Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben ook benieuwd hoe dit afloopt:p voor allereerste kweek valt dit best wel mee vind ik zelf nu maar hopen op een redelijke oogst maar als ik zo wat kijk naar de plant zal daar wel enige lekkere toppen opkomen te staan
nou je kan best af en toe wat groot blad wegknippen hoor, zeker de grote bladeren die direct aan de stam zitten.
als je maar wel gelijk een boel snoeit, dan staat de plant 1 dag stil voor herstel, als je elke dag een paar bladeren weghaalt staan ze ook elke dag ff stil om te herstellen.
Inderdaad :p ergens wel beetje logisch maar dat zijn dingen waar je niet bij stilstaat en zo zijn er veel bij het kweken
@Guwol
Normaal ze redelijk stressgevoelig deze plantjes, maar voor zover ik zie kan ze veel verdragen mooi plantje als eerste kweek want die blijft nog redelijk laag en kunt wat experimenteren
Op foto nr2 zie je de haartjes het beste..
Nu beginnen er overal op de plant meer haartjes te verschijnen dus ze staat officieel in bloei
Echter nog een vraag, ik weet dat dit normaal niet goed is, kan ik ze laten staan aan mijn raam? ze heeft licht van 7 tot 21-22u, iets minder dan 16u maar meer dan 12u..
En een kennis van me zei eens ze goed in bloei staan kan dit niet zoveel kwaad, "ze groeit en bloeit tegelijk" , bij autoflowers kan ik dat geloven, maar bij gewone planten?
Ik zou het niet doen, eenmaal inde bloei is het vooral belangrijk dat ze 12uur nacht(pikkedonker dus) krijgen en ga j hier mee spelen loop je de kans dat trug de groei inschiet.. om haar dan weer trug in bloei te zetten gaat je cker 1-2weken vertraging oplopen.
Ik zou het niet doen, eenmaal inde bloei is het vooral belangrijk dat ze 12uur nacht(pikkedonker dus) krijgen en ga j hier mee spelen loop je de kans dat trug de groei inschiet.. om haar dan weer trug in bloei te zetten gaat je cker 1-2weken vertraging oplopen.
Greetz mafferd
Dacht ik al Gewoon op tijd in het donker zetten dus
tnx mafferd
I'll keep u posted Ik heb het gevoel dat ze zeer snel zal bloeien, iedere dag meer haartjes bij..
Laat die toppen maar komen joh
en voor mensen die graag in hun hok werken terwijl de planten in het donker moeten blijven, heb ik gezien via zo een amerikaanse medicenale weedkweker om groene lampen te gebruiken. Het groene licht activeert noch onderbreekt groei/bloei en heeft geen invloed op de fotosynthese van de planten.
De witte haartjes beginnen goed te komen nu, Je ziet mooi de thc kristallen die aangemaakt worden in de toppen, op de blaadjes.
Ze ruikt echt zot lekker en beter/sterker dan andere SLH's die ik tegengekomen ben.. Hoe meer bloei, hoe happier ik wordt
Fotocamera is ff down dus foto's volgen nog een dezer dagen
De toppen beginnen zich mooi te vormen nu en blijft maar sterker ruiken, er zijn echter wat bladproblemen op het plantje.. Misschien mijn groei/ bloei voeding die in de bodem vermengt geraakt is.. Ik heb terra bloom en green sensations gegeven deze week en vorige week. Ben benieuwd hoe dit verder afloopt
Comment