Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanks het is maar 1 plantje hoor, ze toont al enkele kleine witte stengeltjes ( daar waar haar mooie bloempjes komen )
hoelang denk je nog dat ze moet bloeien? Volgens verschillende sites een weekje of 5 )
Zin in een update? Ik wel hoor
Net terug uit 4 dagen vakantie. Goh wat is ze groot geworden!!!
ondertussen staat ze terug te genieten van heel wat licht... Pictures say enough?
vond op verschillende sites dat binnenopbrengst een 475gr/m2 is, ze is nu 30cm groot en 27cm breed.
oh ja, de korreltjes, heb ze net wat powervoeding gegeven
Mooi plantje daar niet van maar moet toch telkens lachen als ik het topic doorlees en telkens male zie hoe fixated je bent op de oogst.
Ja mag lezen wat je wil maar als je enige basiskennis zou hebben dan weet je dat niet het zaad/plant zal bepalen hoeveel je oogst,
de omstandigheden waarin je kweekt doen dat vooral, maw denk jij nu echt dat ze gaat opbrengen wat je op sites leest terwijl
ze onder 2 miezerige lampjes staat? Mss toch wat meer inlezen en kennis opdoen ipv jezelf wat wijs te maken
kijk eens rond op het forum, overal staat: LICHT=GEWICHT. Des te meer licht, des te meer gewicht. je hebt 2 kleine lampjes, met laag wattage. Je moet er eigenlijk niks van verwachten. Dan is het leuker als het wel wat wordt! want nu kan je alleen maar teleurgesteld worden.
We zien wel wat je er af krijgt! Ik ben benieuwd! Kijk ook eens naar het kweekverslag van Duderanch. Hij begon heel mooi met 6 spaarlampjes en nu inderdaad 2 mooie 400 watters erin. Misschien goed idee voor je volgende kweek?
thanx sebas, maar is niet makkelijk om zo over te gaan ik ging eerst van 6 lampen, naar 12, naar hps, afzuiging vergrott, ander filter.
Was best wat werk om dat te fixen, maar wil je opbrengst dan werkt het wel
Comment