Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: micro hydro kweek, silver haze auto en automatic maria

Heb tijdje geleden spuitbus versie meegekregen bij de growshop om te proberen.

Heb het gebruikt in de groei, na dat de lamp uit ging flink sproeien.

Alles kreeg in mijn ogen toch een gezondere uitstraling!
    En zou moeten beschermen tegen vanalles!!

Comment

@langenl ik heb dus spint.. en zit in de laatste 2 a 3 weken van de kweek.

ik had ook het vermoeden dat het niet voor de laatste weken was zoals ze wel zeggen.

achja, 1000 roofmijtjes komen toch deze kant al op.. dat moet genoeg zijn om van de ellende af te komen.

al moet ik zeggen dat ik het meeste al wel heb weggezogen met de stofzuiger

Comment

Mij werd netjes gevraagd of ik al last had van beesies , dit werkt heel goed preventief maar als het er al inzit zal het niet die ***spint bestrijden . Hopen dat ie mijten ze te pakken gaan nemen en je toch nog een lekker rokertje gaat hebben

Comment

gadverdamme altijd die kleine ettertjes die de boel willen verzieken. ik hoop dat je alles eruit krijgt! iig stofzuigen was al een goed plan.

Was het ook niet zo dat spint meeste boven in je plant gaat zitten?? en dat het dan hielp om een afgedankte tak van je plant erlangs te leiden zodat die fuckers dan daar in omhoog kruipen?

voor de rest gaat het wel lekker zo te zien

Comment

gister 1000 roofmijtjes in de strijd gegooit, beetje een overkill maargoed ze gaan grondig te werk. kan bijna geen spintje meer ontdekken

heb ook aardig wat bevuild blad in zo'n wespenvanger gedaan wat ik vandaag maar eens in de kast zet. ik hoop zo de meeste roofmijt daar in te lokken zodat ik ze daarna kan verzuipen.. vraag me nu pas af waar die beestjes blijven als ze hun buikje vol hebben. wss gaan ze door het hele huis op zoek naar nieuwe slachtoffers... en dat vind mijn vrouwtje vast niet zo prettig..

voor de rest gaat het super, de silver haze auto is knetter hard

de automatic maria's beginnen langzaam aan ook lekker op te zwellen.

Comment

heee, ben een tijdje afwezig geweest, maar suc6 met die lastige mannettjes en vroutjes.

kill evereybody- skrilex
              One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

nou gelukkig dat ze honger hadden.
                ja das een goede waar zijn ze nu naar opzoek zit straks je vrouwtje op het plafond

Comment

Volgens mij eten ze elkaar op als er niks anders meer is.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

haha gruwlijke beestjes, zolang ze maar hun werk doen

suc6

Comment

veel heb ik idd niet terug gevonden, dus zou zomaar kunnen dat ze elkaar opeten. heb er vroeger niet eens op gelet.

maargoed, ze hebben hun werk goed gedaan

nu weer over naar het volgende probleem, de hitte van het aankomende weekend,, heb de extra afzuiging er maar weer bijgehangen en het mobiele atcotje terug geplaatst, had hem weg gezet omdat airco's de lucht droger maken en spint juist van droge lucht houdt.. maargoed met temp van 35 graden en de kamer op het zuiden moet het maar.

voor de smartphone gebruikers: wie speelt er weedfarmer? er is nu namelijk een vervolg:

weedfarmer overgrown, deel 1 was goed, maar deze is echt zwaar goed, de beste in zijn soort!!

je hebt keuze uit vet veel soortjes zaden met gemakkelijk, tot zeer moeilijk. naarmate je growskills toenemen kun je steeds moeilijkere planten kweken
                      de zaden moet je eerst ontkiemen in een germination tray.

eenmaal ontkiemd moet je ze verzetten in een tray om voor te groeien.

vervolgens gaan de zaden de bloeiruimte in, je begint met een 4 plant setup.

de bloeiruimte moet je voorzien van de basisdingen lamp watervat en waterpomp. ook kun je vanallerlij gadgets gebruiken die de verschillende problemen verminderen.

tijdens de bloei krijgen de planten last van beestjes, schimmels, waterproblemen, en voedingsproblemen. die verholpen moeten worden met voeding, bestrijdingsmiddelen, en een plantenspuit moet verhelpen.

vervolgens oogst je de plant en verkoop je de wiet.

dit is de basis, zoals deel 1 ongeveer was.

verders kun je veel verschillende tacktieken toepassen. door verschillende gadgets te gebruiken en leer je dus ook een beetje waarom de verschillende gadgets gebruikt worden.

een duurdere lamp zorgt voor snellere groei
                      een groter watervat en dikkere pomp zorgen voor minder water problemen.
                      een dikke afzuiging zorgt voor minder schimmels
                      een co2systeem zorgt voor snellere groei
                      verschillende boekjes die weer voor verschillende dingen zorgen.
                      en zo zijn er nog 100 verschillende dingen om bijv heel snel , of bijv zonder problemen te kweken. of aan te passen om een soort met bijv veel schimmel problemen toch goed te kweken.

je kan stekken, en stekken online verkopen. ook de wiet trouwens.
                      volgens mij kun je kruisingen maken.
                      je kan buiten kweken.
                      je kan steeds grotere ruimtes kopen, tot 32 plant setup
                      alles wat je doet moet je afstemmen op je growskills die afhankelijk van je keuzes snel of langzaam stijgt.
                      meer growskills is duurdere planten is betere oogst is merr geld.
                      en nog veel meer.

en dat ga ik nu ff ontdekken.

downloaden dus!!!

VOOR DE MENSEN ZONDER CREDITCARD!! je kan ook een digitale creditcard aanmaken. je koopt een voucher van bijv 20 euro en je krijgt de nummers van de creditcard in je mail.
                      Last edited by mr pitbull; 18 August 2012, 15:44.

Comment

update:

de silver haze auto is 9 weken oud, de automatic maria's 8

voor de laatste keer voeding toegevoegd, van de week of volgende week start ik met spoelen.

verders heb ik niet veel te melden, de spint is gelukkig snel verdreven en de toppen worfen ondanks de soms hoge temperatuten keihard..

over 1,5 a 2 weken verwacht ik te oogsten.

20120818_030625.jpg20120818_030619.jpg20120818_030612.jpg20120818_030605.jpg

hesi bloei 125ml
                        hesi power zyme 50ml
                        hesi pk 13/14 30ml
                        hesi supervit 5 druppels

ph 5,8
                        ec 2.0
                        Last edited by mr pitbull; 18 August 2012, 18:22.

Comment

jemig wat gaan die planten snel van jou.
                          Dat is echt niet te vergelijken met aardekweeken.

Je begint me toch wel nieuwsgierig te maken naar bydro kweeken hahah

Comment

ziet er goed uit hoor !
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Gaat lkkr daar! Mooie buds. En beter dat je planties weer spint vrij zijn.

En die game/app kende ik bog niet ga hem zeker eens proberen klinkt iig erg leerzaam.

Gr

Comment

mooie buds! ziet er goed uit!
                                -

Comment

Bezig...
                                X