Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e microkweek 1x Super Lemon Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e microkweek 1x Super Lemon Haze

bondage zeg !
    ziet er goed uit hoor !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
      bondage zeg !
      ziet er goed uit hoor !
      Dankje ik doe mn best om alles zo goed mogelijk vast te binden, probleem is echter dat de blaadjes over de scheuten komen te hangen.. moet/kan ik de blaadjes aan de stelen ook op het net binden? Ze houden veel licht tegen en aangezien ik niet zoveel energie om weg te gooien heb, lijkt me dit wel een goed idee..

Ook nog een vraag is, volgende week ben ik 4 dagen niet thuis, maar er is wel iemand anders.. Kan ik mn plantje gewoon voor het raam zetten gedurende die 3 dagen? Het is licht tegen 7u nu ongeveer, de zon geraakt pas om 9u aan de plant en om 18u ongeveer is ze al weg, maar het is nog licht buiten tot ongeveer 21u-22u.. Wat ik teveel uren licht vindt voor een plant in bloei

Comment

het raam houd meestal een hoop benodigd licht tegen maar ik heb ook goede resultaten gezien vanachter het raam
        beste lijkt me gewoon een schakelklokkie
        en ik bind de steeltjes van de blaadjes ook vast om te zorgen dat ze niet steeds in de lampen hangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
          het raam houd meestal een hoop benodigd licht tegen maar ik heb ook goede resultaten gezien vanachter het raam
          beste lijkt me gewoon een schakelklokkie
          en ik bind de steeltjes van de blaadjes ook vast om te zorgen dat ze niet steeds in de lampen hangen
          nog meer bind werk :p wat een karwei om alles netjes te binden..

ik heb een schakelklok hoor, dat is mn probleem niet.. Ik vertrouw het gewoon niet om 4 dagen te laten staan, zonder goed toezicht.. Het is maar 4 dagen onder het raam he dus geen hele bloeiperiode.. Misschien dan toch best iets afspreken om water te geven en gewoon het hok na te kijken.. Er kan normaal niets misgaan, maarja, alles kan gebeuren.. en dat Murphy maar wegblijft ;p

Comment

Vanaf wanneer toont de Super Lemon Haze bloeiverschijnselen? ze staat nu een week in bloei.. Ik weet dat door de sativa strain ze in de bloei nog hard door groeien gedurende een week of 4, of dit helemaal juist is weet ik niet..

Voorlopig zie ik nog niks van pistels of enige bloeiverschijnselen.. ik neem aan dat dit normaal is voor deze plant?

Comment

Damn net 45 minuten bezig gezeten met een beetje blaadjes vast te hangen en te ordenen.. wat een werk, wat een werk..
              Zoals je kan zie heeft het net zich nog meer gevuld en ik moet echt al beginnen nadenken langs waar ik te takken leg op het net.. SCROG=NOT EASY, think twice voor je eraan begint Allemaal leuk,cool en goed, maar de vraag is of je er zoveel werk kunt/ wilt insteken..
              Er komt zo 1 zijscheutje echt boven de rest uitsteken.. best wel grappig maar zo groeien de scheuten niet gelijk.. wat juist de bedoeling is van scrog.. Iemand tips of die weet wat ik ermee moet doen?

09082012140.jpg09082012141.jpg09082012142.jpg09082012143.jpg09082012144.jpg09082012145.jpg09082012146.jpg09082012147.jpg09082012148.jpg

Comment

nou je kan best af en toe wat groot blad wegknippen hoor, zeker de grote bladeren die direct aan de stam zitten.

als je maar wel gelijk een boel snoeit, dan staat de plant 1 dag stil voor herstel, als je elke dag een paar bladeren weghaalt staan ze ook elke dag ff stil om te herstellen.

Comment

zo netjes als jij doe ik het niet hoor daarvoor kan ik er ook te slecht voor bij kijk maar eens in mijn onderschrift stealth

Comment

Ok, dus de bladeren van de zijtakken die ik plat gelegt heb, en niet die van de nieuwe scheuten

ik ga zo lang mogelijk proberen van niets af te knippen, maarja, als de nood hoog is zal het wel moeten.. Voorlopig verder vast binden

Comment

En vanaf wanneer zou ik bloeiverschijnselen moeten zien? toch na die 4 weken?

Comment

Gewoon afwachten op je bloeiverschijnselen, als ze op 12/12 staan en alles naar hun zin hebben komen deze wel in bloei..
                        (echte donkerte tijdens hun 12u rust is hier ook zeer belangrijk om de groei in gang te zetten)

suc6

Comment

Ik ben vandaag terug thuisgekomen en het plantje zag er goed uit al heel goed gegroeid, niet slap en de blaadjes krijgen hun typische paarse stengels

Ik zie hier en daar toch al een wit haartje verschijnen uit het bolletje in de oksels, hoera het is een meisje , dus ik denk dat dit wel goed zit de 4 weken zijn ook bijna om dus kan wel dat een Super Lemon Haze pas bloeiverschijnselen toont na haar groeispurt, door de sativa strain..

Straks nog een paar fotootjes maken en uploaden

Voor diegenen die het niet weten:
                          SLH= mix van sativa en indica, waardoor die door de indica korte internodes krijgt en door de sativa strain die actief wordt in de bloei, groeit ie lekker door vooral te bloeien.
                          (zeg maar als ik fout zit)

Comment

bij mij weten is een slh en aardige pure sativa die nog enorm doorgroeid in de bloei al zal die meschien wat indica in zich hebben kan ik je vertellen dat dat alvast niet veel zal zijn!

Comment

Samenstelling: 70% Sativa, 30% Indica

zie ik net op azarius.. Ze groeit inderdaad goed door in de bloei, ik denk dat de indica dan gewoon de korte internodes zijn.. Achja, al bij al, lekkere plant

foto-update volgt nog

Comment

En hier is de foto update alles is lekker gegroeid,ik heb nog blaadjes weggeknipt die aan het afsterven waren of afgestorven waren..

DSC02710.jpgDSC02720.jpg
                                DSC02712.jpgDSC02714.jpg
                                DSC02711.jpgDSC02713.jpg
                                Het begin van de paarse stengels, moeilijker te zien op foto dan in het echt
                                DSC02716.jpgDSC02717.jpg

en hier is de beste foto die ik kan maken van het zakje met de twee haartjes in.
                                DSC02719.jpg
                                Last edited by stvnmbr1; 19 August 2012, 15:21.

Comment

Bezig...
                                X