blij dat er mensen m'n kweekje nog altijd een beetje volgen ^^
More info soon!
Groene groetjes
Comment