Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer binnenkweek 5x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e keer binnenkweek 5x white widow

hahaha mijn excuses voor het jaloers maken aan de andere kant toch ook niet want ik ben wel blij met mn plantjes
    Mijn volgende kweek gaat ook beginnen volgende week, de plantjes zijn vanochtend boven de grond gekomen, en ook daarvan houdt ik een kort verslagje bij. Misschien leuk om te checken want er komt voor mij zelf ook een nieuw iets in.

Over je zaadjes in de ijskast, is dat wel zon goed idee? ik doe het in ieder geval zelf nooit.

Succes met je kweek!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

1e keer binnenkweek 5x white widow

Zaden bewaar je best koel en droog , zo houden ze hun kiemkracht het meest... Je kan ze natuurlijk gewoon bij kamertemperatuur bewaren, maar als ze lang liggen daalt de kiemkracht zienderogen... Dus de je koelkast is de beste optie als je ze wat langer wil bewaren en toch het minimum aan kiemkracht wil verliezen...

Comment

Re: 1e keer binnenkweek 5x white widow

Nou de planten zijn geoogst en gedroogd.

Totale opbrengst van de 4 planten: 154 gram

Geen slechte oogst, wel minder dan we verwachten maar dat is vrij logisch omdat ze eigenlijk iets te vroeg geoogst zijn anders kwamen we in de knoop met de volgende plantjes, die gingen een stuk sneller dan verwacht en de wiet was op dus vandaar
        Al met al smaakt ie best goed en effect is lekker
        Van deze kweek een hoop geleerd en de nieuwe plantjes staan dan ook al weer te groeien
        Nieuw kweekverslag komt niet meer in micro want er hangt nu 800 watt hps in en 480 watt led dus het is echt een binnenkweek geworden denk ik haha
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Bezig...
        X