Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria
Re: micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria
allemaal bedankt voor de reacties, is altijd weer extra brandstof om je verslag up to date te houden.
silver haze 7wk automatic maria 6
wederom weinig te melden, het gaat gestaag, de silver haze auto's zijn al lekker aan het aandikken, de automatic maria's had ik volgens mij beter gelijk kunnen zetten, die lopen qua top opbouw toch zichtbaar achter.
ik gok dat ik met 3 a 4 weken kan gaan spoelen..
voedingsvat en pompjes allemaal weer goed schoon gemaakt. en omdat de silver haze zo aandikt ook pk 13/14 toegevoegd.
@ audiosystemrolla: bedankt voor het vertrouwen
@mafferd: mwaah dat valt nog wel mee hoor, de buds zelf hebben in iedergeval ruimte zat, heb wel toevallig vandaag alle fluffy spul van de silver haze weggeknipt.
zal vanavond nog eens een fototje met lamp uit maken, das toch mooier..
maar het ziet ernaar uit dat ik de automatic maria's straks milky ga oogsten, en de silver haze auto amber. simpelweg omdat ik ze samen moet
spoelen en de automatic maria's +- een week achter lopen.
heb al die links eens bekeken. Ziet er best leuk uit volgenmij. vooral omdat het er zo easy uitziet, heb ik toch ook wel mn twijvels. Maar in dat filmpje lijken die dames op dit systeem toch prima te funtioneren... En dat zonder pomp is toch best verekte handig. Op aarde zie ik dit wel goed komen, maar heb zo mn twijfels met hydro. Maar daar heb je zelf zat ervaring mee
Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.
25% thc en 2.1% cbd en een grote opbrengst maar dan zet ik er wel maar 4.
of in deze kast de black jack auto's die jullie graag wouden zien en dan een nieuw kastje bouwen met die autopots van een paar posten terug, en daar dan de critical kush in. maar dat ligt een beetje aan de tijd die ik over heb aankomende tijd.
zo goed ziet het helaas toc niet uit mensen, ik heb vanochtend spint in de kast ontdekt teringtyfus
het is in de beginfase dus heb gelijk roofmijt besteld, ik hoop dat het maandag of dinsdag binnen komt...
heb alles geinspecteerd en het meeste blad waar ze opzitten weggeknipt. en nu maar hopen dat ze zich niet te snel voortplanten.
haastige spoed is nooit goed, dat blijkt maar weer... normaal ontsmet ik het hok elke keer maar wou de laatste keer te snel door met de volgende ronde. heb dus niks ontsmet... gvd.. ma goed eigen schuld, dikke bult eeh spint..
gvd nou moet ik de stofzuiger er maar eens aanslingeren. lang geleden dat ik dat ding heb aangeraakt. normaal gesproken raakt alleen de vrouw dat ding aan..
de lv maar weer iets omhoog schroeven, daar houden ze niet van.
foto's??? ik heb vanochtend nog 7 foto's bij in de update van deze week gezet, zie pagina 2
of wil je foto's van de spint zien?? helaas, maar die klotebeestjes zijn zo klein dat ik ze niet op de foto krijg.
ze zitten er ook nog maar net, maar enkele miniscule webjes gevonden.
inmiddels de stofzuiger de meeste rotzooi weg laten zuigen en veeeel blad verwijderd.
ik denk dat het nog wel goed gaat komen.
ik hoop dat ik roofmijt krijg met pitbull bloed, waar heel veel xw in de stamboom staat. en dat ze zo aggresief te werk gaan dat ik de run gewoon af kan maken.
doen ze minder goed hun best dan voed ik deze week nog en begin dan met spoelen, en moeten we helaas wat vroeger oogsten.
Ik gebruik het met veel plezier . Meestal 2 keer in de week de bladeren aan beide zijde even schoon spuiten . Het heeft een soort dubbele werking . Het is namelijk bladvoeding , en er komt een soort bescherm laagje over je blad , beesies blijven soort plakken , en het is preventief tegen meeldauw etc . Ik ben onderhand bijna door me eerste fles heen en er gaat zeker een nieuwe fles deze kant op komen . Ikzelf gebruik de laatste 10 a 14 dagen voor plant omgaat niks anders meer als water
Comment