Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spirit haze micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Spirit Haze Buiten

Ja geduld is heel moeilijk , maar ik wil toch zo goed mogelijk me kweek afronden . Vandaar ook me verslagjes hoop toch door elke week foto,s en wat erbij te lullen tot een mooi resultaat te komen
    En bij deze is topic verhuisd { thnx Vale } na de micro sector omdat de buiten planten op zijn
    Last edited by langenl; 13 July 2012, 14:09. Reden: topic verplaatst

Comment

Re: Spirit haze micro

Zo weer wat takken gebonden zodat t beetje gelijkmatig blijft , echt een heerlijk haze luchtje wat er uit de kast komt .
      Afbeelding 1290.jpgAfbeelding 1313.jpg

Comment

Ziet er al goed uit! mooi donkergroen ook en netjes alles op 1 hoogte

doe zo voort! greetzz

Comment

Thnx mafferd eerste keer scrog valt niet tegen De topjes die nu ontwikkelen zijn echt keihard alleen het blad erom heen gaat steeds verder achteruit droogt een soort bruin geel op . Het is de laatste dagen een warmte niet normaal met de fans is temp aardig te doen alleen de luchtvochtigheid niet . Maarja we zien wel waar het schip strand

Afbeelding 1400.jpgAfbeelding 1402.jpgAfbeelding 1411.jpgAfbeelding 1413.jpg

Comment

komt die lv van buiten het hok?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ja en nee de schuur heb ook aardig hoog lv maar niet zo hoog als in t hok

Comment

Dame 1 heb al zo,n 40 % bruine haartjes ,en me eerste keer trichomes fotograferen valt ook niet mee
                Hier wat pics hoop dat iemand een beetje advies heb over tijd dat ze nog moet

Afbeelding 1416.jpgAfbeelding 1417.jpgAfbeelding 1420.jpgAfbeelding 1425.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                Last edited by langenl; 26 July 2012, 09:22. Reden: stoned :P dubbel

Comment

Me lampen weer wat hoger gehangen [iets te laat] want de toppen groeien nog aardig de hoogte in .
                  Veel blad is op gekrult en ander blad al heel erg opgedroogd

Afbeelding 1483.jpgAfbeelding 1480.jpg

Comment

kan gebeuren he
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Zijn 2 verschillende dames is wel gebleken 1 staat nog met volle witte haren te groeien [ruikt ook heel anders], terwijl de ander al milky en ook al wat amber trichomes en 85 % bruine haartjes had . Heb er een schaar bij gepakt en de eerste +- 25gr hangt te drogen .
                      Afbeelding 1513.jpgAfbeelding 1515.jpgAfbeelding 1524.jpgAfbeelding 1525.jpgAfbeelding 1527.jpgAfbeelding 1516.jpg
                      Heb de bladeren nog aardig laten zitten en zie wel hoe dit af gaat lopen

Comment

ziet er goed uit hoor
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

En vandaag kon ik de takjes knakken , het is best nog gekrompen . Maar na autoflowers met toprot , of net voor het oogsten geript worden van je dame zeg ik "toch niet een verkeerde eerste oogst " . Het zal met mijn timmermansoog
                          +- 15 gr zijn denk . Proeft zoetig maar ook wel vleugje zurig . Ik laat ze komende weken nog maar even in de pot staan, van wat ik lees gaat dat de smaak alleen maar ten goed . Van het knipafval en nog wat topjes erbij is er boter gemaakt om binnenkort maar een cake te proberen

Afbeelding 1547.jpgAfbeelding 1551.jpgAfbeelding 1554.jpg

Comment

Nou dat is toch een mooi resultaat:thumbup: en een fijne cake is ook niet verkeerd

Laat het je smaken kerel!

Comment

Cake was niet verkeerd . Andere heb ik weg gegooid ivm rot
                              Van mij mag topic dicht ...

Comment

Bij deze. Topic gesloten.
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
                                X