Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Autoblueberry (Dutch Passion.)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Autoblueberry (Dutch Passion.)

    Korting op 420shop
    Greetz Growers&Blowers

    het is al weer een tijdje geleden sinds ik hier op deze info-rijke site zat
    na dat ik de motivatie kwijtraakte (AutoMazar) (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Fem-AutoMazar)
    en toen ik 3 nieuwe zaadjes kocht in amsterdam (Autoflower haze bulldog seeds) 1/3 kwam uit en ze heefd ooknog eens een groeistoornis
    en ik vind het wel eens tijd om terug met volle aandacht er aan gaan te beginnen en zonder jullie pro's gaat t me een stuk minder goed af
    maar goed let's g(r)o(w)

    * alvorens kritiek wat betreft de matrialen (check link voor de oude versie)
    - het was low budget en dat is nog steeds zo kostenplaatje 50-75 euro totaal
    - de kast mag niet opvallen ivm controle van de huurbaas(sociale woning)

    ##Verlichting## - ik heb een lichtbalk gemaakt met 6 lamp aansluitingen ( nogsteeds een kweek op spaarlampen )

    4 x 23W spaarlamp 6500K 1650 Lm perstuk (voor iedereen die ondertussen aan het blowen is en geen zin heefd om te tellen, 6600 Lm Tot.

    2 x 20W spaarlamp 2900K 1500 Lm perstuk (3000)

    Tot. 132W / 9600 Lm

    met dit kweekje wil ik zien in hoeverre spaarlampen geschikt zijn om te growen
    en wat ongv. de juiste verhouding is (het vorige kweekje had 3 x 23w en ze groeiden mijn kastje uit (60cm H)
    dus ik ben zelf heel benieuwd wat het resultaat word.

    ## voeding ## - veel voeding heb ik niet enkel universele groei en bloei voeding
    en hesi wortel complex

    ## verluchting ##
    - de lang verwachte ventilator is er al produceert ie niet veel koeling
    * deze is bestemd voor interne luchtcirculatie er is een gat waar je lucht voor voelt komen
    dus ergens komt er ook lucht in anders kan er geen lucht uit ( dit is een goedkope tijdelijke oplossing beter dit dan helemaal niks

    verder is de kast geisoleerd met reflecterende ondervloer en vast getaped met ducktape kabels zijn aan de bovenkant vastgeschroefd
    met dubbelgevouwen stukjes redbull blik hij gaat nou ook open via de voorkant (hetgeen wat eerst vastzat en ontzettend vervelend was

    en ik vond toevallig de grassline tijdklok die ooit van mijn vader was helaas werd hij ons ontnomen en dit is ook een van de redenen om hiermee bezig te zijn is trouwens ontzetten fijn dat ik nooit meer om 4 of 6 uur snachts op moet om de lampjes aan te maken.

    de zaden na 1 dag alle 3 opgesprongen en met een kiempje van 2mm in kleine bakjes gezet

    ze staan al een dag onder 18/6 en ze komen nog niet boven maarja, zal wel goedkomen

    de foto's volgen nog mijn gsm doet moeilijk


    peace,, skunker
    Niet geblowd, Niet geleefd

    #2
    Re: 3x Autoblueberry (Dutch Passion.)

    Succes met de SL kweek.

    Voor de groei is die lamp verhouding wel prima denk ik. In de bloei zou ik het dan in bloeifase 1 met 4 x 2700K doen en 2 x 6500K en in de afbloei met 6 x 2700K

    Comment


      #3
      Re: 3x Autoblueberry (Dutch Passion.)

      leuk soortje, ga ik nu zelf ook zetten! ben wel benieuwd hoe ze der nu dan bij staan?


      anyway veel succes met je grow!

      Comment

      Bezig...
      X