Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweekverslag Autoflowering

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste Kweekverslag Autoflowering

Ok, die moet je dan zeker gebruiken daarna.. hoelang nog groeien weet ik niet juist, misschien pitbull wel

voor 2 weken te staan autoflowers, staan die echt wel ver achter.. mijn normale plant zat verder dan waar jij nu zit.. ik heb nog 2 maand en half te gaan in de bloei, jij nog maar 5 weken in totaal, ik zou me wel al verwachten aan een heel mindere kweek, zo denk ik erover er kan nog veel gebeuren in 5 weken maar dat zou wel heel snel moeten gaan dan..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkie View Post
    Hoi Jovana,

Ik ben zelf ook een beginner maar persoonlijk zou ik het advies van mr Pitbull & AudioSystemRolla iets serieuzer nemen.
    Zelf heb ik veel gehad aan hun tips.

Meteen gaven ze al aan dat je planten te gestrekt waren waarschijnlijk door een gebrek aan licht.
    Nu, een aantal posts verder, geef je zelf het antwoord: "..dan hebben we ze een week zonder licht gedaan"
    Als je m.i. meteen serieus naar het advies had geluisterd, was je er zelf achter gekomen wat het probleem was.

Geen verwijt verder maar mijn ervaring is dat (bijna) iedereen hier je probeert te helpen.
    We zijn geen concurrenten maar collega's
    Puur als vergelijking hieronder een foto van een auto-flower (green-o-matic) van 2 weken
    [ATTACH=CONFIG]136126[/ATTACH]
    (ready voor wat guerilla werk )

Succes!

Bokkie
    Ga ik zeker in gaten houden het guerilla

Comment

ja we waren een week te laat met licht en we dachten de eerste twee weken gewoon water te geven en dan pas groei middel voor twee weken en dan hun in bloei te zetten.
      Nog eens aan blokkie, kneem jullie raad niet op als verwijten, maar mijn reacties waren ook niet zo bedoeld. DUs hierbij opgelost.

Mogen we nu dan al groeivoeding geven? Dan zullen we ze overpotten en de lamp op 20/4 zetten en zien.
      We hadden een mix pack gekocht dus dan zullen we beter opnieuw beginnen, eerst afwachten he.
      Bedankt voor jullie raad

grtz

Comment

De plant moet licht hebben van in het begin? bij ontkiemen in watten enzo niet, maar vanaf de pot, licht.. hoe kan het plantje anders groeien? fotosynthese, heel belangrijk bij planten.. Te zien welke grond je hebt, met voeding al in, 3-5 weken zonder voeding kan gemakkelijk als je goede grond hebt. Je moet niet met je zaadjes gaan gooien ook, leer eerst met deze planten, en maak maar fouten, dat hoort erbij; krijg het eerst wat onder de knie.. het is niet zomaar wat licht opzetten, in een pot zetten en voeding geven he..

Comment

ja wou soiso afwachten maar als ze knakken kan k er niet veel meer mee doen he.
          ze hebben een week idd geen licht gekregen. We zullen vanaf morgen voeding geven en overpotten.
          binnen paar dagen update.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jovana View Post
            ja wou soiso afwachten maar als ze knakken kan k er niet veel meer mee doen he.
            ze hebben een week idd geen licht gekregen. We zullen vanaf morgen voeding geven en overpotten.
            binnen paar dagen update.
            Ik zeg net dat ze makkelijk 3 weken zonder voeding kunnen in een beetje deftige grond... dus laat die voeding misschien even aan de kant en wacht af, hoe je plant in de gaten met ---> monty's super goeie bladprobleem oplosser <--- en geef voeding wanneer ze het nodig heeft, niet wanneer het jou uitkomt..

Neem het van mij aan, ik heb dezelfde fout gemaakt als jij nu gaat doen, met alle gevolgen vandien, is nog goedgekomen bij mij maar jij hebt dan ook geen 4 maand om je plant te laten groeien en bloeien.. Dus voorzichtig zijn met overvoeding.. Beetje wortelstimulator(rhizotonic, of powerroots van plagron) kan geen kwaad om erbij te doen, voor je ze in de pot steekt een goede(verdunde) scheut erbij, omwoelen en verpotten. Het plantje gaat zeker zn gang gaan, maar overvoeding gaat ze enkel afremmen. En dat kan ze nu best wel missen.
            je kan altijd nog een stokje naast de stam steken en ze lichtjes vastbinden, NIET AFSPANNEN, zodat ze niet omknakken; en ook meer grond indoen, je ziet het witte van sommige wortels wat ook niet goed is.. zoals ze beiden hierboven zeiden dus: meer grond tot half de lengte, niet meer anders rot de stam onder de grond.

Good luck, en GOED LEZEN wat ze hier schrijven..

Comment

Ok stvnmbr.

Kga er nu aan beginnen se, we zullen zien wat het geeft !

tnx voor de advies, ben k veel mee !

Comment

ziezo ze zijn overgepot.
                De temperatuur is nu rond de 16graden, maar k krijg mijn luchtvochtigheid niet naar omhoog blijft rond de 50% hangen. Iemand een idee?
                Heb al paar glazen water er in gezet maar lukt niet echt.

grtz

Comment

Last edited by stvnmbr1; 7 August 2012, 18:55.

Comment

Oeps typfoutje ! 26* moest het zijn, khad al is opgezocht dat ie rond de 27 a 28graden moest zijn. en de lv rond de 80%.
                    foto komt zo !

grtzz!

Comment

Comment

lv heid is ook niet zo van belang bij zaailingen, als hij de laatste paar weken maar onder de 50 zit anders heb je kans op toprot..

maargoed eerst maar eens zien dat je toppen krijgt

de temp is idd te laag. ik probeer dag/nacht temp zo dicht mogelijk bij 25 te houden, hoe minder verschil hoe beter.

Comment

!!!!!
                          Attached Files
                          Last edited by Jovana; 2 September 2012, 23:51.

Comment

Ziet er toch al wat beter uit je ziet mooi de paarse verkleuring in een van de stelen van de plantjes, er is ook nog iets goed mis met je temperaturen hoor.. Misschien wel heel handig: je potten ONDER de lamp zetten, beetje ondersteuning kan ook geen kwaad, kunnen ze wel gebruiken na zo moeizaam te moeten groeien.. die hadden waarschijnlijk al aan hun 2e tot 3e internode moeten zijn.. en die vraag is al meermaals beantwoord geweest, met fotobewijs.. je planten lopen achter.. maar kan toch nog iets van komen, als je ze goed onderhoud, dus voor je iets doet, opzoeken en navragen; in die volgorde

Comment

Als je eens wat leest op het forum zie je dat de plantjes ingegraven kunnen worden tot de ronde blaadjes.
                              Die zwieberstengel heeft ze niets aan, die wordt trouwens veroorzaakt door tekort aan licht, vaak in combinatie met een hoge LV of een nat medium.
                              50% LV is genoeg voor plantjes uit zaad.

Ze lopen niet echt achter, ze gaan gewoon langzamer onder weinig licht.
                              Logisch, no problem, doe je er toch twee weekjes langer over ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

op foto1 zie je dat buitenste plantje naar binnen buigen... die wil ook onder de lamp denk...
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

Comment

Bezig...
                                X