Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spirit haze micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Spirit haze micro

Korting op 420shop
    Ik had zaadjes bestelt voor de volgende ronde , ook al staat eerste ronde pas 20 dagen ik kon niet meer wachten . Hierbij wat info over deze komende dames :

De Spirit Haze van Zambeza is een kruising tussen een echte Haze plant en een automatica. Op deze manier veranderd de karakteristieke smaak van de gewone autoflowering in een Haze achtige smaak. Het is een aangepaste betere versie van de automatic met een grote oogst en een volledig met hars bedenkte plant.

De plant groeit tot een hoogte van 100 cm bij de juiste condities en maakt indrukwekkende compacte toppen aan. De toppen zijn volledig aromatisch en zitten vol met bloemen.

Kortom een echte authentieke originele haze smaak. Alleen de echte ervaren expert weet dat de wiet van een autoflowering plant afkomt .

THC Gemiddeld hoog
    Soort Ruderalis x Super Skunk x Dutch Amnesia Haze
    Opbrengst 50-80 gram per plant
    Hoogte 80-100 cm
    Effect Psychedelische high
    CBD Gemiddeld hoog
    Bloeitijd 10-12 weken

Ik heb er dit keer voor gekozen om niet te ontkiemen , en heb het gelijk in definitieve pot gezet namelijk 11ltr met 3/4 potgrond en 1/4 stekgrond bovenop . Ook deze ronde voor het zaadje in pot ging er maar een naam opgeplakt . Ik heb er een plastic zak over gedaan voor de vochtigheid voor eerste paar daagjes tot er wat groens boven komt . Hierbij wat pics alle tips zijn welkom !!
    Afbeelding 1017.jpgAfbeelding 1013.jpgAfbeelding 1015.jpgAfbeelding 1016.jpgAfbeelding 1022.jpg

succes met je kweekje.. ben benieuw of deze als af (semi?) idd meer opleveren.. zal je stiekem blijveb volgen.. al is het alleen maar omdat het een haze soortje is..

groet, Theo

Comment

Re: 5x Spirit Haze Buiten

Alle 5 waren gister met koppie uit de grond . Ik ben bezig geweest met een soort van voorgroeihok , simpel frame gemaakt binnenkant met radiatorfolie afgewerkt . Hierbij wat pics hoop volgende week wat meer
      Afbeelding 1050.jpgAfbeelding sh16.jpgAfbeelding sh24.jpgAfbeelding sh26.jpgAfbeelding sh25.jpg

Comment

succes langenl.

grtn

Comment

Thnx Ik heb besloten om ze na 1e weekje naar buiten te zetten , heb ze wat ingestopt en met verse laag lightmix op hun plaatsje gezet . Afbeelding sh31.jpgAfbeelding sh32.jpgAfbeelding sh34.jpg

Comment

En weer een paar daagjes verder ...
            sh31.jpgsh32.jpgsh33.jpgsh34.jpg

Comment

Zo weer paar dagen later , er is er helaas 1 gesneuveld door ik vermoed kat . Was na 1 dag buiten staan heb hierop besloten er 2 terug te zetten in kast onder tneon groei lampen . De 2 18 ltrs die buiten staan ingegraven zijn 2 mazar die net 4 dagen boven de grond zijn . Op de foto,s is toch wel heel duidelijk verschil te zien op 6 dagen buiten en binnen {het is natuurlijk ook echt bout weer } maja hier de dames van buiten
              Afbeelding 1146.jpgAfbeelding 1147.jpgAfbeelding 1148.jpg

En deze 2 in kast Afbeelding 1152.jpgAfbeelding 1153.jpg

Comment

Vanmorgen de lamp wat hoger gehangen ivm blad wat bijna lamp raakte , ook begint er na 3 weken al een behoorlijk luchtje vanaf te komen ?!!
                sh46.jpgsh45.jpgsh44.jpg

Comment

De 2 dames in de kast beginnen al behoorlijk te bloeien en ruiken behoorlijk , het verschil met buiten is enorm al zeg ik het zelf maarja kijk zelf maar :
                  sh47.jpgsh49.jpgsh50.jpgsh51.jpg

En de 2 zusjes die buiten staan :
                  sh52.jpg
                  Hulp / Tips zijn welkom

Comment

Vandaag bij de buiten dames rare bloei lijken wel ballen wat er in hoofdtop zit en op de andere topjes .
                    Afbeelding 1208.jpgAfbeelding 1209.jpgAfbeelding 1210.jpg

Comment

Heb de 2 buiten planten met ballen gelijk in de kliko gegooid , hoop dat bij de 2 overgebleven binnen planten geen ballen gaan verschijnen . Heb vandaag omdat me hok heel laag is voor de 1e keer geknakt , en bij 1 dame een soort scrog hek over de pot gespannen . Is me eerste keer binnen en knakken tips zijn welkom !
                      Afbeelding 1211.jpgAfbeelding 1213.jpgAfbeelding 1216.jpgAfbeelding 1218.jpg

Comment

Heb weer veel gelezen en ben maar weer aan de slag gegaan . Na 4 dagen herstellen van het knakken bij dame 2 ook een hek over pot geplaatst . Hierop de 2 hoofdtoppen gebonden aan hek met geplastificeerd ijzerdraad zodat ze niet meer omhoog gaan maar netjes langs het hek , ook wat andere takken niet al te strak vastgemaakt .
                        sh63.jpgsh64.jpgAfbeelding 1233.jpgAfbeelding 1237.jpg

Ben benieuwd of het een beetje mooi rondom de pot komt zo komende dagen

Comment

Echt kicken om te zien hoe snel de toppen toch weer richting licht gaan . De dames een lekker watertje met cannacure gegeven en even lekker droog waaien voor ze de 6 uur nacht krijgen .
                          sh71.jpgsh72.jpgsh73.jpgsh75.jpg

Comment

staat er gezond bij.. nog ff geduld enzo.. (moeilijk he )

T-o

Comment

dat gaat lekker !
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
                              X