Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
So far, so good De bloemetjes van de dames blijven mooi doorgroeien. Ik weet nog niet hoe lang ik doorga met de LST voordat ik alle toppen gewoon omhoog laat groeien, ben in ieder geval wel door mijn elastiekjes heen. Ik probeer in ieder geval wel de hoofdtoppen weer iets verder van de rand weg te leiden, dan hebben deze mooi de ruimte voor grote bladeren. Nog steeds lijkt er geen enkel tekort aan voeding te zijn, en dat terwijl de Skunk komende vrijdag al drie weken aan het bloeien is. Ik overweeg om vanaf volgende week een zwakke oplossing van bloeivoeding, tenzij iemand natuurlijk een beter advies heeft.
Ik heb nog redelijk wat ruimte, kan de potten nog meer dan 20 cm lager zetten. Heb deze maandag nog even een aantal foto's geschoten, heb toen ook voor het eerst bloeivoeding meegegeven (Canna terra flores, 20% van de aanbevolen dosis) De trichomen beginnen ook al mooi te verschijnen op de dames.
De Bubblelicious was dit weekend alleen tegen de lamp aan gegroeid, paar bladpuntjes zijn toen verbrand. Ze heeft een beetje maling aan mijn pogingen haar naar beneden te binden, ze groeit net zo hard weer naar boven De Skunk is daarentegen heel makkelijk laag te houden, superkorte internodes en supermakkelijk te LST'en. Ideaal voor zulke kleine ruimtes.
De dames ruiken nog niet heel erg, vooral de skunk ruikt eigenlijk nog helemaal nergens naar. Op de foto's heeft de Skunk er 3 1/2 week bloei opzitten en de Bubblelicious 3.
Deze vrijdag was mijn tijdklok kapot gegaan, hierdoor hadden de lampen 8 uur teveel aangestaan. Diezelfde dag heb ik nog een nieuwe gehaald, die vandaag stuk is gegaan en de lamp weer 3 uur te lang heeft aangestaan Ik zal er deze week maar een relais tussen zetten, hoewel ik verwacht had dat een tijdklok met een maximum van 3500w mijn 120w wel aan zou kunnen...
De dames doen het desondanks geweldig, de topjes beginnen al verbazingwekkend mooi te glinsteren. De Skunk heeft wel wat vergelende bladeren op de oudere delen van de plant, maar de bovenliggende bladeren lijken eerder over dan ondervoed. Zou iemand dit voor mij kunnen verhelderen? Ik geef nog steeds 1 ml bloeivoeding op 1l water, de skunk en de bubblelicious staan trouwens respectievelijk 4,5 en 4 weken in bloei.
ziet er heel goed uit, mijn skunk is lang niet zover, die is nu 1.40m ik geef 1 thee lepel canna flores op 1liter water en bij mij gaan de bladeren ook iets geler worden, maar jou budszijn heerlijk om te zien
Hallo iedereen! Vorige week bleek dat mijn dames toch last hebben van een Calcium gebrek, ik heb ze daarom deze week een Calciumsupplement meegegeven van Bio Nova. Eerst twee keer 1 ml/l en gisteren het dubbele. Het tekort lijkt te stagneren en ik hoop dat het nog weer een beetje bij gaat trekken de laatste weekjes. De Skunk heeft bijna haar zevende week bloei erop zitten, binnen nu en 4 weken zal ze dus met de voetjes aan het plafond hangen
Comment