Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria

Hi Mr Pitbull

Je planten zien er goed uit. Mooie setup heb je ook!
    Die silver haze lijkt me een lekker soortje

Als ik het kweken een beetje onder de knie heb, wil ik dit soort ook proberen.
    Wat is de opgegeven bloeitijd? Vrij kort volgens mij toch? (voor een sativa)
    Succes maar dat zal wel lukken zo te zien

Comment

ja wakker hiero

valt niet zoveel te zeggen of op te merken he

je plantjes doen het mooi zo te zien, je lamp draaien.. sja had je al veel eerder moeten doen en die knik/knak is dat permanent? of bedoeld of ze even wat af te remmen in de hoogte?

al met al heb je toch nog vrij groote internode afstand met welke lamp heb je gegroeid? enne die microscoop kan nu nog wel eff in de kast blijven

groeten

Comment

nou ik ben niet super te spreken over de silver haze auto's de voriger ronde werden de toppen niet superhard, smaakten wel naar haze, maar hadden niet echt potentie en maar weinig % thc volgens mij. van zaad tot oogst in 70 dagen.

op hydro krijg je altijd langere internodes en meer strekking in de internodes. vind het deze run nog meevallen..
        heb nu de superplant metal halide erin hangen en die laat ik er in tot de automatic maria's ook uitgegroeid zijn.

en de knikken zijn permanent. voor de zekerheid.

de lamp had ik eigenlijk ook een beetje expres zo laten hangen, wachtende op een reactie, maar die kwam niet
        mensen posten liever bij kweekjes in een colafles

en op de blaadjes van de silver haze zit al thc dus ik kan al een beetje oefenen met de microscoop.. gaat goed, leuk om dat ook eens te zien.
        Last edited by mr pitbull; 24 July 2012, 10:17.

Comment

update tijd!!

automatic maria 4 weken oud, silver haze auto, 5 weken oud.

allereerst de silver haze auto's deze blijven aardig doorgroeien, het hoogte verschil is niet echt rechtgetrokken, maar de automatic maria's komen nu dus wie weet...

20120721_102415.jpg

de buitenste 2 silver hazejes een beste knak gegeven en toch weet de linker weer omhoog te komen,, op de middelste foto hieronder begint de knik bij het trekbandje en komt de hoofdtop in het midden vd kast weer omhoog deze plant heeft een internode extra.
          maar ze komen nu mooi uit met de middelste.

20120721_102400.jpg20120721_102348.jpg20120721_102332.jpg

dan de automatic maria's, vind ik toch ook niet super stabiel, veel verschillen onderling, in hoogte, breedte en opbouw. volgende ronde komt er echt weer een stabiele soort in, en allemaal tegelijk

20120721_102321.jpg20120721_102316.jpg20120721_102311.jpg

vervolgens de voeding... normaal gesproken loopt de ph altijd op naarmate de week vordert, afgelopen week zakt de ph telkens,, nog nooit meegemaakt, misschien omdat ze de groeivoeding niet meer hoefden?? ik weet het niet.. de ph zet ik voor de zekerheid op 6, en dan na elke voedingsbeurt controleren.
          gister eerst een bak water gevuld en de boel ff een dagje gespoeld 5x 15min
          nu gewoon weer met voeding, 3x per dag 15min

hesi bloei 100ml
          hesi power zyme 50ml
          hesi supervit 5 druppels
          ph 6.0
          ec 1.4
          Last edited by mr pitbull; 21 July 2012, 14:27.

Comment

Zozo weinig views maar wel intressant kweekie
            sigpic

Comment

Absolutely, ik kijk ook zwijgend mee
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ bubba j
                wel vieuws, maar maar weinig mensen die een stukje motivatie posten..
                mijn vorige topic is 11000 keer bekeken in 3mnd maar maar weinig vragen of opmerkingen.

maargoed ik ben er ook nog maar net

en ik zal alles wel goed doen

Comment

hee,

Hier ben ik weer!
                  Was op vakantie geweest en ben nu weer terug!
                  Ik hou alteid van je topics, dus zal je weer volgen.

In je vorige topic hebben we het nog over hash maken gehad maar dat lukt niet bij mij,
                  Kon nergens een vadzoendlijke zeef vinden.
                  Heb er toevallig gister wietboter van gemaakt.

Heb jij er toevalling ervaring mee? i.v.m de dosering?

Heel veel suc6!
                  One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

gewoon zo'n theezeefje kopen, die zijn overal te verkrijgen en werken in het begin prima, je bent alleen wat langer bezig.

en wietboterverhoudingen, hoe meer hoe beter he ik doe een gram of 20wiet voor 250gr boter ofzoiets en dan nog knipafval erbij in.

Wil je een spacecake bakken, hasj brownies maken, of een ander leuk recept met wiet ? kijk even rond of plaats je eigen recept en vertel over je ervaringen!

in dit topic staat een stukje van king canna over wietboter maken..
                    DIT IS DE ENIGSTE JUISTE MANIER!! als je echte wietboter met thc wilt hebben..

Comment

sigpic

Comment

he,
                        Hoe gaat het met de plantjes?

Ik heb gister die boter gemakat op de eenige beste juiste manier haha.
                        Vandaar ga ik heb op me broodje smeren.
                        Ga straks een broodje jam eten met wietjesss boter er op!

Het gata me benieuwen haha

groetjes,
                        small
                        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

je moer een pak met muffinmix kopen, 125gr wietboter erbij en je hebt 12 heerlijke muffins in een kwartiertje.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

je moer een pak met muffinmix kopen, 125gr wietboter erbij en je hebt 12 heerlijke muffins in een kwartiertje.

Comment

Je planten zien er goed uit, lekker gezond. Op naar dikke toppen!

Maar waar kweek je op??? Staan deze planten nou op aarde met korrels op de top of kweek je met korrels op een home made wilma systeem??

Comment

als je het hele verslag vanaf het begin doorleest kom je er achter,

maar ik stop de zaadjes in een buisje met aarde, na een week zet ik ze in startblokken, en dan gaan ze in een pot hydrokorrels, had eerst een grote bak maar dan kun je niks meer schuiven.

Comment

update:

ze gaan lekker, weinig te melden.. heb tijdelijk een 300m3 afzuiging erbij gehangen om de warmte van de laatste dagen weg te krijgen. met een totaal van 725m3 kreeg ik me hokkie op 28a29graden.

metal halide vervangen voor hps

voedingsvat ververst:
                                hesi bloei 125ml
                                hesi powerzyme 50ml
                                hesi supervit 5 druppels

ph 5,8
                                ec 1,6

20120728_235013.jpg20120728_234952.jpg20120728_234938.jpg
                                Last edited by mr pitbull; 29 July 2012, 16:35.

Comment

Bezig...
                                X