Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e microkweek 1x Super Lemon Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e microkweek 1x Super Lemon Haze

30072012128.jpg30072012126.jpg

Raad opgevolgd en de pot hoger gezet

Comment

ik zorg juist dat ik niks van de plant afhaal en alles aan het net bind en alles wat daaronder zit verwijder ik pas als het verschrompeld is
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ok, beetje logisch denken van mij had dat ook wel kunnen uitpluizen Door het licht tekort gaan de blaadjes zowiezo leeggetrokken worden dan?

ik ga vandaag of morgen nog foto+vraag op het topic zetten ivm dat dieven.. de onderste scheuten staan vol mini mini scheutjes onder het net die eigelijk ook geen licht krijgen en alleen maar nodige voeding en energie aftappen van die die het meer nodig hebben.

tnx AudioSystemRolla voor de hulp

Comment

vanonder gaan ze idd 'leeggetrokken' worden maar als de blaadjes nog iets van licht krijgen zorgen ze nog steeds voor energie

Comment

Goed om te weten vandaag de plantjes in bloei gezet, ik heb op 3 dagen afgebouwd van 18/6 naar 12/12, de groeispurt is in de onderste scheuten en de getopte zijtakken gekropen en ze groeien hard.. morgen kan ik die dan ook vastzetten wel kut om ze vast te binden, je blijft vlug haken aan het net en moeilijk om onder het net te werken.. Je kan het niet leukweg 'ns gaan opheffen

mn vraag is meer naar de zijscheuten onder het net,die op de onderste zijvertakkingen zitten.. daar komen ook blaadjes op (die dan minibuds worden). Die zijn nu 1mm, ja de blaadjes, moet ik die dan ook laten zitten?
            Als je het niet snapt wat ik bedoel upload ik morgen wel een foto, no biggie ..

Comment

alles laten zitten !
              als je wonden maakt moet zij die eerst helen vooraleer ze verder groeit / bloeit
              als het fluff word kan je er altijd nog een hashje van maken

Comment

en de klok in 1 keer omzetten, veel duidelijker voor de plant, dan begint ie gelijk met omschakelen.

als je langzaam omschakelt twijfelen ze langer duurt dus ook de omschakeling langer.

Comment

Damn xD die 2e pagina had ik niet gezien.. effe verwarring, 21 replies maar zag niets anders erbij

@audiosystemrolla: ok dus alles laten zitten zoals je al zei

@mr pitbull: klok is nu al bijna een week omgezet naar 12/12, groeien en blijven groeien zegt ie, wel veel sneller dan anders worden lekker dikke takken ook op de scrog, een van deze dagen nog eens een foto'tje uploaden Goed om te weten van de snelle omschakeling Ik vind het altijd fascinerend hoe de plant werkt en zich soms wel 'ns zoals een mens kan gedragen..

En Budgetkweken is inderdaad nog lang geen microkweken

ps: kreeg notificatie van reputation comment met niets in ofzo van jou(mr pitbull, alvast bedankt), en dit is? :p effe te murf om het forum af te zoeken

Comment

Veel beter zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twistedmetal View Post
                      Veel beter zo
                      Newbies got 2 learn also

Comment

dat betekend dat ik je comment ergens in een topic kon waarderen had alleen geen zin om er iets bij te typen.

en iedereen is klein begonnen en van alle fouten die je maakt leer je van.. en zo word de hobby beter en beter.

groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr pitbull View Post
                          dat betekend dat ik je comment ergens in een topic kon waarderen had alleen geen zin om er iets bij te typen.

en iedereen is klein begonnen en van alle fouten die je maakt leer je van.. en zo word de hobby beter en beter.

groeten
                          Aha op de eigenwijze met z'n rietstengels er zijn er altijd die niet willen leren he
                          inderdaad oefening baart toppen

Jullie horen nog van me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                            alles laten zitten !
                            als je wonden maakt moet zij die eerst helen vooraleer ze verder groeit / bloeit
                            als het fluff word kan je er altijd nog een hashje van maken
                            Dat is ook nog een strak plan van het snoeiafval toch ook, of niet? Maar dat is dan met die isolator zakken, of heel ongezonde toestanden op youtube filmpjes met koken en al die dingen die er niet goed uitzien voor te gebruiken

Comment

lamp.JPG

Iemand al eens gedacht aan CCFL's voor in de computers? Cold Cathode Fluorescent Light, voor de onwetenden werkt op 12V spanning dus misschien lekker zuinig? Ikzelf heb ervaring met de lampen en die geven echt wel veel licht hoor, set van 4 30cm eender welk kleur 10 tot 15€, oude voeding van kapotte pc of omgebouwde 12V adapter(met genoeg Amps).. 630nM is goed voor bloei en ze hebben voor rood licht rond 611nM, en hebben voor blauw licht rond 450nM, wat op zich niet slecht is.. 1 enkele lamp is misschien niet voldoende maar verschillende gecombineerd misschien wel.. De led's van 630nM geven soortgelijke tot betere prestaties in bloei dan een HPS lamp, mits genoeg wattage van de led's..

Er zijn Led kweeklampen, die pokkeduur zijn (500€ voor een deftige 100W), maar met wat goede inzet en brains kan je die zelf in elkaar steken ook.. 300leds voor 100€ en een plaat/platte kist voor de ledjes te monteren en fans te plaatsen op warmte ontwikkeling tegen te gaan, klinkt wat aantrekkelijker dan wel..

Comment

Kleine update van de stand van zaken

07082012129.jpg07082012138.jpg07082012139.jpg

Scrog netje begint al vol te geraken en dat begint er al goed uit te zien vind ik zelf

07082012132.jpg07082012133.jpg

Aan de ondervoeding heb ik een paar rare snuiters overgehouden funny shizzles Weirdo-leafs

07082012134.jpg07082012135.jpg07082012136.jpg07082012137.jpg

Om dan af te sluiten met een paar fotootjes van de takken, die toppen worden, in de oksels van de op de scrog bevestigde zijtakken, als dat niet mooi gezegt is
                                En een fotootje van de stam die ook maar dikker en dikker word

Comment

Bezig...
                                X