Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door AmericanIndianView Post
niet verwacht haha
Niet he???
En ze groeien nog steeds! 1 van de 2 is al wat verder die krijgt nu nog een week water en
dan gaat ze om!!! Zal dan ff fotos maken en is wegen hoeveel ik er vanaf haal!!
Rob de tuinman eat your hart out you fockin wank!
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Knap werk man
Volgende keer kun je ook de bodem van de fles af snijden en dan daar je plant in zetten en dan zet je je fles onderste boven in een (andere) halve fles en kun je via die weer water geven met een beetje buffer voor paar dagen
Snap je ??
Ben stoned en heb Bob opstaan dus kan het me goed visualiseren hoe het eruit ziet maar een ander meschien niet
jawel want hij staat gewoon op de bodem van die andere halve fles maar dan met daarin de schenktuit van de omgekeerde fles .
Ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden
Ja zoek maar ff fototje want ik snap er nie echt veel van whahah miss moet ik ook ff jointje opsteken miss help dat:-p
Kom ik ook in de "ZONE" whaahahah
Ik heb wel onderin mijn fles 5 cm hydrokorrels en gaatsjes gemaakt in de fles beneden met een soldeerbout(werkt perfect)prikt er zo doorheen zonder schade!
Dus als ze voeding krijgen gaan ze eerst even met de voetjes in het voedingswater zodat beneden de hydros goed vocht opzuigen en de aarde die daar zit!
Nadat ze 5 minuten in dat voetenbadje hebben gestaan haal ik ze eruit en voed ik de rest van het water en voeding via de bovenkant
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment